[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Goldmund

"Bucureștiul are peste 200 de străzi de pământ, iar unele din ele nu au nici rețele de utilități. Când plouă, pe aceste străzi se formează bălți și noroaie, că abia poți trece."

https://www.auto-bild.ro/stiri/bucuresti-strazi-de-pamant-140066.html

TibiV

Largirea strazilor Turnu Magurele si Luica.
Astazi, din pacate, doar Tn.Magurele.

Duminica, 22 aprilie.
Pornim tot de la Str.Stupilor.

Da, avem inca 10 metri de trotuar proaspat spart...

... mai mosmondim spartruile de saptamana trecuta...

... dar am eliminat raul de la radacina! Adica vechii stalpi de beton.

Aici s-a trecut la terasament si piatra sparta...

... insa tot doar pana la statia RATB Dorohoi.


Pe strada Luica nici macar nu a meritat sa ma opresc. Fix ce am postat duminica trecuta. :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Puss in Boots

Quote from: dr4qul4 on April 18, 2018, 10:33:42 AM
Nu fac cine stie ce, dar se pare ca PS4 e campioana pe Bucuresti. Restul de 6 primarii nu fac nici o investitie in infrastructura. Aici avem 3 (Luica, Berceni si Obregia)

Ai uitat de Tineretului si Brancoveanu. Campioana dar cu o gramada de imperfectiuni si prostii/absurditati daca iei toate bulevardele/soselele/strazile sau cum le-o zice, la picior. Copac....stalp...fara spatiu intre ele nici de o masina, poate de vreo motocicleta. Linii trasate aiurea in multe cazuri unde s-ar fi putut castiga un loc ici, unul colo, daca tot asta era scopul. Asa nici loc n-avem si nici la altceva nu se foloseste spatiul ala. Lucrari in bataie de joc. Da, e bine ca se face ceva dar in bunul stil romanesc se lucreaza in bataie de joc, prostie si indolenta.

voicul

Evident ca oricine se poate abtine, dar cand sta atata timp in traifc ... ei bine mai are "timp liber"

Nu pot sa nu remarc ca acesta este comunicat-ul primarului.
Deci API - cu departamentul de presa, presedintele comunica cu primarul (fiecare care dupa puteri).
Si da ar putea sa se schimbe titlu: "Lipsa de lucrari si proiecte diverse in Bucuresti "
Quote
Gabriela Firea i-a raspuns imediat presedintelui Klaus Iohannis, care s-a plans de traficul infernal din Bucuresti, asa cum, de altfel, se plang mai toti bucurestenii.

Firea a mentionat ca problema traficului nu este de acum si ca Bucurestiul nu se poate compara cu Sibiul, care "are doar 150.000 de locuitori, cat are jumatate dintr-un sector al Capitalei".

Intradevar nu este vina ei pentru situatia actuala, dar putem sa o consideram o eroina in consolidarea si cresterea traficului!
Sa ne aducem ca revolutia promisa chiar de ea a fost exact la 6 luni dupa ce a fost aleasa.
Sa nu uitam de banda speciala de autobuz de pe DN1.

Quote
"Am ascultat declaratia domnului presedinte Klaus Iohannis. Apreciez ca foloseste bicicleta, sper ca nu doar in acest scop, de a se intalni cu presa la Arcul de Triumf, pentru ca si eu, si familia mea folosim bicicleta.", a declarat Gabriela Firea, luni seara, la Romania TV.

Am vazut-o pe primarita pe bicicletele publice, probabil pentru ca da bine la poze.
Ideea e ca ar ajuta mai multe ... piste, decat din vorbe sa ne vorbim.

Preluat din: http://www.ziare.com/klaus-johannis/presedinte/firea-ii-raspunde-lui-iohannis-sa-vin-eu-la-presedintie-si-domnul-presedinte-la-primarie-1511000

TibiV

"Indesirea" locurilor de parcare pe Bd.Obregia
Duminica 22 aprilie, Obregia la intersectia cu Nitu Vasile.

