Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 9 Guests are viewing this topic.


TibiV

Un articol întreg pentru o singură propoziție: "Primele lucrări din 2016 pe lotul IV al viitoarei autostrăzi Lugoj - Deva au început în forţă în zona Mintia, Brănişca şi Bretea Mureşană. "... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

V-am spus ca de la 1 febr revine UMB-ul.
Fa fel au inceput in forta si la Gilau.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


Beowulf

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Hopa, unde e crapatura domnu Holom?

, pe la 14:55 ziceati ca se extinsese dupa zona demolata? Poate ne pregateste o surpriza si au rezolvat-o deja, le-a stricat turnul asfaltului planurile  :lol:.

dorum

No fain... pai chiar vorbim aiurea in conferinte de presa? Fara documentare? Io nu cred ca din rea vointa, dar situatia e naspa pt ei (CNADNR)...


rocklee

#26919
hopa ... la Aciliu apar noi probleme pe acolo ...naspa problema  :(

horatiu.cosma

4 km de tunel, cale simpla. Sunt foarte curios cum vor termina executia in 14 luni.

cutter

#26921
Eu nu am găsit (bazat pe o cercetare de cîteva ore) proiecte de tunel în Europa/SUA cu lungime similară executate în mai puțin de 3-4 ani. Chiar sunt curios dacă cineva știe sau poate găsi exemple.

vancouver

Da, numai ca in cazul nostru tehic este posibil. Desi, la final va fi un singur tunel, partea centrala se poate face cut and cover, iar de acolo se poate pleca dreapta stanga cu cele 2 tunele forate, asa cum prevedea planul initial. Nu este nimic neobisnuit ca de-a lungul unui tunel sa existe mai multe tipuri de realizare. De obicei se face cut+cover la cele doua capete, acolo unde sapatura si reumplerea este inca posibila, daca muntele nu pleaca abrupt.

Poza din articolul hotnews este edificatoare:

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

teea

Quote from: cutter on February 04, 2016, 08:10:07 PM
Eu nu am găsit (bazat pe o cercetare de cîteva ore) proiecte de tunel în Europa/SUA cu lungime similară executate în mai puțin de 3-4 ani. Chiar sunt curios dacă cineva știe sau poate găsi exemple.

@cutter : termenul de 3 ami pentru executie tunelelor de pe Lugoj-Deva lot 2 este unul realist. Pentru constructie. Va rog sa nu uitati birocratiile din teritoriu si cele din structurile din Bucuresti vis-a-vis de avize, acorduri, autorizatii. In conditiile in care, in urma solutiei alternative acceptate in CTE-ul CNADNR pentru zona T2-T3 : galerie artificiala, situatia de astazi este cam asa : T1 = 350 ml, T2 = 800 ml + 440ml+500ml = 1940 ml, total 2390mlx2 (2 galerii) = 4780 ml. Plus un viaduct de 100, si citeva mici alte structuri necesare. #Termenul de 3 ani este unul realist, pentru constructie.
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

GDPR