[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GDPR

Multumim pentru poze @cutter. Referitor la terenurile de sub pasaj, ele sunt deja incluse in Decizia de expropriere nr. 441/02.06.2016 (pozitiile 5-7-77 pana la 5-7-81). Ma gandesc ca daca decizia de expropriere a fost emisa, banii au fost si ei consemnati la CEC.

Mai e o chestiune: conform hartii OCPI, toata zona de sub pasaj inclusiv casele cu pricina e aratata ca fiind un singur numar cadastral (54865). Si daca suprapunem forma si dimensiunile terenului cu planurile coridorului de expropriere, vedem ca acesta include 4 din cele 5 terenuri expropriate, exceptia fiind imobilul cu NC 50623 (proprietar Albu Marian). Acesta din urma se afla insa pe lateralul culeei si nu afecteaza executia lucrarilor de la pila 7. Culeea e insa o alta poveste si ma tem ca mai trebuie o expropriere.





Okesz

Indraznesc sa raportez mici progrese, atat de mici incat abia daca se vad cu ochiul liber  :D

Deci: timid si incet inainteaza cu largirea carosabilului vechi in zona Rudeni, ieri chiar au pus un prim strat de binder peste balast pe vreo 200 m de unde se "lipeste" soseaua veche cu cele 2 benzi noi contruite si inainteaza spre Rudeni. In ritmul acesta trece vara si tot nu vom avea strat de uzura...
In rest nu vad progrese, dar poate n-am fost eu suficient de atent ... :)

cutter

adrian rosca: HG de expropriere există, nu mai trebuie alta. Dar oamenii nu și-au primit banii pentru ca sunt probleme cu actele, probleme la care ar trebui să-i ajute și CNAIR și primăria Buftea să le rezolve că e în interesul lor.

Nu-s expert în domeniu, dar legea aia din 2010 (parcă 255) (care pe ici, pe colo cred că e și cam neconstituțională) care accelera exproprierile nu a abrogat vechea lege 33 din 1994 unde erau drepturi și protecții mai multe, în special pentru exproprierea locuințelor.

De ex. la art. 29 din legea 33/1994 zice așa: "(2) În cazul exproprierii unor clădiri cu destinaţie de locuinţă, evacuarea persoanelor care le ocupă în mod legal în calitate de proprietari şi a chiriaşilor al căror contract de închiriere a fost legal perfectat, înainte de înscrierea lucrării în planurile urbanistice şi de amenajare a teritoriului, nu se va putea face decât după asigurarea de către expropriator a spaţiului de locuit, potrivit legii, la cererea acestor persoane, în modalitatea prevăzută în hotărârea judecătorească de expropriere, cu respectarea dispoziţiilor art. 26."

Din ce înțeleg - textul ăsta e încă în vigoare - legiuitorul din 2010 s-a făcut că plouă.

În fine - orice situație e rezolvabilă dacă te ocupi de ea. Ori aici se știe din 2014 că acele locuințe (sunt 3, nu mai intru în detalii - crede-mă pe cuvânt - unele sunt și vizibile pe GeoPortal unele nu) trebuie demolate, în 2016 au fost și expropriate (de vreo 2 ani era blocată "pe circuit" HG de expropriere) totuși suntem la 4 ani de la începutul proiectului, la 2 ani de la expropriere și tot nimic-tot nimic... e o lipsă de interes și o indolență de nedescris.

GDPR

#1923
Ziceai ca in proiectul tehnic ar fi inclusa si legatura dintre breteaua de urcare si pasajul vechi, dar pentru asta ar trebui sa exproprieze si portiunea marcata cu rosu in schita de mai jos, nu numai cea verde. Oricum, chiar si portiunea verde nu a fost dezmembrata din imobilul cu NC 50623, asta insemnand ca, cumva, exproprierea ei nu a fost dusa pana la capat. Si fara ea nu se poate lucra la extinderea culeei, corect? Sincer, nu inteleg de ce nu au expropriat toate terenurile din interiorul coridorului initial din 2013 (cu portocaliu in schita).



In rest, intelegerea mea e ca celelalte terenuri, inclusiv casele, sunt deja expropriate, dar unii din (fostii) proprietari nu pot intra in posesia banilor din cauza ca nu au actele de proprietate in regula. Daca e asa, vina nu prea e la CNAIR, nu-i asa?

