[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Strada Drumul Malu Mierii (?!?!...) spre Splai.



Vedere din intersectie spre vest (intersectia este in forma de S)



Purcedem spre vest / N.Grigorescu

Nu stiu ce este in dreapta. Posibil o "scurtatura" spre Strada Marului...



Aparent tot o "scurtatura" peste CF.... De data asta spre Strada Malva?...



Am ajuns in cel mai incurcat punct al proiectului...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Recapitulare: suntem de Drumul Lunca Cetatii...

... care iese in N.Grigorescu, dar calea ferata este in dreapta strazii (sensul reportajului)

Da fix intr-un macaz...

Drumul din dreapta caii ferate este infundat, nu este Drumul Cetatii

Drept in fata este poarta de intrare a CF in curtea CET Sud

Poze in sens invers. Loganul alb din dreapta este pe Drumul Cetatii, drumul din stanga este cel infundat

Se observa un al doilea macaz spre stanga, spre drumul infundat

Continuam spre N.Grigorescu



Accesul va fi foarte dificil. Pozele sunt facute cu cateva zile INAINTE sa monteze parapetele New Jersey pe Nicolae Grigorescu...


Toate pozele sunt aici:
https://imgur.com/a/DksbtYZ
https://imgur.com/a/sPq6p0a
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

canalizare, trotuare, strazi late, pomi.. Nu arata ciar atat de rau. In zona ai oricum nu vor fi prea multe case, pentru ca e intesata de LEA. Ar merge si un parculet.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Foarte multe străzi din zonele astea periferice trebuie modernizate...

Earthchild

#1444
Din păcate se întâmplă numai în sectorul 3. Am trecut și eu pe acolo acum vreo două săptămâni.
Se pare că se va construi mult în zona aceea în viitor.
@TibiV pesemne că în trecut erau multe albine sălbatice printre florile Bărăganului sau poate erau apicultori pe acolo, de unde numele Malul Mierii. Cât despre Lunca Cetății, având în vedere proximitatea Dâmboviței, este evident...

punktnet

Fiind intre liniile de curent si calea ferata, normativele spun ca nu se poate construi mai nimic locuibil. Nici cu alte destinatii cred, poate doar agricol
Just kidding.

TibiV

^ Se numeste Strada Drumul Malu Mierii...

Sau Strada Malu Mierii, sau Drumul Malu Mierii....
Asa cum Drumul Lunca Cetatii este drum, atat, fara strada in fata...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

roata

Quote from: dr4qul4 on February 14, 2020, 10:00:57 PM
Eu sunt curios daca acel pasaj va subtraversa si intersectia de la Baba Novac. Altfel.. e cam degeaba..

Sunt de aceeasi parere aici. Consider, desi clar scump, un pasaj continuu intre Baba-Novac si Kaufland.
In afara discutiei legate de cost, as vedea urmatoarele avantaje:
- ambele capete au >2 benzi pe sens, spre deosebire de zona dintre, unde mai exista si cladiri care restrictioneaza mult spatiul (cum ar fi o benzinarie, actualul sediu al primariei, Mc-ul, o scoala)
- ar fi mai usor si ar economisi spatiu prin crearea unor bretele de intrare/iesire din pasaj de 1 banda pe sens in zona dintre capete
- ar subtraversa inca o intersectie deja supra-aglomerata (Baba-Novac)

+ daca tot visez, de ce sa nu mergem mai departe si sa facem pasajul pana dupa intersectia cu Calea Vitan? Iarasi vorbim de un spatiu suficient la iesire, mai subtraverseaza inca o intersectie aglomerata, e loc de bretele de acces si s-ar conecta perfect cu pasajul existent, Mihai Bravu.

Recunosc insa ca mai este aspectul legat de metrou. Nu sunt sigur, dar cred ca ar folosi o buna bucata din acest traseu. Dar pot visa.
Oricum e o initiativa buna din partea primariei, sper doar sa nu fie doar din cauza campaniei electorale :)

dr4qul4

distanta intre Camil Ressu si Vitan este prea mare. Si, oricat de subiectiv as fi, nu pot sa nu recunosc ca la Vitan inca se circula decent.
Dar daca tot visam, cum ar fi sa avem pasaj continuu de la Camil Ressu la Baba novac si pe spatiul eliberat sa apara benzi si un spatiu verde? Adica sa ramana doar 1 banda auto si tramvaiul sus.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

andrei@buc

locuiesc de 4 ani in Australia, dar urmaresc forumul. ce ma uimeste aproape constant este cat de dezorganizate sunt santierele comparativ cu ce se gaseste aici. pamant din escavari, printre materiale de constructii, noroi si bucati de beton, tevi dezafectate si bucati de astfalt. este absolut evident ca vor fi evacuate pana la urma, doar ca "pana la urma" in general e dupa multe luni, timp in care doar incurca organizarea si efectuarea lucrarilor

voicul

Asa des ca acum, eu nu am vazut-o in ultimii 4 ani pe duamna pe santiere. Sunt alegeri curand?

Zice la ea pe pagina de Statia de Epurare a Apelor Uzate Glina - 85% gata.

Cautati singuri detalii ca ce zice e ca fara ea nici ca se mai facea ceva.

Lyvyoo

Negoita se lauda aseara ca transforma Bd Unirii in pietonala, de la magazinul Unirea la Piata Alba Iulia, mutand circulatia si parcarile in subteran. A se lua cu sare si piper ca vine campania.
Sursa: ultimile 5 min. de aici - https://www.digi24.ro/emisiuni/in-fata-ta/in-fata-ta-19-iulie-invitat-robert-negoita-1340502

Lyvyoo

Au aparut mai multe detalii despre proiectul de mai sus - https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-24185099-dezbatere-publica-primarul-sectorului-3-robert-negoita-vrea-construiasca-pasaj-2km-sub-bulevarul-unirii-zona-suprafata-deveni-pietonala-street-mall.htm
"pasajul va începe imediat ce se trece de Piata Unirii, zona cu fântâni, practic în dreptul Magazinului Unirea, la 20 m de piață, și se termină după Piața Alba Iulia, ieșirea fiind pe bd. Decebal și Burebista. Pasajul va mai avea ieșiri și intrări la intersecțiile cu străzile importante: Nerva Traian, Mircea Vodă și Ion Pilat.

"Pasajul se poate face, lucrăm la studiul de fezabilitate, este în stadiu avansat. Din estimările noastre, pasajul costă undeva la 400 milioane lei."

voicul

Macar ar castiga locul 1 pentru o lucrare "total inutila si fara rost"!

AndreiB

Si ce se intampla cu masinile o data ajunse in Piata Unirii? Sau acolo nu mai e Sector 3 si nu ne intereseaza? Daca au buget excedentar recomand o linie de tramvai separata de trafic de la Unirii la Muncii.