News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

bogdymol

Daca vreti sa vedeti chestii SF, ia uitati ce drum au deschis Norvegienii astazi:

[quote@ChrisZwolle]The largest road project in Norway has opened to traffic today in the city of Stavanger. It is the 'Ryfast' megaproject, which forms a fixed link between Stavanger and the Ryfylke region.

The project includes around 50 kilometers (30 miles) of tunnel tubes. All tunnels are built as a twin-tube tunnels.
Ryfylke Tunnel (14.4 km, -292 m below sea level)
Hundvåg Tunnel (5.5 km, -95 m)
Eiganes Tunnel (3.7 km)

It was built between 2012 and 2020. The project cost of all three tunnels combined was 11.5 billion NOK / $ 1 billion. The tunnels are tolled.[/quote]







Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Morosanu

#1396


Viitorul pod de la Pelijesak in toata imensitatea pilonilor...

si viitoarele drumuri de acces


https://docdro.id/GLNN9hi

Interesant este ca aproape imediat dupa podul de 2.5 km urmeaza un tunel tot de 2.5 km. Iata cineva cui nu ii este frica nici de poduri si nici de tuneluri...
Politica distruge tot ce atinge.

TibiV

... "cineva cui nu ii este frica" nu ia bani degeaba de la statul roman... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

marinul

@Ciprianul iti raspund aici ca e vorba de S7 Austria. Din filmarea respectiva de langa Dobersdorf nu mai este nici dx sau autostrada, nu pare nici halfprofile. Ciudat ca inainte de granita cu Ungaria sa faca drumul cu o singura banda pe sens

bogdymol

In Austria, S7 va fi un drum expres intre A2 si granita cu Ungaria.

Jumatatea vestica va fi cu 2 benzi pe sens (inclusiv in tuneluri!), iar la cum stiu eu drumurile expres din Austria, nu va fi nici o diferenta fata de o autostrada (inclusiv limita de viteza pe DX in Austria e 130 km/h).

Jumatatea estica va fi construita ca DX cu o banda pe sens, dar fara nici o intersectie la nivel. Se va putea circula cu 90-100 km/h constant.

Aici gasiti o harta, iar aici e pagina proiectului pe ASFiNAG.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

voicul

Nu prea inteleg logica sa faca 1+1. Nu se asteapta la trafic pe acolo?

Europiu

#1401
Un articol despre podul peste Rin de pe A1 german, vest de Leverkusen, nord de Köln. De ani buni (2014) e restricționată circulația la vehicule sub 3,5 tone. PORR a primit contractul pentru construirea unui pod nou.

În esență, articolul spune că respectivul contract tocmai ce a fost reziliat de beneficiar, estimându-se prelungirea finalizării cu un an și jumătate (parcă sună cunoscut). Motivele rezilierii: beneficiarul reclamă calitatea proastă "departe de normele germane și angajamentele contractuale" ale componentelor constructive metalice (traducere de nespecialist). Au încercat câteva luni să ajungă la o înțelegere, PORR inistând că problemele sunt perfect normale și remediabile. Atâta doar că se pare că nu au făcut nimic, necăzând de acord asupra modalităților de remediere. Așa că le-au zis "stop". Anunțul de relicitare săptămâna viitoare (pentru interesați ;)).

Link la articolul original.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

bogdymol

#1402
@voicul

In Austria sunt probleme destul de mari cu cei ce sunt impotriva autostrazilor (protectia mediului, zgomot, poluare etc.).

Avand in vedere ca in zona acea nu se preconizeaza sa fie un trafic extrem de ridicat, pentru urmatorii 20 de ani va fi suficient doar un drum 1+1 de capacitate mare (fara localitati, curbe largi, fara intersectii la nivel). Un astfel de drum permite circulatia cu o viteza medie de 90-100 km/h fara probleme, de la un capat la celalalt.