GDPR

Intre timp, pe DNCB a mai ramas o singura echipa de muncitori. S-a finalizat montajul bordurilor intre pasajul Chitila si giratoriul de la Remat pe partea sudica a drumului si a inceput borduriada si pe partea de nord, la pachet cu canalizarea pluviala. Prima banda pe sensul spre A1 este blocata din cauza lucrarilor si se formeaza cozi pana sus pe pasaj. Este o senzatie deosebita sa stationezi pe pasaj in dreptul pilei 7 si sa simti cum calea de rulare "topaie" de parca ar fi din gelatina.

O alta noutate e ca la supralargirea curbei dintre Dragomiresti si Rudeni s-a asternut stratul de baza din anrobat bituminos. In rest pauza.

voicul

Eu cred ca au in plan sa inaugureze totul in 20-20 - inaugurare finala ... asa de alegeri, pentru a 4-a oara (parca ar fi).

Pana atunci nu e graba, pentru ca, sa recunoastem cu toti, de la ultima inaugurare, se merge putim mai bine pe unele zone.

ghrt

Am trecut azi pe DNCB Pantelimon » Mogoşoaia. Nu am crezut Waze-ul când mi-a zis să o iau prin oraş. Până la Voluntari au apărut nişte / multe decopertări superficiale de câţiva metri lungime (10-15 metri), restul asfaltului fiind cu marginile verticale. Rezultatul? Toate lumea merge cu maxim 10 la oră. Ambuteiaj maxim, se formase de pe breteaua de la A3 până la podul cu calea ferată spre Cţa, iar pe sensul meu, de dinainte de Pantelimon până  s-au terminat "tranşeele" la Voluntari. Evident asfaltul e decopertat, dar nimeni, absolut nimeni nu lucrează să aştearnă altul. Diferenţa între ce am mers pe centură şi ce îmi propunea Waze prin oraş a fost de 54 de minute.

CNAIR chiar merită premiaţi. Cu puţin efort, reuşesc să ne readucă în epoca carelor cu boi, poate renaşte şi şcoala românească de pictură! E o idee serioasă care mi-a veniti azi la volan: nu face API un festival de decernare premii, pentru responsabilii ale căror decizii au avut cele mai nefaste consecinţe pentru integritatea corporală, a bunurilor şi pierderea de timp din trafic? Gen Zmeura de Aur, dar zis Carul cu Boi că ne e mai aproape. (scuze dacă trebuia să postez în parcare, dar e şi despre DNCB - evitaţi porţiunea A2- Voluntari dacă e roşie pe Waze!)
Cont (aproape) inactiv.

Ionut

72 de kilometri de aşteptare, nervi şi şantiere. Şoseaua de centură a Bucureștiului ar putea fi parcursă mai repede cu bicicleta



Digi24

Dominik

You're in Steelers Country

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Bogdan_Cluj

#1930
Urmaresc de ceva vreme acest thread dar nefiind din Bucuresti imi este foarte greu sa il urmaresc pentru ca am trecut doar de 2-3 ori pe acolo. Asa ca am incercat "sa pun pe hartie" ca sa inteleg mai bine ce se intampla acolo.

La urmatorul link gasiti o harta (deocamdata doar) cu partea DNCB sud. Am incercat sa figurez toate elementele pe care le-am considerat eu importante (cum arata ele in acest moment (verde) sau cum se prefigureaza ca se vor schimba in viitor (nuante de rosu)). Probabil ca am gresit pe alocuri. Va rog feedback si o sa corectez. Click pe fiecare element pentru informatii si zoom la intersectii pentru detalii. Minutele referentiate sunt din clipul lui @cezarmario2012 (link gasiti in descrierea hartii).

