[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

rota

Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

bogdanstancu

Se stie ceva de revenirea forezei pe santierul pasajului de la mogosoaia? Sau stie cineva mai exact de ce nu se poate ataca inca celelalte pile/culee? se aspteapta devierea centurii pe laterale?

JianuMM

#2747
Poze astăzi Pasaj Berceni




horatiu.cosma

#2748

horatiu.cosma


Duta C

multumim de foto-news horatiu.cosma

rocklee

la oltenitei...se mai face ceva ...sau e in conservare ... O:-)

razvan96

Cred ca te refereai la Domnesti, are topic separat :D. La Oltenitei abia a iesit AC-ul, mai dureaza un pic pana se apuca pe șantierul ala.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Sorinus

Aseara era o foreza si ceva utilaje la Cernica. Poate chiar se apuca de DN2-A2. Nimic la podul peste CF....sau in alta parte.

punktnet

Sunt acolo parcate de câteva săptămâni
Just kidding.

al3x

A "reactionat" CNAIR. Nu stiu la ce, dar a reactionat.

QuoteAvând în vedere informațiile apărute în spațiul public referitoare la lucrările de la Pasajul Mogoșoaia, CNAIR face următoarele precizări:

"Antreprenorul Strabag execută lucrările conform programului de executie. Potrivit celor declarate de antreprenor în ședința din data de 04.08.2020, cu Ministrul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor Lucian Bode, în următoarele două săptămâni se vor finaliza la nivel de strat de bază bretelele 7 și 8 adiacente ( spre Otopeni), astfel încât traficul să fie deviat pe acestea în scopul demarării lucrărilor de forare piloți (pentru execuția culeei Otopeni și a pilei numărul 1)" a declarat Ovidiu Barbier, Director General Adjunct al CNAIR.

Relocarea utilităților a fost finalizată, dovadă fiind faptul că antreprenorul în perioada imediat urmatoare (la începutul lunii septembrie), va executa lucrări de forare piloți, în vederea finalizării infrastructurii la culeea Otopeni și pila 1.

De asemenea, fiecare etapă de execuție necesită efectuare de teste, prelevări de probe și determinări de laborator, inclusiv faze determinante în prezenta ISC.

Ritmul de execuție este unul corespunzător, având în vedere că stadiul fizic este de 15% dupa primele 3 luni de la demararea lucrărilor. Termenul de finalizare al obiectivului este de 24 luni de la data începerii lucrărilor (02.04.2020).
Precizăm că la Pasajul Berceni au început lucrările, iar mobilizarea este una corespunzatoare. La Pasajul Oltenița CNAIR va preda vinery, 07.08.2020, amplasamentul în vederea demarării lucrărilor de execuție. La DN2 - A2 au început lucrările de forare piloti pentru pasajul superior cu DJ 301 la Cernica.

https://www.facebook.com/cnadnr/posts/2602548510005212

ciprebbe

La lalaiala cu care freaca santierul Strabag.
In loc sa recunoasca ca e un amarat de pasaj care poate fi executat in mai putin de 24 luni ( si ar fi fost o bulina mare alba pt Strabag dupa episodul A3 Ungheni) au preferat sa laude constructorul ca munceste conform graficului si ca avem noi impresia proasta ca se lalaie.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

https://www.facebook.com/411782165662463/posts/1663978537109480/

"Vă prezentăm în premieră o filmare aeriană cu pasajul rutier Mogoșoaia de la intersecția DNCB cu DN1A București-Mogoșoaia. Din păcate, ritmul lucrărilor este unul mediocru!

Față de vizita noastră de la începutul lunii iulie constructorul Strabag nu a reușit să finalizeze bretelele de la nivelul solului prin care va fi deviat traficul de pe centura București, astfel încât să poată fi continuate lucrările la pila și culeea dinspre Otopeni.

Este necesară o urgentare a acestor etape, inclusiv relocarea utilităților. În caz contrar, nu vom reuși să scăpăm de traficul infernal pe care îl putem observa în imagini nici în 2021."

subway

Din pacate istoricul firmei in plan local nu e prea incurajator...