Ati crezut ca s-a terminat "borduriada"?!...

Nici vorba...


Bun, si acum "studiu" cu ce a facut premarele pentru inmultirea locurilor de parcare...
Vedere spre Nitu Vasile

Si un pic mai in fata, de pe trotuar

Vedere spre Metalurgiei


Deci "marele rezultat" este ca se poate parca legal si pe trotuar, si "in spic".
Evident, bulevardul a ramas fix cu doua benzi (asa cum era in mod real si inainte).
(Am facut si niste poze din mers, dar nu a iesit nici una :( )

Acum sarim spre Metalurgiei, undeva intre Straduintei si Aliorului
Aici este gata. Acelasi sistem.

Cam asa au rezolvat aici "doua dintr-o lovitura"(stalp+copac)

Aici incepe zona de "santier in lucru"

Multe borduri nou-noute

Iar aici alta varianta pentru radacinile copacilor, cu borduri speciale, rotunde...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Inaintam spre Metalurgiei/Turnu Magurele

Capacul dinspre blocuri tot "şui" a ramas...

Dar asta este o lucrare... ANTOLOGICA !!!!... 
Ce o fi vrut sa spuna poetul aici ?!?!  :lol: :lol: :lol:

Au ajuns pana la alveola RATB de la Aliorului...

... dupa care continua cu lucarile

Au facut si cate o "fapta buna" pentru locatarii unor blocuri....

Asfaltul arata bine, masinile si mai si... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ionut.cava

Quote from: TibiV on April 24, 2018, 07:41:29 PM
Deci "marele rezultat" este ca se poate parca legal si pe trotuar, si "in spic".

+1 pentru reportaj, dar mica corectie: parcarea pe trotuar de orice fel este ilegala in absenta unor marcaje care sa indice contrariul.
Ma gandesc ca dupa finalizarea unei astfel de lucrari, o sa treaca locala/rutiera o perioada pe acolo sa mai elibereze trotuarul
"Ah... I love summer in England ... it's my favourite day of the year" (thanks Global Warming for ruining a decent joke)
Driving across Europe.

Puss in Boots

Zici?  :lol: unde, la noi? Stai linistit ca nu cred. La extrem le trec in legalitate. Lucrarea de la APP din dreptul primelor blocuri pe Berceni spre benzinaria Mol e gata de nu stiu cand si nici pana acum n-au aparut nici P-uri nici bolarzi. Masinile stau claie peste gramada.

ionut.cava

Speranta moarte n-are.  :-[
Speram ca poate distanta pe care o au de parcurs aia pe trotuar (fiind blocati de masini in spate) o sa bata putin la ochi.
"Ah... I love summer in England ... it's my favourite day of the year" (thanks Global Warming for ruining a decent joke)
Driving across Europe.

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

NU ESTE OFICIAL !!!

Ma inebunesc face-bucistii astia si nebunia pe care a produs-o de 3-4 zile incoace postarea asta...

Este doar o propunere a unui consilier PMP.
Firea nu va accepta asa ceva, ca doar mai vrea un mandat. (De preferat la Cotroceni.... :lol: )

Poate va accepta discutarea propunerii in CGMB, doar ca sa poata spune "uite ce vor sa va faca basistii..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Eu cred ca se va aproba intr-o forma putin diferita. Masura omoara uberul (dar mai ales taxify-ul) cat si taxiurile de ilfov. Pentru ca cele de B vor fi exceptate (intra la transport public local).
Tind sa cred ca vor pasui cu un an sau 2 masinile pe benzina.
Legat de alegeri, nu sunt de acord cu tine. Interzicerea unui numar enorm de masini (vorbim de cateva sute de mii!) ar dubla viteza RATB-ului. Iti dai seama cum se va lauda in fata pensionarilor ca a rezolvat problema ratb-ului?
Eventual le va lasa sa circule in weekend ca sa poata sa se duca lumea "la tara".
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Quote from: dr4qul4 on April 28, 2018, 01:27:37 AM
Legat de alegeri, nu sunt de acord cu tine. Interzicerea unui numar enorm de masini (vorbim de cateva sute de mii!) ar dubla viteza RATB-ului. Iti dai seama cum se va lauda in fata pensionarilor ca a rezolvat problema ratb-ului?
Eventual le va lasa sa circule in weekend ca sa poata sa se duca lumea "la tara".
Asta presupunand ca pensionarii sunt perfect sanatosi - si fericiti sa se plimbe gratis cu RATB...
Dar nu prea sunt...
Majoritatea au nevoie de doctori si spitale, unele in "colturi necunoscute" ale orasului...
(Crede-ma, "I've been there..." :( )