Harta interactiva: https://drive.google.com/open?id=1xpzQfFsZjBgEHp1KTGxr1a2VO59B2Dpx&usp=sharing

Snapshot:


Lista momentelor "interesante" din clipul lui cezarmario2012 "DNCB - Centura București, România, Full 71,6 km (26 august 2017)":

00:00 - DN2 Buzau
01:02 - Pasaj peste M800 Mangalia
02:02 - DN3 Calarasi
02:31 - Lacul Cernica
02:49 - Pasaj peste M801 Oltenita
03:21 - A2 Constanta
---------------------------
03:43 - Catelu, Splaiul Unirii si Pod Dambovita
04:01 - DJ301A Glina-Balaceanca
04:24 - Popesti-Leordeni
05:57 - DN4 Oltenita
10:15 - DJ401 Berceni (inceput stat la coada 6:40)
11:13 - Pasaj peste M902 Giurgiu
11:51-11:58 - DN5 Giurgiu (doua intersectii si pasaj peste DN5)
12:41 - DC19 Magurele
13:37 - DN6 Alexandria
21:18 - DJ602 Prelungire Ghencea (inceput stat la coada 13:52)
22:12 - A1 Pitesti
---------------------------


Okesz

Pe portiunea DN7 - A1 nu s-a mai miscat nimic pe santier in ultimele saptamani, au pus doar niste borduri ici-colo.
Dupa avansul lucrarilor, imi imaginez ca lucreazao mana de oameni pe tot santierul (eu personal nu am vazut nici unul, drept ca trec pe acolo dimineata inainte de 7 si dupa amiaza dupa ora 17:00).

Pe de alta parte nici finalizarea 100% nu va fluidiza prea mult traficul, de ex. ieri dupa ora 17:00 era coada de la fosta hala Meva (actualmente Heberger) pana la rondul de la Rompetrol-Lukoil de la Chiajna.
Cauza ambuteiajului o reprezinta cele 2 ronduri (de la Dragomiresti si Chiajna), care vor gatui traficul si dupa finalizare, cu strat de uzura si marcaje aplicate....

GDPR

Da, confirm ca sunt cativa muncitori care sunt mutati de colo-colo. Totusi, finalizarea asfaltarii benzii de iesire spre Chiajna ar ajuta putin traficul.

yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

Linkul lui yetiman.
Desi data zice 5 iunie, a fost publicat astazi...
Quote
Comunicat de presa

București, 05.06.2018


COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar și Asocierea S.C. GEO TOPO S.R.L-S.C. GCT EVAL S.R.L., în calitate de Prestator,  au încheiat în data de 07.05.2018, Contractul de prestări servicii "Întocmire documentații cadastrale și rapoarte de evaluare în vederea dobândirii prin expropriere/transfer a imobilelor necesare realizării lucrării de utilitate publică "Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului București Sud între A2 km 23+600 și A1 km 55+520"-Amenajare nod rutier CB-DN4 (Oltenița) km 29+500-km 33+190", nr.92/32011.

Obiectivul contractului vizează achiziția de servicii pentru întocmirea documentației cadastrale și rapoartelor de evaluare în vederea dobândirii prin expropriere/transfer a imobilelor necesare realizării lucrării de utilitate piblică "Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului București Sud între A2 km 23+600 și A1 km 55+520"-Amenajare nod rutier CB-DN4 (Oltenița) km 29+500-km 33+190, pentru un număr de 270 de imobile necesar a fi expropriate/transferate.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt: întocmirea/verificarea/actualizarea și prezentarea în vederea avizării de către primării/O.C.P.I./A.N.C.P.I., după caz, a listelor proprietarilor și a altor titulari de drepturi reale asupra imobilelor care constituie coridorul de expropriere, identificați pe baza evidențelor de la O.C.P.I./A.N.C.P.I. și/sau ale unităților administrativ-teritoriale; întocmirea coridorului de expropriere al lucrării "Amenajare nod rutier CB-DN4 (Oltenița) km 29+500-km 33+190", pe baza ridicării topografice prin suprapunerea cu planurile parcelare existente la primărie, inclusiv cu documentațiile cadastrale existente; depunerea pentru avizare/recepționare de O.C.P.I./A.N.C.P.I. a coridorului de expropriere.

Proiectul are ca scop întocmirea listelor cu imobilele și proprietarii afectați de amplasamentul lucrării.

Rezultatele așteptatele ale contractului sunt: întocmirea listelor cu imobilele și proprietarii afectați de amplasamentul lucrării; coridorul de expropriere al lucrării avizat de O.C.P.I./A.N.C.P.I.; raportul de evaluare.

Valoarea totală a  contractului este 324.000,00 lei (fără TVA).

Durata contractului: 24 luni de la data semnării contractului.


Adica 2 ani nu se va face nimic ?!?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)