Ca tot ziceam mai sus de probleme in Austria cu constructia de noi autostrazi, uite cateva detalii:

  • NIMBY Austrieci sunt foarte porniti impotriva autostrazilor, dar sunt ceva mai relaxati cu drumurile expres. Din cauza asta, foarte multe proiecte au fost retrogradate la drumuri expres in loc de autostrazi
  • Cu toate acestea, ASFiNAG (CNAIR-ul lor) a gasit o solutie ingenioasa: catalogeaza drumurile nu ca si Autostrazi (A), ci ca si Schnellstraße (S), dar elementele de design a drumului sunt aproape identice cu cele ale unei autostrazi (nu simti diferenta intre A si S, inclusiv viteza de circulatie e 130 km/h)
  • Chiar si asa, sunt numeroase proiecte in Austria ce au fost intarziate sau chiar anulate din cauza NIMBY
  • Trecerea Dunarii a S1 se va face printr-un tunel de 8 km care trece atat pe sub Dunare, cat si pe sub un parc natural de langa. Solutia e extrem de scumpa, dar e singura varianta care impaca pe toata lumea
  • O dovada cand NIMBY e dus la extrem: Ungaria construieste drumul expres M85 pana la Sopron. In Decembrie ar trebui sa fie gata pana la Sopron, iar bucata Sopron - granita Austria va fi gata peste 2 sau 3 ani (cam acum incep lucrarile). In Austria mai sunt necesari doar vreo 7 km de autostrada pentru a se lega de unguri. ASFiNAG vrea sa inceapa procedurile de licitatie, dar... localnicii din satele din jur sunt impotriva, pe motivul ca, cu o autostrada completa, prin zona va fi mai mult trafic cea ce creaza mai multa poluare, mai mult zgomot.
  • Momentan sunt in derulare foarte multe proiecte de instalare de panouri fonoabsorbante pe autostrazile existente, in principal din cauza multiplelor reclamatii de la localnici
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Morosanu

#1403
Politica distruge tot ce atinge.

dr4qul4

Acolo este un Parc National. Un fel de Mini-Delta. Sunt nenumarate documentare facute despre zona aia. Daca nu mergeau pe varianta tunelului, atunci trebuiau sa ocoleasca zeci de km.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

Interesant ca se estimeaza ca nu va fi trafic pe acolo. Eu daca as merge in Graz pe acolo as merge. Posibil sa se mute si trafic spre I, odata cu terminarea tuturor sectiunilor de autostrada din ambele tari.
Intradevar si ca daca mergi cu 90 - 100 vreo 20 de km nu e mare problema.

Intradeva austriecii sunt nebuni cu mediul.
Au standard-ul (IG-L) Austrian Ambient Air Quality Act care apare pe autostrazi si limitari de viteza. Nu vrei sa platesti amenda pentru depasirea de viteaza cand acest semn este afisat.





Powered by API/PUM imgur uploader

Ciprianul

Au fost multe probleme cu cei ce protesteaza impotriva Autostrazilor. Prin zona Poppendorf im Burgenland pe unde trece S7 au fost foarte mari proteste. Au mers pana acolo ca au intrat protestatarii in fata buldozerelor cand se taia padurea pe unde trece S7.
S7 e si o varianta ocolitoare la orasul Fürstenfeld care e foarte aglomerat mai ales din cauza navetistilor ce vin din Ungaria la lucru in Austria.
Nodul de pe A2 e foarte avansat,am trecut pe acolo chiar azi si sunt la peste 65% din executie.
Ce e fain e ca si Ungurii cu al lor M8 prin zona În apropiere de Szentgotthárd sunt foarte avansati cu executia.
Cunosc f bine zona ca pe acolo trec cand vin sau cand ma intorc din tara.
Nodul de pe A2 cu S7 e la 18 km de unde locuiesc eu.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

Europiu

Probleme similare și în sud-vestul Münchenului, pe A99. La Aubing au făcut un tunel de 2 km, în Planegg și Neuried localnicii nici cu tunel nu au fost de acord, așa că închiderea inelului A99 e trasă pe linie moartă (din câte știu eu).
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

marinul

Daca tot sunt asa nemultumiti austriecii ca se construiesc prea multe autostrazi, poate le povesteste cineva de cnairul nostru si facem un schimb de experienta pt cativa zeci de ani  :lol:

voicul

Intradevar cred ca ar fi incantati de modul de operare CNAIR.  :lol:

^Zici ca Fürstenfeld e aglomerat, dar ei se opun constructiei de A sau DX.
Ca si cum am spune sa nu se faca DNCB si A0, ca o sa treaca masini pe acolo si o polueze, uitand ca fara cele 2 masinile stau in B si polueaza direct oamenii!
Smart ... ce sa zic.