Siguranta circulatiei feroviare in Romania

Started by cristi5, April 08, 2017, 03:57:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sorinus

Pai si un simulator ar arata f bine ce e in capul lui. Mai ales daca are test o data pe an. Ca la aviatie, cu situatii anume, sa i se testeze si cunostintele, dar si caracterul, rezistenta la stress, etc

cristi5

#706
Nu vreau sa schimb subiectul dar am dat peste raportul (dec 2020) ciocnirii frontale de la Ploiesti dec. 2019. Scuze daca a mai fost pus.

https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_339_RI_Ploiesti_Triaj_18_12_2019.pdf

Alt accident grav, Fetesti 2021, cu mecanic cu inductori izolati, plecat de la locul accidentului sa bea o bere, astfel incat nu s-a putut stabili (really???) daca a baut inainte de accident sau dupa. Seful de tren plecat din cabina, etc

https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_397_RI_Fetesti_28072021.pdf

Rapoartele apar cam la un an dupa accident, deci pt Rosiori ne auzim in feb-martie 2024. Sanatosi sa fim.

AGIFER pare o institutie destul de independenta si tare mi-e teama sa nu fie mantuita de vreun politruc sau politician. De la Serbanescu de exemplu, care-l chema pe Preoteasa la declaratii (adica il indemna sa influenteze ancheta, nu doar sa spele imaginea) ma astept la orice, de Grindeanu ce sa mai vorbim.

Si pe mine ma mira tacerea mediatica. De "bietii copii" ramasi in camp in 2021 (in noaptea cu Fetesti + furtuna), care n-au fost implicati in nicio coliziune s-a discutat in media saptamani intregi.

Dealtfel dpdv calatori si mecanici raniti, accidentul de la Ploiesti a fost mai grav decat Rosiori. Diferenta e ca s-a intamplat inainte de Grecia.

E bine ca Pro TV a explicat cum e cu BDO. Sa stie publicul ca avem autostop functional, nu ca grecii, si ca revocarea lui e o actiune exceptionala.

motorzbh

Nu are ce sa mușamalizeze, pentru ca practic vina este a mecanicului. Ala o sa se ducă in instanta si o sa iasă cu declarații de gen " suntem sclavi" nu avem izmene pe no etc. Daca ies mecanici si fac greva sau hârtii atunci se poate vedea cum sta treaba. Eu știu de la mecanicii cu care am fost la teste ca sunt niște probleme, dar de dovedit îți trebuie hârtii.


dan tm

Eu am inteles ca marfarul era deja deraiat cînd l-a lovit 1822.

mai ramîne de stabilit de ce nu a oprit la rosu la semnalul YM de intrare.

shift2rail

Quote from: dan tm on March 15, 2023, 01:01:14 PMEu am inteles ca marfarul era deja deraiat cînd l-a lovit 1822.


asta e teoria lui Preoteasa: marfarul deraiat (why?) inainte de coliziunea cu trenul de calatori.

dan tm

nu e chiar teorie. Preoteasa zicea ca 1822 a impins marfarul inca 1 km, nu?


TibiV

Quote from: dan tm on March 15, 2023, 01:01:14 PMEu am inteles ca marfarul era deja deraiat cînd l-a lovit 1822.

Quote from: TibiV on March 14, 2023, 07:50:06 AM....
"Mecanicul de locomotivă, din diferite motive pe care le va explica comisiei de anchetă, a depăşit controlat (...) semnalul pe culoarea roşie. (...) Când a văzut că nu i se face cale liberă şi a observat trenul de marfă în faţă, a frânat total trenul. Din frână, se vede că impactul dintre locomotivă şi ultimul vagon din trenul de marfă, nu are nimic nici locomotiva, nici ultimul vagon de marfă. (...) Deci a lovit vagonul de marfă, vagonul de marfă a creat o undă de şoc, dat fiind că trenul de marfă are mai largă cupla de legare şi tampoanele şi a ridicat puţin penultimul vagon din tren. Mecanicul de la trenul de marfă a constatat impactul, că a zis că a avut un şoc şi a văzut că creşte viteza de la 8 la 10 kilometri, dar nu a oprit trenul şi a continuat să meargă, ceea ce pe un macaz şi o curbă care au intrat în circulaţie acolo, a făcut să ridice şi să se aducă vagoanele în starea în care le-aţi văzut. Distanţa dintre locul impactului şi locul în care aţi văzut vagoanele răsturnate este de aproape un kilometru. Deci nu a fost din şocul şi din tamponarea cu locomotiva de la CFR Călători tot ce s-a văzut, cum arată vagoanele de marfă", a declarat Traian Preoteasa, luni seară, într-o intervenţie telefonică la Euronews România.

Deci nici Preoteasa nu a spus ca vagoanele marfarului erau deja deraiate...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

shift2rail

dar nici nu a spus ca deraierea (marfarului) s-ar fi produs din cauza coliziunii cu 1822.


dan tm

sa ridice si sa aduca vagoanele in starea in care le-ati vazut.

deci deraiate


o sa vedem anul viitor raportul.

TibiV

Quote from: shift2rail on March 15, 2023, 01:53:19 PMdar nici nu a spus ca deraierea (marfarului) s-ar fi produs din cauza coliziunii cu 1822.

Probabil tu vezi alt text decat vad eu...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

shift2rail

Alors...sa citam din Preoteasa (italicele mele):

"Deci nu a fost din şocul şi din tamponarea cu locomotiva de la CFR Călători tot ce s-a văzut, cum arată vagoanele de marfă"

TibiV

Quote from: TibiV on March 15, 2023, 01:38:06 PM... Deci a lovit vagonul de marfă, vagonul de marfă a creat o undă de şoc, dat fiind că trenul de marfă are mai largă cupla de legare şi tampoanele şi a ridicat puţin penultimul vagon din tren.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

shift2rail

#717
Ok, deci Preoteasa sustine tout et son contraire cum spune francezul, avem o comisie de investigatie independenta de CFR Calatori, DB Marfa si CFR Infra?

TibiV

Quote from: pasadia on March 15, 2023, 09:42:21 AMPRO TV-ul a avut stirea, chiar pe larg, acum la ora 9:00. Inclusiv cu reportaj in interiorul unei locomotive filmand BDO si prezentand sunetul pe care il scoate.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

shift2rail

Declaratia lui Preoteasa unde incearca sa explice distanta de 1 km dintre locul tamponarii si locul unde au fost gasite vagoanele deraiate.