Daca un astfel de pensionar va primi un raspuns de genul "Mamico/matusico/unchiule, te duc cu placere la medic, dar numai intre orele 22 si 06, sau in week-end, ca masina mea este doar Euro 2, si nu mai am voie sa circul ziua in oras", s-ar putea ca primarul care a aprobat o astfel de masura sa aiba parte de mari "surprize electorale".
Surprize deloc placute...

Deci, daca duamna va accepta (dar NU va accepta, caci e doar proasta, nu nebuna...) o astfel de propunere, o va face doar dupa o eventuala realegere, in al doilea mandat...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

Quote from: dr4qul4 on April 28, 2018, 01:27:37 AM
Eu cred ca se va aproba intr-o forma putin diferita. Masura omoara uberul (dar mai ales taxify-ul) cat si taxiurile de ilfov. Pentru ca cele de B vor fi exceptate (intra la transport public local).

De ce ar afecta taxiurile sau Uberul? 99% din taxiurile din Bucuresti/Ilfov sunt Loganuri pe benzina modificate pentru gaz lichefiat. Din 2006 incoace astea respecta Euro 4, deci nici macar la regula post-2020 (Euro 3 interzise) nu se incadreaza...

Doar Loganurile pe benzina din 2004 - 2005 si cele pe motorina din 2004 - 2006 sunt Euro 3 - cate taxiuri de 15+ ani exista in trafic? Eu zic ca spre zero, nu de alta, dar in regim de taxi nu tine prea mult o masina... Uber nu accepta vehicule mai vechi de 15 ani decat in cazuri exceptionale.

Quote from: dr4qul4 on April 28, 2018, 01:27:37 AM
Legat de alegeri, nu sunt de acord cu tine. Interzicerea unui numar enorm de masini (vorbim de cateva sute de mii!) ar dubla viteza RATB-ului. Iti dai seama cum se va lauda in fata pensionarilor ca a rezolvat problema ratb-ului?

Cate Dacii 1310 sau Supernove mai sunt in trafic activ? In Bucuresti? Nu parcate si abandonate, ci folosite. Ultima oara cand am fost in Romania am vazut vreo doua in vreo saptamana intreaga... Nici macar importurile de SH-uri nu au o componenta mare Euro 1-2-3.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dr4qul4

Eu stiam ca 1.9tdi de la VW (passat, Golf, Octavia Tour) pana in 2006 inclusiv sunt Euro 3. La fel si LOGAN-urile produse intre 2004 si 2006, pe benzina sau diesel sunt tot euro3. Si sunt destule in trafic.
Iar cand am zis de Uber si taxi ilfov, m-am gandit ca le vor interzice si pe cele EURO4 incepand cu 1.1.2021.
De fapt Euro4 a devenit obligatoriu doar pt masinile concepute incepand cu 2006.

iar daca luam in considerare ultima statistica,
Quotela 1 ianuarie 2018, în Bucureşti, puţin peste un milion de exemplare reprezentau autoturisme. În Capitală, majoritatea vehiculelor se încadrau, la finele anului trecut, în categoria de vechime 6-10 ani (346.594 unităţi), urmată de cele mai vechi de 11-15 ani (301.648 unităţi) şi de cele cu peste 20 de ani uzură (195.666 unităţi).
se pare ca vorbim de 2-300.000 de masini. Multe stau. Dar ocupa un loc de parcare.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024