[B] Magistrala M2 Berceni-Pipera

Started by Ionut, November 07, 2016, 07:13:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

adica subtraversarea (sau supratraversarea ca pare o diferenta mare de nivel) este obligatorie. NU ca in desenul meu.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

sab

#256
Cred ca am inteles, tu vrei sa te "intepi" cu noul pasaj pietonal in vechiul pasaj pietonal...
Raspunsul este NU se poate, deoarce ar implica oprirea circulatiei pe M1 pe o perioada lunga. Radierul ("podeaua") M1 nu poate fi transformata usor in plafon pentru un pasaj daca nu a fost proiectat din start pentru asa ceva. Este motivul pentru care la Eroilor corespondenta noua a venit pe sus si nu pe sub vechea statie, desi poate parea mai simplu si mai logic  sa vina pe jos, deoarece E2 este sub E1. Asa acum urci ca sa ai de unde sa cobori.
Si pentru ca ai intrebat anterior, sunt 3 "etaje" la Victoriei, in aceasta ordine. Pasajul auto, M2 si M1. Pasajul pietonal este doar pe o parte pentru ca se "impiedica" de pasajul auto daca ar trebui continuat pe cealalta parte.
Solutia cea mai buna era ca pasajul pietonal sa fie sub pasajul rutier, astfel incat sa pot sa-i faci iesire pe orice parte a pietei, dar asta implica un nivel si costuri in plus. Probabil s-a considerat ca nu merita, Pta Victoriei nefiind una de trafic mare pe partea cu Guvernul, Muzeul Antipa samd.

sab

#257
La ultima statie (Berceni) se construieste o pasarela peste liniile de metrou, astfel incat locuitorii de la blocurile din Popesti Leordeni sa aiba acces la acesta statie.



voicul

Si daca o treci si ajungi pe camp ... ce faci acolo?  :lol:
Adica la ce ajuta?

dr4qul4

Unde o fac mai exact? La Drumul Fermei? Sau in capatul din camp?
Sper ca ii fac si rampe pt trotinete electrice/carucioare. Nu am pretentia sa faca lifturi, dar macar rampe ca la pasajul de la Cazino Mamaia
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

minerva

Camp, momentan cel putin. Se vede si pe video ca sunt deja blocuri acolo si acum sigur vor mai aparea si altele

vancouver

Pasarela este la capatul Str. Biruintei.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

mokotow

Vor exista lifturi si cred ca proiectul contine si o parcare in partea celor din Popesti-Leordeni, dar lucrarile nu au inceput pentru parcare. Paserela pare finalizatia in proportie de 90%, probabil mai au doar finisari de facut pe interior dar in Popesti inca nu exista un drum catre ea. Singurul acces din strada Biruintei e un drum direct pe pamant, printr-un santier plin de praf. Ar fi absolut rusinos daca dau drumul la pasarela fara un drum asfaltat si cu trotuare civilizate, cum nu prea vezi in Popesti.

sab

#264
@voicul   Nu ajungi chiar in camp, se construiesc blocuri in draci acolo, le si vezi pe la min 1:16. Si nu mai poti sa vinzi cu argumentul "in apropierea statiei Leonida", cand ai cca 2 km pana acolo. Asa ca interesele imobiliare au fost atat de mari incat un dezvoltator chiar a cedat teren pentru capatul din Popesti. Probabil se va construi tot ce vezi camp acolo. sta daca oamenii vor mai cumpara apartamente "la tara", fara canalizare, fara trotuare, fara spatii verzi, cu drumuri de 1 banda/sens, etc.

