Mersul Trenurilor 2022-2023

Started by ALEXCFR, September 18, 2022, 09:46:56 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

athosga

Deci unde as putea sa gasesc mersul 2022/2023 pentrz trenurile internationale? :(

StefanD_

#16
Daca IC-ul oprește in reședinte de județ, de ce oprește in Buftea?

AndreiB

Mie asta mi se pare un model usor inflexibil.

Hai sa luam Valea Prahovei:

Comarnic are doua gari: Posada si Comarnic. E clar ca in Comarnic se opresc RE-urile. Dar trebuie sa opreasca si in Posada? Sau acolo consideram doar localitatea Posada (1,359 locuitori) desi ea e o parte componenta a orasului Comarnic?

Idem Breaza Nord / Breaza etc

ALEXCFR


tom_sawyer

E fake news oprirea în Buftea:
Quote from: Dr2005NU OPREŞTE NICIUN IC ÎN BUFTEA, NU MAI ASCULTAŢI TOATĂ ZVONISTICA DE DEPOU!!!!! Nu vă mai luaţi după tot felul de documente de lucru leak-uite de pe la diverşi.
În momentul în care Buftea va deveni reşedinţă de judeţ, va opri şi IC acolo. Până atunci, nici pomeneală.
https://trenuletz.forumgratuit.ro/t82p510-704-marasesti-tecuci-barbosi

Al3ks346

Este o situatie absurda povestea asta cu opririle la noile IC. Buftea clar nu e resedinta de judet e doar un alt oras din judetul Iflov, judet care isi are majoritatea institutilor publice judetene situate in Bucuresti, oficial acesta este resedinta de judet a Ilfovului. Cu opririle in Buftea suntem in extraordinara situatie in care trenuri IR nu opresc, dar trenuri IC o fac, acesta fiind considerat si rangul superior tuturor, nu? E putin bataie de joc 🤦 Si in continuare am sa ma leg de IC531 respectiv perechile lui. Oprire in Sighisoara? Nu e resedinta de judet. Respectam sau nu mai respectam ce zice ordonanta aia? Sau poate stiti voi mai bine de ce opreste si nu merge faza pt ca e oras turistic, sa fim seriosi. Surpriza este ca se suspenda 1736 (respectiv perechea lui) care ce sa vezi, ramane limitat la Brasov ca doar dincolo de BV nu mai exista viata. Foarte neinspirata idea, daca nu va intra vreun privat pe Cluj-Brasov in intervalul lui 1736 avem un gol imens de lipsa trenuri intre CJ-BV respectiv orasele de pe Valea Tarnavei Mari care sunt destul de legate de CJ respectiv BV, 2 mari poli urbani spre care converg. Si uite asa cum ne place mereu sa stricam ceva ce functiona sa zicem bine. Nu mai zic ca s-a reabilitat coridorul si noi taiem din trenuri inloc sa promovam mersul cu trenul, asa majoritatea oamenilor vor gasi alternative in masini. Cam nasol. 😉 Asta se intampla cand decizile sunt luate de altii de prin birourile capitalei si la nivel local nu se intreaba nimic, iar situatile sunt foarte diferite in teren fata de cum le gandesc acestia.

rizelgeorgel

Am vazut in acele documente ca nu exista informatii despre ruta Targoviste - Titu - Bucuresti. Aveti dvs ceva noutati? Multumesc!

cristi5

Pentru cei care nu au apucat sa le descarce, am pus documentele in anexa pe topicul de Livrete

shift2rail

^ celebrul  Dacia 346/347, va avea terminus in 2023 la Lokoshaza?! wtf, smtg must be wrong.

pasadia

Pai livretul e pe Romania. mai departe e treaba MAV sa stabileasca orarul. Daca te uiti toate internationalele sunt trecute in livret pana in prima localitate dupa granita.

shift2rail

Fair enough...dar in situatia asta documentul ar trebui sa se numeasca oricum, mai putin "mersul trenurilor" 2023.


pasadia

... se cheama "livret"? Si e draft, si e intr-u  format specific intern CFR cu info ce nu apar in ceea ce e "mersul trenurilor".

ALEXCFR


cristi5

API pe Facebook

https://www.facebook.com/proinfrastructura/posts/2332337380273589

Daca vreti sa cititi va rog dati un click, si de-acolo merge usor un Share :) Multumim!

ALEXCFR

RE 8081/2/3/4/5/7/8/9 devin IR 1881/2/3/4/5/7/8/9.
Apar trenurile RE 11030/11052/11063,11032/11054/11065,11031/11062/11060,11039/11064/11066.
IR 10021/2/3/4 Bucuresti-Brasov și retur
Trenuri RE 3002 Brașov 11.11 București 13.57
RE 3004 Brașov 13.21-Bucuresti 16.02
RE 3003 București 15.07 -Brașov 17.46
Trenurile sezoniere continua de la Constanța ca trenuri regio 8800-8824.