Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare

Started by TibiV, July 15, 2016, 09:33:00 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.


alinuttt

Putem afla ce presupune faza 2? Faza 1 e triajul Valu lui Traian?

tom_sawyer

#947
Da.

https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/opportunities/projects-details/43251567/101113240/CEF2027

In line with the feasibility study, the global project was divided in the following stages:
Stage I: Modernization of Valu lui Traian waiting area
Stage II: Improving the local railway connections of the Port of Constanta
Stage III: Modernization of railway facilities inside the port's area.


shift2rail

nu e un inceput rau ptr CFR pe CEF2, totusi ptr runda II de call-uri (deadline in sept 23), as vrea sa vad un proiect de peste 1 mld eur: tunelul Balota sau tunelul Predeal.

frunzaverde

@shift2rail - Cine dracu crezi ca-ti finanteaza elefanti albi pe pereti visati de cefere?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

cristi5

#950

In statia Lunca Bradului (8:22) am observat traverse noi si un utilaj. Am aflat ca e vorba de lucari in regie proprie pt inlocuire traverse de lemn cu traverse de beton. Vor fi gata pana la sfarsitul anului, apoi vor sa sudeze sina. Asa ca se va putea admira zona in liniste :)

Intre Toplita si Stanceni mai exista in derulare doua contracte (cu limita de lot la Lunca Bradului) de DALI + proiectare pentru reinnoire. Dupa aceste proiecte va creste viteza la 80-90 pe Toplita-Stanceni si 75 pe Stanceni-Lunca Bradului. Acum se circula cu 50.

Sorinus

La Fetești se lucreaza serios, Arcada are multe utilaje. Momentan sunt la liniile opuse garii, nimic pana la liniile 7-8.
La Ciulnița nimic , dar este mult mai putin de facut, liniile sunt cam toate noi. Si restrictiile pe directe sunt mult mai putin severe.

cristi5

#952
Cum poate stiti, Infofer are o harta cu lucrarile de la bugetul de stat. Nu si Quick Wins sau alte lucrari finantate din fonduri UE (poduri de exemplu)

https://transparenta.infofer.ro/obiective_bs/

Cred ca albastru inseamna in executie, rosu in pregatire. Unele puncte sunt TNuri, altele sunt moderniazari de statii. De ce sa foloseasca simboluri diferite pt TN si statie? :) Mai interesante sunt liniile decat punctele. Sunt putine, deci sa le punem aici.

In executie:
- 704: Electrificare linie de cale ferata Doaga -Tecuci - Barbosi, inclusiv Dispecer feroviar Galati

In pregatire. Atentie, aici sunt in tot felul de stadii, de la expertiza si DALI la stadiu fizic 100%, la "in derulare demersuri pentru promovarea investitiei" :)  Poate are cineva timp sa adauge stadiul in lista asta:

- 216: Refactie totala linia 216 Ilia - Lugoj intre statiile Holdea - Margina km 24+000-30+500 (proiectare si executie)
- 306: Refacere zid de sprijin km 37+600- 39+350, Linia 306 Ploieşti Vest - Târgovişte (expertiza si DALI)
- 328: Proiectare lucrari (expertize, documentatii de avizare a lucrarilor de interventii, proiecte tehnice). Refactie Linia CF 328 km 71+000-115+000=44 km, intre statiile Ciumeghiu - Oradea Vest
- 400: Reparatii linia CF Stanceni - Lunca Bradului km 192+945-206+921, linii si aparate de cale din statia Stanceni si statia Lunca Bradului (expertiza, DALI, proiectare)
- 400: Reparatii linia cf 400 Toplita - Stanceni (de la km 183+954 la km 192+945), inclusiv liniile 2, III, 4 si aparatele de cale nr. 1, 3, 9, 5/7, 2, 8, 14 si 4/6 din statia Toplita (Expertiza, DALI si proiectare)
- 401: RK linie CF Satu Mare - Baia Mare, interval Busag - Baia Mare km 48+403-58+984
- 412: Modernizarea statiilor Ileanda si Galgau prin introducerea de instalatii CED si prin introducerea de instalatii BLA pe distantele Galgau-Ileanda si Galgau-Casei (fezabilitate si proiectare)
- 418: Consolidare terasament km 37+162 - 38+607, Linia CF 418 intre statiile Monor si Rapa de Jos (expertiza si DALI)
- 507: Reparatii linia 507 Bacău-Bicaz (expertiza si DALI) (mai multe loturi)
- 509: Reparatii linia 509 Veresti-Leorda-Botosani, (expertiză si DALI)
- 511: Intregire BLA Mestecanis - Pojorata cu desfiintare CED Valea Putnei (proiectare si executie)
- 511: Protectie versant cu plasa ancorata linia Ilva Mica - Floreni km 10+000-12+500 intre statiile Poiana Ilvei - Lesu Ilvei - Ilva Mica (proiectare si executie)
- 515 Reparatii 515 Dornesti - Putna, (expertiză si DALI)
- 600: Intregire BLA Tutova - Nichiseni cu desfiintare instalatie CED Ghidigeni (proiectare si executie)
- 700: Lucrari de crestere a capacitatii de circulatie intre PM PAJURA si statia MOGOSOAIA (expertiza si DALI)
- 812: Centralizare electronica de linie Medgidia-Tulcea (expertiza si DALI)
- Montare panouri fonoabsorbante pentru reducerea nivelului de zgomot in lungul liniilor CF
* 300: fir I  Bucureşti Nord - Predeal intre km 10+550 - 11+050 (Proiectare, Ex)
* 800: fir I si II Bucureşti Nord - Constanta intre km 4+300 - 4+600,  (Proiectare, Ex)



carutasul

azi venind de pe "plaiurile căruțești" am remarcat că pe viaductul CF de la Stoenești (peste DN6) mișunau niște cetățeni cu veste. Presupun că e inclus și el în programul de reabilitare, nu prea am urmărit topicul.