Pacat ca linia la sol blocheaza orice iesire auto din acea zona. Si noi vrem sa o prelungim...tot la sol : https://alephnews.ro/guvern/finantare-50-milioane-euro-metrou-berceni/

danutzu_1069

^ nu ai nicio optiune sa o continui subteran, nu renteaza sa o bagi din nou in subteran pentru o statie. Iar in subteran, este atelierul de reparatii si intretinere...

dr4qul4

Ar trebui un pasaj auto sub/suprateran pe/peste M2 in capat la Miraslau
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

https://ps4.ro/comunicate-de-presa/constructia-noii-statii-de-metrou-de-pe-soseaua-berceni-intra-in-linie-dreapta-ministerul-fondurilor-europene-a-aprobat-cererea-de-finantare-a-proiectului-in-valoare-de-50-de-milioane-de-euro/

Construcția noii stații de metrou de pe Șoseaua Berceni intră în linie dreaptă Ministerul Fondurilor Europene a aprobat cererea de finanțare a proiectului în valoare de 50 de milioane de euro
21-09-20

Ministerul Fondurilor Europene a aprobat, la finalul săptămânii trecute, cererea de finanțare privind construirea stației de metrou de pe Șoseaua Berceni, care va face legătura zonei de sud a Bucureștiului cu nordul și centrul Capitalei.

Acum, prin prisma investițiilor făcute în ultimii 4 ani, această zonă are toate șansele să devină noul hub de business al Capitalei și să genereze mii de locuri de muncă bine plătite.

Noua stație de metrou va fi construită între stația Berceni, actualul capăt de linie al Magistralei 2 de metrou  și Șoseaua de Centură. Cu o suprafață desfășurată de 15.100 mp, stația va fi una supraterană, însemnând o clădire cu subsol, parter și două etaje.

Lungimea noului traseu, care va avea o cale dublă de rulare (două linii distincte, față de o singură linie, cum este în momentul de față) va avea 1,6 kilometri, precum și șase zone de acces pietonal, din care două vor fi situate pe partea opusă a Șoselei.Berceni, fiind asigurată legatura printr-un pasaj pietonal subteran.

De asemenea, din cele două iesiri, se va face legatura directă cu parcarea de tip park &ride, care va fi amenajată în imediata apropiere. Mai mult, fiind o stație supraterană, proiectul prevede inclusiv instalație de degivrare a căii de rulare, care să permita exploatarea în condiții de siguranță pe timp de iarnă. Lucrările au ca termen de finalizare 22 de luni de la ordinul de începere al acestora.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

sab

#268
@danutzu_1069
Nu trebuie sa o bagi in subteran pentru o statie, trebuie bagata in subteran inca de la Leonida, acolo unde iese acum la suprafata. Deja este haos in Popesti, din cauza liniilor de la suprafata, toata zona iese si intra in sos Berceni pe o strada cu o singura banda pe sens. Iar traseul subteran bineinteles ca trebuie sa evite depoul si ce este acum in subteran, adica se poate face foarte bine pe sub sos Berceni.
Zona in mod cert se va dezvolta pana la Centura iar pentru pietoni vor trebui tot felul de pasarele (precum cea care tocmai se face) sau pasaje subterane. Pentru masini insa, nu vad o solutie, in afara unui pasaj suprateran.
Pana la urma si solutia unui metrou pe estacade era mai buna decat asta la sol, care practic blocheaza totul, dar este cea mai ieftina probabil, ca deja avem o linie construita, mai trebuie doar dublata si trantita o baraca metalica pe post de statie...
Ca sa nu mai spun ca 1,6 km distanta intre statii mi se pare foarte mult pentru zile astea. Mergeau chiar 2 statii pana la Centura, ei de fapt vor sa impuste 2 iepuri cu o singura statie, sa faca si un P&R pentru cei care vin in oras si sa atraga si calatorii de la ce mai exista deja construit in zona. Insa nu gandesc in perspectiva, mai ales ca in mod cert zona se va dezvolta cu foarte multe blocuri in Popesti. Baluta gandeste doar pentru el, pentru sectorul 4, nu-l interseaza de Popesti prea tare.

vancouver

Pentru masini clar va trebui un pasaj suprateran (sau subteran) - solutie de o mie de ori mai ieftina decat sa se bage metroul in subteran sau pe estacada. Iar intersectia rutiera Str. Amurgului - Sos. Berceni trebuie complet regandita, semaforizata, etc.. nu insist aici, ca aici discutam de metrou, dar sunt solutii destule acolo.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.