Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 4 Guests are viewing this topic.

hefaistos

#9135
Ma bag si eu in seama cu o mini-analiza sintetica a estimarilor pentru 2023-2024
Concluzia ar fi ca de data asta Mr.G. s-ar putea sa beneficieze de o conjunctura foarte favorabila in 2024.





Powered by API/PUM imgur uploader
*erata: pe penultima linie a se citi DEx12 T1 in loc de DEx12 T3. Nr de km e cel corect.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

danutzu_1069

Hai sa facem si diferenta intre "lot receptionat" si "lot dat in circulatie"
Poate sa aiba el 15 Km (lot receptionat), dar daca se circula doar pe 10 Km, nu ne ajuta cu nimic... (sunt doar cifre de exemplu)

Real, pe care se circula, or sa fie mai putini....

gicu

Chețani - Câmpia Turzii în 15 decembrie. Ăsta e planul celor 2 constructori dacă nu apare nimic ieșit din comun legat de vreme.
Puncte critice pasaj Luna și pod Arieș.

ionescu63

La capitolul improbabil, dar in discuție pentru 2024 lipsesc DX12 T4, Brăila - Galați DX6 si PiSi lot 5

hefaistos

Toate cele 3 loturi trecute la probabil 2023 au "puncte critice". In esenta:
1. Chetani Campia Turzii depinde de meteo la greu, pentru ca nu preaq u rezerve de timp in calendarul cu decembrie a.c.
2. La CraPi3 depinde de cati oameni va aloca UMB pentru activitatile "labour intensive" ce urmeaza.
3. La A0N2 depinde de... de cum se scoala turcii cu fata la cearceaf sau nu. Acolo e un caz clar de "se poate dar nu se doreste". 

@ionescu63

Nu lipsesc.
UMB nu da semne ca vrea sa termine CraPi4 in 2024. Asta e opinia mea categorica.
La fel Lotul 5 din PiSi, are termen legal in 2025, nu vad de ce WeBuild ar da pe spate cu finalizare in avans.
In ciuda numelui DX6 e doar o centura.
S-ar putea se gresesc, dar e "viziunea artistului".  :o
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

ovidiu.caba

@hefaistos , nu apare in tabelul tau DX11 [legatura Oradea - A3], care va fi finalizat sigur in 2024 (daca nu intervine ceva) - ~13km.

hefaistos

OK, OK recunosc, nu am stiut ce sa fac cu "cioturile": Braila Galati, Centura Oradea, DX4 Tureni. 
Asa ca am preferat sa nu le includ.
Tabelul meu e perfectibil.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

mike_us

@hefaistos O greșeala minora in tabelul tău de 2 ori DEx12 T3. Cel din 2024 cred ca e T4.

hefaistos

E trecut la erata
T1.
În viziunea mea personala, bazata T4 e low prioritate pentru constructor deci... dincolo de vara lui 2025, cel mai probabil sfârșit de 2026. Poate greșesc.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

Ionut

Eu nu înțeleg de unde ai scos tu Buzău-Focșani ca deschideri aproape sigure în 2024. Nici vorbă de așa ceva. Doar capetele de la Buzău și Focșani au termene în august 2024 și au șanse pentru 2024. Îmi vine greu să cred că UMB va trage să dea altceva în folosință în 2024 pe A7.

hefaistos

Pentru ca cel puțin la terasamente lucrează în cascada dinspre Focșani spre Buzău. Și dacă nu asfaltează serios aici în 2024 va fi foarte greu sa gestioneze în 2025 și Buzău Focșani și Focșani Bacău. Plus presiunea politica în an electoral.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

Ionut

M-ați spart cu cascada vieții. Uitați că UMB nu are doar A7. Nu are niciun interes să dea loturi în folosință înainte de termen.

Ah sigur e posibil să dea bucăți din loturile mari (alea de 25-30 km) între două noduri, înainte de termen, dar în niciun caz tot lotul.

Nu știu ce cascade vedeți voi. Uitați-vă la progresul oficial... și ce se vede din dronă.

Și acolo unde lucrează "în cascadă" au avans slab.

Ionut

#9147
M-am enervat destul de tare. Bine, e doar începutul unei lungi dezbateri care va ține vreo doi ani în care unii tot vor refuza să vadă lucrurile evidente despre capacitatea UMB chiar și când UMB va începe să rateze termene.

Hai să vedem Buzău-Focșani (BuzFoc) 2 și 3.

BuzFoc 2 este la 18% oficial, să zicem azi că e la 23%. Nu e, dar să zicem. Asta înseamnă că pentru deschidere mai trebuie 73% (deschidere la 96% posibilă). Termenul contractual este aprilie 2025. Deci 73% / (3+12+4) luni = 3,84% pe lună, în medie, progres. Din care vreo 5-6 luni cam rele, că prinde două toamne și două ierni.

Deci la limita limitei pentru primăvara 2025. Ce 2024 sigur?!!?!?

BuzFoc 3 stă și mai prost. Oficial, 14%, să zicem 19% acum, deși nu e. Deci rest 77% în 19 luni = 4,05% pe lună, în medie. Tot așa, două toamne și două ierni.

Ca să fie 2024, decembrie:
BuzFoc 2 = 73% / (3+12) luni = 4,87% pe lună în medie
BuzFoc 3 = 77% / (3+12) luni = 5,13% pe lună în medie

UMB făcea aceste procente PE ANUMITE ȘANTIERE pe 150-180 km portofoliu total. Acum are 410 km în portofoliu.

Vă doresc spor la identificat cai verzi pe pereți.

trifrazvan1977

@Ionut, as spune ca deja API (si tu indirect) aveti deja greutate in ceea ce comunicati legat de tot ce inseamna infrastructura din Romania, nu ati putea aranja un interviu cu Umbrescu, unde transparent sa se discute strategia pe urmatorii ani ? Sau omul e inabordabil (eu nu stiu sa fi vazut vre-un interviu cu el in mass-media vreodata) ?
Cred ca ar merita forumul aceste lamuriri din partea lui avand in vedere atitudinea fata de UMB pe acest forum de-a lungul timpului.

reed