Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Nici eu (a mai zis un coleg mai in spate) nu inteleg unde vor sa faca nod la Emag (DJ602). Exact acolo vom avea nodul A0xA1. Sigur nu e vreun drum de santier sau alte lucrari legate de A0?
Trefla va ocupa foarte mult din spatiul acela, unde naiba mai strecori si un nod?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

C0ndu

Este la vest de treflă şi de DJ602, la nord de A1, o bretea in, o bretea out, pe sensul de mers spre Piteşti. Nu deranjează cu nimic traseul A0.

dr4qul4

la ce distanta? ca nu poti avea 2 noduri in 500m. Cum faci semnalizarea pentru iesire?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

panzer

#363
Vezi pe topicul de A0. Au fost readuse in prim plan planurile nodului A1-A0. Nodul este foarte apropiat de Dj602. As spune chiar ca Dj602 e parte din nod pentru traficul local.

Ce executa acum emag nu este in plan insa, dar pare un pic deviat dintr-o bretea a nodului mare. Semnalizarea ar putea fi ca la iesirea DNCB + Carrefour: una langa cealalta. Not ideal.
Nici eu nu vad unde ar ajunge penetratia Ciurel A1.

Imi imaginez ca e presiune mare de la dezvoltatori pe terenurile astea cu access la A1, A0, DNCB si Militari.

kitsune

Apropo de A2. Ieri am auzit de la cineva din Remus Opreanu că ar fi ceva mișcări cu terenurile din zona podului peste A2 la Medgidia (DJ 222), el zicea că vor să facă nod acolo. Știe cineva de vreo inițiativă de genul ăsta? O fi vreo promisiune electorală a primarului? Adevărul e că e aiurea să mergi 20 km în plus dacă vrei să mergi la București
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

NGC

Astazi a fost lansata licitatia [CN1025739] "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie privind realizarea a 3 noduri rutiere pe Autostrazile A1, A2, A3, in zona de Sud-Est a Romaniei".

Valoare estimata: 1.370.636,80 RON fara TVA

Durata contractului: 10 luni

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 07.12.2020


Quote
1) Nod Rutier Autostrada A1 km 73+100 cu DJ 702F la Ionesti -> Se va transforma in nod complet.

2) Nod Rutier Autostrada A2 km 90+100 cu DJ 306 si DN3A la Dragos Voda -> Nod nou.

3) Nod Rutier Autostrada A3 km 36+700 cu DJ 101C la Gruiu (Sector Bucuresti - Ploiesti) -> Se va transforma in nod complet.

pasadia

In hartiile lor exista deja semi-nod legal la Gruiu?

medicul de garda

#367
Ma bucura enorm ca au inceput sa indeseasca nodurile pe A2, unde exista o distanta incredibila de ~50km intre noduri. Oricat de Baragan ar fi, totusi mai sunt destule asezari acolo care ar beneficia de acces, nu mai zic de siguranta circulatiei, sa ai pe unde devia traficul pe portiuni scurte, sau sa aiba serviciile de urgenta acces la o portiune blocata sau la comunicatile din jur. Dupa parerea mea, pe A2 mai trebuie un acces nod la Medgidia vest (inteleg ca s-ar ocupa CJ Constanta de asta?) si la Sarulesti, si putem spune ca stam bine.

Vestea despre upgradarea nodului Ionesti ma bucura si mai tare, aceasta iesire noua dinspre Bucuresti ar fi extrem de utila, inlocuind iesirea actuala de la Greci catre Gaiesti, care implica 5km de sat-drum absolut degeaba. Via nodul Ionesti distanta si timpul de parcurs ar fi chiar mai scurti, cu doar 1km de parcurs prin sat. Sper doar ca proiectul va implica cumva si preluarea si reabilitarea acelui km de DJ702F pana in Ionesti, care e intr-o stare mediocra si neaparat schimbarea prioritatii la intersectia cu DN61, unde deja se blocheaza traficul de vine dinspre Pitesti, acea intersectie fiind in curba cu vizibilitate slaba si multe tiruri.


NB: poate dupa ce termina cu indesitul nodurilor se vor apuca si de refacerea din temelii a unor noduri actuale, mai ales pe A1 langa Bucuresti? Toate iesirile dintre DNCB si Bolintin Vale sunt calamitate, dpdv al geometriei, sigurantei traficului si calitatii suprafetei de rulare!
Trust me, I'm an east-european doctor!

RaduG

Am descărcat documentația celor 3 noduri, o captură sugestivă:




Powered by API/PUM imgur uploader

medicul de garda

La Radu Voda giratoriul nordic e foarte aproape de trecerea la nivel cu calea ferata, acolo nu mai e risc de blocare a autostrazii ca la Grind?  :-[
Inteleg ca ideea e sa foloseasca pasajele existente pentru niste solutii low-cost, dar aici chiar nu vad cum va fi avizata vreo iesire altfel decat trompeta cu giratoriu la sud de A2.
Trust me, I'm an east-european doctor!

paullie

Da ce sa zic, nod la Dragos voda lipsea. Terminaram si pasajul de la Drajna (17km de la Dragos Voda) ba si pe cel de lânga Lehliu ca in poza.



kek4la

@medicul de garda
Cred ca ziceai de Dragos Voda, nu Radu Voda, care e langa Lehliu.
Totusi nu este magistrala de cale ferata acolo la viitoarea iesirie, ci un canal de irigatii. Magistrala este supratraversata printr-un pasaj ceva mai la vest, dupa cum se vede in imagine.

voicul

Eu vad nod-ul ala ca mers pentru Calarasi (deci spre S), nu pentru iesit la Dragoș Vodă.

paullie

#373
Pe DJ306? Hmm. Pe A2 + DN21 sunt 39,2 km si 25 min



voicul

Da. E DJ, dar din ce am vazut eu pe Maps e drum bun/asfaltat recent (adica de vreo cativa ani  :D ).
Trec si 2 tiruri, dar mai greu.
Oricum eu nu vad altceva acolo, ca nu prea am auzit de mare lucru la Dragos Voda. De fapt nici nu stiam de el pana acum.