Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

Cat timp inca sunt restrictii si se circula pe un singur fir, fara semnalizare completa, n-o sa se circule mai repede. In momentul asta, trenurile nu-si respecta trasa chiar si-asa...

Aici este 346-le de ieri:



Observa cum a ajuns cu -15 in Sighisoara (s-au facut ceva reparatii si situatia nu mai e chiar asa rea), dar de la Sighisoara la Simeria a "incasat" 10 minute de intarziere. Si trenul asta are prioritatea maxima... Situatia este cvasi-constanta (am tot urmarit trasa).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Cetatean

@frunzaverde, multumesc, tot sper la un Simeria - Sighișoara 1:30-1:45, după milioanele băgate.
Crezi ca o sa fie realizabil Arad - Sighișoara în doua ore jumate? Când o sa fie gata 'le coridor'

In continuare spun ca pe timpul verii, un tren turistic cu vagoane panoramice, Sighișoara Hunedoara, promovat ar aduce bani la CFR. Vezi jumate din Transilvania.
Vise :)

frunzaverde

1h30 cred ca e la limita, spre imposibil. Iesirea/intrarea din/in Sighisoara este in continuare (dupa investitii megalomanice) foarte lenta (65 km/h) pe kilometri buni. Si mai sunt restrictii si limitari pe respectiva linie. La fel, ma indoiesc ca se va circula Sighisoara - Medias fara oprire. Nu are pentru cine - Alba Iulia, Blaj si Medias sunt clienti excelenti pentru tren de Viena/Budapesta (pentru ei Dacia chiar este cea mai buna idee spre Viena, chiar si azi, ca aeroporturile sunt departe); la fel si pentru trenuri de Cluj si Arad.

Cat de tren turistic, Transilvania Train (romgleza e organizatorilor) face asta (Brasov - Sighisoara - Vintu - Sibiu - Brasov), la niste preturi absolut nesimtite.  Eu unul n-as plati pe ruta asta pentru "panorama" - nu zic, ruta e frumoasa, dar asta pentru ca toata Transilvania e frumoasa - nu pentru ca ar fi cine-stie-ce. As baga asa ceva pe Predeal - Brasov - Deda - Sighetul Marmatiei, pe Suceava - Dej, pe Ciceu - Adjud, pe Valea Jiului... Alea chiar sunt spectaculoase.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Quote from: frunzaverde on December 02, 2019, 03:19:23 PM
As baga asa ceva pe Predeal - Brasov - Deda - Sighetul Marmatiei, pe Suceava - Dej, pe Ciceu - Adjud, pe Valea Jiului... Alea chiar sunt spectaculoase.
Chapeau, maitre!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dorum


ioandorin

@dojaalex:ms pentru poze! Se pare că au spor mai bun decât pe 2a si 2b!  Văd că  asta cu peroanele/copertinele sunt "boală generală " a se deschide linii fără acestea finalizate!  Asa au deschis Barzava Nouă,asa Ghiorocul si Paulisul! La Barzava Nouă fac trei zile(lunea,miercurea,vinerea-daca mai fac) câte doua scoateri de sub tensiune, prima in functie de cât are 1821),de multe ori nu apucă sudorii să ardă 2 electrozi. Urmează la primavara sau cand or fi celelalte două!

dan tm

Azi au fost 4 trenuri turistice intre Birlad si Iasi. Adevarate nu ce propuneti voi aici.

1667 Bucuresti Nord-Iasi pleaca din Birlad la ora 03.59 cu + 12 minute. Timp de mers spre Zorleni 8 minute. Locomotiva ramine defecta pe firul I.

la ora 05.13 cu + 34 de minute pleaca din Birlad spre Iasi 1861 care soseste in Zorleni la ora 05.21. Locomotiva trenului pleaca in curenta sa acorde ajutor trenului 1667 ramas defect.

la ora 06.06 pleaca din Birlad spre Iasi trenul regio 11601 care preia din linie curenta calatorii de la 1667, soseste in Zorleni la ora 06.38 cu + 24, preia in Zorleni calatorii de la 1861 (compunee 3 vagoane)

trenul 1667 se anuleleaza Zorleni-Iasi, se combina in Zorleni cu 1861 si circula spre Iasi, Pleaca din Zorleni la 09.21 ca 1861 intirziat. Intre timp mai trebuie o trasa de la Iasi pentru locomotiva de dubla tractine din Grajduri.

la 08.57 trece prin Zorleni 1831Galati-Cluj Napoca cu 2 vagoane.

la 11.01 cu +9 soseste in Zorleni 1661 care preia locomotiva lui 1667 sa o duca la Iasi.

1667 Bucuresti Nord 22.54 +4 Zorleni 08.06 +251 (anulat Zorleni -Iasi) sosire Iasi 05.40

1861 Constanta 22.15-Iasi 11.40 + 307 (livret 06.33) combinat cu 1667 din Zorleni

1661 Bucuresti Nord 05.51-Iasi 12.30 +33

frunzaverde

@cuneo - de ce zici asta?  Spre deosebire de alte linii au tot reparat la ea cand a luat-o la vale, au si facut RK pe bucati. Multe alte linii (chiar si magistrale, gen 100) sunt mult mai paraginite. Pe Adjud - Ciceu/Siculeni (ca i-au schimbat numele) trenurile nu merg mai lent decat in anii '80 - ba chiar sunt mai multe trenuri care merg "cap-coada" ca atunci. Au disparut acceleratele, dar e de asteptat - linia nu are prea mult trafic.

In 1989 P5005 facea 3h33 Adjud - Ciceu (erau doar doua trenuri pe zi care faceau toata trasa), astazi face 3h39 R5207.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Cuneo

Am circulat până acum vreo 20 de ani pe relația Timișoara-Galați, acum nu mai există acest traseu, chiar dacă aș dori să o fac pe bucăți, Timișoara-Tg. Mureș, Tg. Mureș-Galați, îmi este imposibil, între Ciceu și Comănești, practic e o linie moartă.

frunzaverde

Nu, nu este o linie moarta - linia are un numar similar de trenuri ca in 1989/90, si chiar mai multe trenuri care o parcurg pe toata distanta decat atunci. Uzul principal este local si regional, adevarat. Plus marfa.

Acceleratul de ultra-lung parcurs pe care-l foloseai a disparut - nu avea cum supravietui - viteza era extrem de mica, cu multe segmente Diesel. Cu CIV in 'constructie vesnica', indiferent ca-l rutau prin Tg. Mures sau prin Sighisoara sau prin Sibiu, tot la 22-23h ar fi ajuns, cel putin (in cei mai buni ani facea intre 17 si 19 ore). Ce zici nu este "linia moarta" - nu e cazul - este moarte ultra-lungului parcurs via secundare, cu n-spe schimbari de locomotive, foarte lent. Care s-a intamplat din cauza degradarii retelei, din cauza cresterii numarului de masini si din cauza cresterii aviatiei (de exemplu Iasi - Timisoara are alternativa la Foamea).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!



Cuneo

Chiar dacă sunt multe grade sub zero și suflă un vânt tăios, încă se mai lucrează câte ceva la Radna











E aproape seară și cei 8-10 muncitori așteaptă zgribuliți încheierea programului



Ca o noutate, au sosit câteva mii de traverse, care cu siguranță vor aștepta cuminți primăvara.











Cele vechi așteaptă și ele cuminți, oare vor fi refolosite la linii secundare?




Andi

Racordul nou Coslariu-Podu Mures este aproape gata, ieri era utilajul care bura linia la intrarea in statia Podu Mures, mai sunt necesare lucrari la catenara.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)