Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

yetiman

#5490
Pe A3 sunt bucle de intoarcere:
Una dupa Gilau pe sensul spre Turda (aici)
Si alta (invers) la iesirea din Turda spre Gilau (aici)
Si nu au legatura cu iesirea pentru CIC care pe A3 e undeva pe la mijloc intre Turda si Gilau.

Dar nu le prea vad rostul pe A10, unde distanta intre noduri e mai mica. In plus, cele din filmare au acelasi sens de intoarcere (dinspre Unirea spre Turda).

Dar in alte tari nu tin minte sa fi vazut.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

yetiman,
foarte tare !
Nu stiam de "intoarcerile" astea - dar pana acum cred ca am luat "sub roti" zona aia din A3 doar de vreo 3 ori...
Excelenta solutie pentru cei care s-au incadrat gresit!
Suficient de departe de nod ca sa se convinga ca au gresit, suficient de aproape ca sa poata intoarce fara a incerca sa faca "giumbuslucuri" pe autostrada.

Dar cele doua "intoarceri" semnalate de mine in mod clar nu se incadreaza in tiparul asta...

Quote from: yetiman on August 12, 2016, 12:10:37 AM
nu le prea vad rostul pe A10, unde distanta intre noduri e mai mica. In plus, cele din filmare au acelasi sens de intoarcere (dinspre Unirea spre Turda).

Corect...

Chiar nu stie nimeni despre ce este vorba ?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Quest

Yetiman uita-te cu atentie la bucla de la 2m55s, se vede pe ambele parti ale autostrazii cum breteaua se bifurca la jonctiunea cu autostrada, intr-o bretea de coborire si alta de urcare pe A10, deci intoarcerea poate fi facuta si dinspre Turda inapoi.

Cealalta bucla de la 4m10s pare sa fie intr-adevar cu sens unic precum cele de pe A3.
Common sense will get you far !

north

#5493
La 2:55 este accesul dinspre/înspre ambele căi la/de la CIC km 61+375 (cf. Lotul 4 – 16,3 km – de la nodul Decea până la intrarea în autostradă în zona Turda (km 53+700 – km 70+000), inclusiv o parcare de scurtă durată la km 60+030 (stânga), km 60+280 (dreapta); un centru de întreţinere şi coordonare la km 61+375).

La 4:10 (unde vedem podul peste valea Meghieș de la km 57+896) nu știu ce este, dar foarte puțin probabil să fie bretea de întoarcere. Sunt însă relocări de drumuri locale pe ambele părți acolo, mai exact pe stânga: Relocare drum local L=3449 m (56+575 la 59+500 - eu nu prea îl văd pe ăsta)
și pe dreapta: Relocare drum local L= 693 m (57+190 la 57+870) și Relocare drum local L= 387 m (57+870 la 58+235).
(Cine vrea detalii poate săpa aici).

LE: Excepțional videoclipul. A durat peste o oră să îl vizionez, m-am tot oprit să confrunt cu harta oarecum detaliată, descrierea proiectului (în fine, fără Lot 3 aici), și Google Maps.

Loturile par a merge "mână în mână" la progres - 49,68% și 50% la 3 și 4 și 12,69% și 10,35% la 1 și 2. La acestea din urmă mai este mult până departe - și necazul este că tocmai ele sunt cele mai așteptate din punctul de vedere al traficului.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

AkaManah

Eu am facut cu mana avionului alb pe 09.08 dar nu se vede!  :D In doua saptamani, in cel mai rau caz, va fi gata si situl 10. Pana pe 31 august va trebui finalizat si situl 5 de la Teius. Langa situl 10 este o casa care va fi demolata. Proprietarul este in litigiu cu CNADR (care s-a comportat mizerabil, ca boierul pe propria mosie). Intrebare: litigiul poate bloca exproprierea si, implicit lucrarile?

Quest

^ Eu stiu ca nu, a fost una din realizarile legislative ale Ancai Boagiu, tocmai ptr ca pina atunci tot felul de asemenea litigii aflate in instanta blocau lucrarile.
Common sense will get you far !