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on June 22, 2023, 08:42:20 PMhttps://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/opportunities/projects-details/43251567/101113240/CEF2027

In line with the feasibility study, the global project was divided in the following stages:
Stage I: Modernization of Valu lui Traian waiting area
Stage II: Improving the local railway connections of the Port of Constanta
Stage III: Modernization of railway facilities inside the port's area.

CFR SA a primit cinci oferte la procedura de licitație deschisă pentru achiziţia serviciilor de proiectare și execuție lucrări de modernizare în stația Valu lui Traian, etapa I a programului de modernizare a infrastructurii feroviare din Portul Constanța, investiție finanțată din fonduri nerambursabile CEF.

Pentru proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare a infrastructurii din stația Valu lui Traian (Etapa I) au depus oferte următorii 5 operatori economici:

→ Asocierea RAIL WORKS

→ Asocierea BAWI SRL (fostă Wiebe) – SWIETELSKY CF

→ PORR CONSTRUCT SRL

→ STRABAG Vasútépítő Kft.

→ TEMIRZHOL ZHONDEU LIMITED LIABILITY PARTNERSHIP

Valoarea totală estimată a achiziției publice (proiectare și execuție lucrări) este cuprinsă între 402.343.706,36 lei, fără TVA și 456.939.903,99, fără TVA, cu sursă de finanțare asigurată din Fondul de Coeziune prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei – CEF Sector Transport și Bugetul de Stat. Durata pentru elaborarea proiectului tehnic este de 6 luni și 20 de luni pentru execuția lucrărilor comandate de către CFR SA.

Sunt prevăzute următoarele lucrări:

    realizarea Grupei de Așteptare din Stația Valu lui Traian care va cuprinde 32 linii de primire-expediere;
    electrificarea, pe toată lungimea, a celor 32 de linii din Grupa de Așteptare, acestea fiind linii de primire-expediere.
    modernizarea și electrificarea liniilor 5-8 din Grupa Stație și a liniilor de legătură cu Grupa de Așteptare;
    menținerea diagonalei 2-4 care va face legătura între Grupa de Așteptare și Magistrala 800;
    realizarea unei centralizări electronice în Stația Valu lui Traian, amplasată în container, cu post central deservit de IDM Dispozitor și Post local, deservit de IDM Exterior;
    includerea în centralizarea electronică a elementelor de instalații din Stația Valu lui Traian (electromecanisme de macaz, sisteme de detecție a materialului rulant, semnale, SAT, BAT etc);
    proiectarea și execuția unei diagonale pentru a putea menține trecerea la nivel, aflată între Grupa Stației și Grupa de Așteptare;
    trecerea la nivel, aflată între Grupa Stației și Grupa de Asteptare, la km 215+333, va fi dotată cu instalație SAT;
    integrarea în SCADA a instalațiilor noi de electrificare din Grupa Stație și Grupa de Așteptare Valu lui Traian;
    reabilitarea sistemului de iluminat din Grupa de Așteptare;
    postul local (PL) din stația Valu lui Traian va fi prevăzut cu terminal pentru manipularea instalațiilor de semnalizare și electrificare și deservit de IDM exterior.
    lucrări de telecomunicații între postul deservit de IDM Dispozitor, amplasat în clădirea stației și cel deservit de IDM Exterior.

https://clubferoviar.ro/cinci-oferte-primite-pentru-modernizarea-statiei-valu-lui-traian-port-constanta/

Vlad94

Observ că proiectele de electrificare noi sunt grupate într-un proiect numit ,,Electrificarea a 8 secții de circulație ale sistemului feroviar din România. Conform hărții de mai jos am găsit următoarele proiecte de electrificare:
1. Arad-Oradea
2. Vințu de Jos-Sibiu-Brașov
3. Sibiu-Râmnicu Vâlcea
4. Tecuci-Iași
5. Bucureși-Pitești-Craiova
6. București-A Otopeni
Pe restul nu le-am găsit.

 https://transparenta.infofer.ro/obiective_bs/
Alături de proiectele pentru Constanța-Mangalia;București-Giurgiu; Rădulești-Giurgiu Nord și Calafat-Craiova, am avea aproape toată rețeaua principală electrificată (desigur, completate de Oradea-Baia Mare-Jibou-Dej și Mogoșoaia-Urziceni-Făurei)

miahi

Curiozitate personala, de ce ar electrifica Sibiu - Rm. Valcea, daca mai departe spre Piatra Olt / Slatina nu este electrificata linia.

Sorinus


dan tm


TibiV

Quote from: Vlad94 on October 10, 2023, 12:37:49 PM...
Pe restul nu le-am găsit.

https://transparenta.infofer.ro/obiective_bs/
Alături de proiectele pentru Constanța-Mangalia;București-Giurgiu; Rădulești-Giurgiu Nord și Calafat-Craiova, am avea aproape toată rețeaua principală electrificată ...

Cred ca alea cu bold sunt cele 2 pe care nu le-ai gasit....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)