News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

20 camioane e posibil daca "grinda" era galbena.
Daca e pe directia Sebes e interesant unde il(o) duc.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

Quote from: trifuhoria on October 10, 2014, 05:16:17 PM
Porr decoperteaza pe aproape tot lotul, iar la urcarea spre turda sunt 2 utilaje mari de forat. Ps. Cel putin 20 camioane transportau spre sebes bucati din o grinda mare.., sa fie lansatorul oare?
Maine le fac o vizita. :)

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Daca e adevarat zvonul ca Zublin face pilotii....sunt destul de intinsi cu resursele...dar pot profita ca santierele sunt aproape si sa optimizeze eventual timpii morti, relocarile de utilaje...etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Al Hagwalah

Quote from: euromau on October 10, 2014, 08:12:47 AM
da era adus din statie,obtineam o cantitate buna de AB2 ......cu piatra este mai mult de lucru din pct de vedere tehnologic si nu ai o toleranta prea buna,undeva la +- 1-2cm ......se foloseste piatra sau amestecul optimal la drumuri nationale(DN 76 cel putin).Si  Astaldi o folosit metoda cu piatra pe DN 19 ARAD-Oradea dar s-a fript puternic si a schimbat solutia cu egalizare din ab 2.....pe dn 79 Oradea-Satu Mare Strabag  a follosit balast stabilizat.

No chance cu egalizarea. Mai bine pui stabilizatul mai sus si frezezi un pic din el ( metoda incercata :D ). Este mai ieftin decat diferenta de AB2 mai ales ca bitum cel mai ieftin care il poti folosi ( Orlen ) costa undeva la 450-460 eur + TVA.
PS: am avut nesansa sa vad si plombe de stabilizat ca deh "se crapase", rar te incadrezi in termenul de 3 ore in care sa fi peste cu al doilea start si deja sa fii la compactare cu tot cu cisterna de  apa langa tine. Pe langa asta mai ai un "specialist" pe finisor de iti inchide cupele in timp ce torni si te trezesti cu niste segregari de toata frumusetea.

vladb

Un coleg din Blaj imi spune ca pe tronsonul Turda - Decea se lucreaza puternic. Citez "cel putin 40 de basculante". Poate cineva confirma?

Al Hagwalah

Dap, asa este. Am inteles ca s-au bagat cam majoritatea masinilor 8x4 de pe zona.

Wadan

Da, Porr incepe lucrarile astazi :)

yetiman

Bine v-am gasit.
Intr-adevar se lucreaza pe lotul 4.
Linga Turda (pe ambele parti ale dealului) se lucra la drumul tehnologic.
La capatul celalalt, langa Inoc, erau si acolo cateva utilaje (parcate). Nu se vedea prea departe, era ceata.
In rest, in 2-3 puncte se lucra, dar cred ca erau inca la lucrarile arheologice.
N-as prea zice ca se lucra puternic. Daca facem comparatie cu UMB, ce face Porr deocamdata pare joaca de copii.
O sa va mai tin la curent cu informatii deoarece fac drumul asta foarte des.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adiarc

multumim pt vestile bune
te asteptam si cu poze  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dorum

din cate am inteles intra si TS in pita din 15 oct.... sa-i vedem!

:cheers:

mecatron

Salut şi bine v-am găsit,
Urmăresc de mai mult timp forumul însă m-am înscris abia acum.
Călătoresc în fiecare sîmbătă de la CJ la Unirea (AB) aşa că sunt un fel de martor al lucrărilor ce se fac de la Turda spre Unirea.
Sîmbătă se lucra:
-de la nodul Turda dincolo de sensul giratoriu Kaufland pe partea stîngă s-a intrat şi s-a decopertat ceva pămînt (îmi cer scuze dacă termenii folosiţi de mine nu sunt cei corecţi în materie de drumuri şi poduri)
-pe coama dealului erau cîteva (8-10) utilaje care lucrau
-după  deal pe partea dreaptă a apărut un utilaj care cred că forează ceva; s-a atacat panta dealului, pămînt decopertat; 150-250m mai înspre Stejăriş 2 basculante erau la rînd la de un excavator, un buldozer îşi făcea de lucru cu o rampă care nu ştiu la ce va servi
-de la  Stejeriş la Dumbrava (AB) în mai multe locuri am văzut pămînt decopertat, buldozere, 3-4 excavatoare şi cîteva basculante.
Sper ca vremea să fie bună să poată lucra oamenii aceia cît de mult şi mai sper ca DN1 să nu fie distrus de basculante, am văzut acu 2 săptămîni 3 basculante pline pe DN1, dar sper să nu aparţină de şantier.

Ce mă intrigă pe mine la autobanda asta, eu i-aş fi spus A13 ori A31 ca să ne ferim de ghinion- leagă A1 cu A3, ar fi fost oarecum sugestivă denumirea, dar merge şi A10 numai s'o facă.

Am făcut şi ceva capturi de ecran din filmul ce-l face telefonul cu aplicaţia autoguard însă nu am idee cum se pot urca aici.

Cetatean

#1452
Primul foraj...

yetiman

#1453
Pozele sunt facute din mersul masinii, cu telefonul. Scuzati calitatea.
La Decea incep sa se adune camioanele:

Intre Unirea si Turda - Lucrarile arheologice par incheiate.

Drumul tehnologic pregatit de actiune:









Se sapa pentru pilonii viaductului:



Drumul tehnologic pe dealul de langa Turda:

Un excavator in varful dealului:

Pe dealul de langa Turda:

Inainte de Kaufland - drumul tehnologic:





,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alexV

scrie Zublin pe utilaj. multumim de poze!