AkaManah

Ar fi fost o realizare daca CNADR-ul nu se folosea de lege sa comita abuzuri. Am avut ocazia sa vorbesc cu acei oameni si sunt traumatizati. In urma cu doi ani au fost anuntati ca S-AR PUTEA sa ii exproprieze. Anul acesta au primit ca VOR FI expropriati. Evaluarea CNADAR  s-a ridicat pe casa, livada pentru material de altoire (greu de realizat in timp indelungat) si teren la fabuloasa suma de ~35000 de euro. Expertiza independenta a triplat suma. Primaria Aiud isi da cu stangul in dreptul de parca sunt setati sa complice situatia. Colac peste pupaza oamenii se trezesc cu un avertisment (acum 3 luni)  ca au 15 zile sa paraseasca casa desi legea spune ca expropriatorul are obligatia sa ii asiste la mutat cu logistica si banii necesari acestei actiuni. Nici vorba de asa ceva! Nu li s-a dat nici un ban, oamenii nu au alta casa unde sa se mute (cu banii din evaluarea initiala si-ar fi putut lua doar un apartament), nici unde sa isi depoziteze bunurile. Una cu alta aplicarea legii se face abuziv si ei sunt decisi sa ajunga la CEDO pentru ca li se incalca drepturi fundamentale.
O parte din situl 10 este la ei in curte si nu se poate intra acolo cata vreme sunt in litigiu. S-a luat decizia ca nu se va intra fara un contract legal. Fara acele sapaturi nu se va putea finaliza raportul pentru descarcarea de sarcina arheologica si AKTOR nu va primi acceptul comisiei din Ministerul culturii. Situatia este identica si la o alta proprietate: casa +teren care va fi demolata pentru relocarea de utilitati si pentru supratraversarea DJ142L. De abia acum a primit un raspuns SOLICITAT de el prin email de la CNADR (va fi expropriat) dar, nu exista HG inca din lipsa de documentatie inaintat guvernului. Si aici evaluarea CNADR este de 4 (PATRU!!!!) ori mai mica decat evaluarea independenta. Procesul este on the way!
Este normal sa se intample asa ceva?! Daca se ajunge la CEDO  statul roman va fi desfiintat de sentinta!

Ionut

Poate ca nu stiati ca avem thread dedicat discutiilor despre exproprieri. Va rog sa-l folositi cu incredere!
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=383.0

Dominik

Cateva poze de pe A10 via pagina de Facebook a CNADNR-ului







You're in Steelers Country

Iceman


TibiV

Quote from: north on August 12, 2016, 03:21:28 AM
La 2:55 este accesul dinspre/înspre ambele căi la/de la CIC km 61+375 (cf. Lotul 4 – 16,3 km – de la nodul Decea până la intrarea în autostradă în zona Turda (km 53+700 – km 70+000), inclusiv o parcare de scurtă durată la km 60+030 (stânga), km 60+280 (dreapta); un centru de întreţinere şi coordonare la km 61+375).

Mi-am amintit ca in octombrie 2014, la deschiderea oficiala a lucrarilor, colegul ccado a descoperit pe fotografiile planseleor  publicate de citynews.ro aici noua forma a nodului de la Turda (cel aflat azi in constructie).

M-am uitat iar pe pozele de atunci si am gasit aceasta poza:


Am impresia ca accesul in CIC este fix in coltul din stanga-jos al plansei...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Foarte slaba mobilizare la Aktor. E plin de apa, arheologie....etc. nici o șansă pana la sfarsitul anului viitor.
Pasajul lui TS peste CF am impresia ca e intenționat lăsat în urma pe motiv de claim. Știu ca e greu și absurda procedura cu CFR, având zeci de pași și vreo 5-6 avize....dar nu e imposibila. Plus ca sigur TS stie exact ce are de facut. Sigur nu e primul pod peste CF. E un motiv valid de claim ca se bazează pe o terta parte.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Daca te uiti cu atentie pe filmare la 08.15, se vede ca nici la nodul Aiud nu sunt facute culeele de langa CF.
Intre autostrada si CF sunt inaltate pilele, dar langa CF nu este nimic - fie o ultima pila, fie o culee.

S-ar putea sa ma pacaleasca unghiul de filmare si ultima pila sa fie suficent de aproape de CF pentru ca grinzile sa ajunga pana dincolo de CF, la culee.
Insa care culee?!... Dincolo de CF este neted ca in palma, nici o elevatie, nimic... :(
Eu cel putin asta vad pe filmare la 08.15.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Europiu

^ Eu parca imi amintesc de o discutie veche (nu am gasit-o inca, sorry!) in care se spunea ca si la nodul Aiud CFR-ul ar fi pus niste piedici pe motiv de pila prea aproape de linie. However: nu sunt 100% convins ca imi amintesc bine... :)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

alecu26

Ok...atunci Îți iei pila și o muți unde vrea CFR. E clar. E design and build. Dacă nici lucrurile ăăsta nu se asuma....atunci chiar sunt dezamăgit de TS.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).