Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Chagall

#1335
Veşti rele pentru Umbrărescu

QuoteŞova a mai anunţat că licitaţia pentru construirea celor opt kilometri dintre Gilău şi Nădăşel, judeţul Cluj, câştigată de una dintre firmele regelui asfaltului Dorinel Umbrărescu, va fi anulată. "Intenţionăm să reziliem contractul câştigat la licitaţie de firma domnului Umbrărescu. Ar fi vorba despre o înţelegere amiabilă pentru că ei nu au făcut cheltuieli", a spus Şova.

Sursa: EVZ

Atunci de ce sufletu' au mai semnat contractul?  ???
The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

iuli

WTF?!

Şi care ar fi motivaţia?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

mariansb

Motivul e simplu :nu sunt bani. Acei putini disponibili vor merge pe altceva...
Din fonduri publice sunt slabe sanse sa se mai faca ceva pe A3 pe termen mediu. Posibil sa se mai anunte vreun PPP pentru anumite portiuni. Recent se vorbea de un PPP pentru Campia Turzii-Iasi, asa ca pana la Tg Mures ar cuprinde si A3.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Chagall

#1338
Si tot din articolul respectiv...

O autostradă de legătură către Coridorul 4

QuotePână când Guvernul Ponta va avea bani pentru autostrăzi, ministrul Şova a anunţat că judeţul Cluj va fi legat de autostrada Nădlac-Constanta, printr-o autostradă de 77 de kilometri, care va fi construită de la Turda la Sebeş. Această nouă autostradă va lega cele două mari autostrăzi din România,   :o   cea de pe coridorul patru, Nădlac-Constanţa şi autostrada Transilvania. "Am găsit finanţare pentru acest proiect printr-un proiect European. Costul acestui proiect care va fi finalizat în trei ani, va fi de 700-800 de milioane de euro", a spus Şova.

Sursa: EVZ
The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

lucianxx9o

^^Mda se anuleaza contracte si anunta ca vor sa construiasca alte autostrazi. Mai penibil de atat nu cred ca  se poate!!

mariansb

Mi se pare mai rezonabila solutia conectarii la A1 a  celor din nord, nord -vest printr-o autostrada de 70 km intre Turda si Sebes , finantata cu bani europeni din bugetul 2014-2020 , decat continuarea A3 spre Brasov , pe o distanta de 200 km , cu fonduri doar din bugetul national.
In felul acesta se mai degreveaza DN13 si DN15.Pe de alta parte s-ar aglomera variantele de la Sibiu spre Bucuresti , dupa iesirea din A1, pana la continuarea spre Pitesti sau poate Brasov.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

asztalos

Conform ministrului Dan Sova, Autostrada Transilvania nu va mai primi nici un ban de la Bugetul National : http://autostrada-transilvania.ro/articole/mon2/art_2.htm
Poate nu s-a facut referire in acest articol de portiunea recent castigata de UMB intre Gilau si Nadaselu...

DanCld

Quote from: radutm on March 28, 2013, 06:16:20 PM
Aham...deci nodul VIP s-a putut face, celalalt nu.
Eu as zice ca mai degraba nodul celalalt ar fi mai aproape de statutul de "VIP"; la Snagov (de fapt Ghermanesti) e centrul de intretinere al autostrazii.

delacroix

Quote from: lucianxx9o on March 28, 2013, 07:41:28 PM
^^Mda se anuleaza contracte si anunta ca vor sa construiasca alte autostrazi. Mai penibil de atat nu cred ca  se poate!!
Esti prea pesimist!

lucianxx9o

#1344
Quote from: delacroix on March 29, 2013, 10:23:02 AM
Quote from: lucianxx9o on March 28, 2013, 07:41:28 PM
^^Mda se anuleaza contracte si anunta ca vor sa construiasca alte autostrazi. Mai penibil de atat nu cred ca  se poate!!
Esti prea pesimist!
Pesimist pentru ca:
- Se organizeaza licitatii pentru tronsoane si dupa cateva luni se cere castigatorului sa renunte ca nu mai sunt bani la buget (apropo, cati bani se cheltuie in organizarea licitatiilor:consultanta, management, studii... etc?!!).
Mai este si ministerul marilor proiecte care este o institutie guvernametala inutila, unde se platesc atatia funzionari, consilieri.. etc, degeaba pentru a vedea un ministru mai mult pe la televizior cu multe vorbe si fapte 0
- Contractul cu Bechtel nu a fost desecretizat in totalitate pentru a vedea clauzele in contract.
- Se lasa executia a 51% din tronsonul Suplacu de barcau-Bors cu riscul sa fie compromise toate terasamentele si armaturi.
- Nu a fost comunicat suma pe care o va primi Bechtel pentru a renunta la acest tronson.
- Se anunta alte tronsoane de autostrazi de unde nu se stie cu ce finantari vor fi realizate.
- Intram in luna aprilie si tronsonul Nadlac-Pecica este inca o fantoma, la care in decembrie se anunta ca licitatia va fi reluata in ianuarie http://www.stiridinvest.ro/2012/12/02/licitatia-pentru-autostrada-nadlac-arad-va-fi-reluata-in-ianuarie/, si mai sunt 3 luni pana in iunie si putem sa ne luam adio de la finantari daca nu se liciteaza nimic.
- Se tot asteapta castigatorii licitatilor, solutionarea problemelor la tronsonul intre Sebes-Sibiu.
Asta este adevarul, jucam cu cartile pe fata si frustrarea se vede.
O autostrada de legatura intrea a1 si a3 mi se pare buna idee.Era obligatoriu sa fie propusa, dar intrebarea, cu ce finantari se va face?!, daca se renunta la alte tronsoane care au si 6 km lungime.
Am fost optimist anul trecut  sau la sfarsitul lui 2011 cand se lucra cu spor la autostrazi, drumuri nationale si alte investitii.

penad2007

#1345
Cred ca ai uitat sa mentionezi si pierderea finantarii EU daca nu se semneaza pina la sfirsitul lui Aprilie contractul pentru Timisoara - Lugoj lotul 2.

mitsu

pai de ce lotul asta trebuie contractat pana la sfarsitul lunii aprilie, iar celelalte trei nu?

delacroix

#1347
Quote from: lucianxx9o on March 29, 2013, 01:57:29 PM
Pesimist pentru ca:
Si atunci de ce spui: "Mai penibil de atat nu cred ca  se poate!!"? Ba se poate.
PS. Nu exista ministerul marilor proiecte. Este doar ministru delegat, nu are minister. Ca dovada ca-l doare-n pix de eventuala pierdere a finantarii pe A1. MT e raspunzator.

Admin note: va rog aveti grija cum dati quote... multumesc!

ciprebbe

"Guvernul boc a lăsat mari găuri în buget. Numai eu am găsit multe pierderi în ministerul pe care îl conduc. Au fost găsite găuri de peste 600 de milioane de euro. Boc a lăsat o datorie de 50 de milioane de euro pentru autostrada Transilvania, datorie pe care Ponta a plătit-o acum 3 zile", a declarat ministrul Dan Șova.

sursa
Era o vorba prin popor : "Prostul daca nu-i fudul parca nu e prost destul."
Ce gauri sa gasesti intr-un minister care nu exista....

Daca s-au platit aceste 50 mil catre Bechtel , cum zice aiurel, mai este ceva datorie ramasa catre bechtel sau am fi "la zi" cu ce s-a lucrat pana acum?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Pelbartus

Gauri la CNADNR probabil, care acum e in subordinea lui.