[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 3 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Nu știu când a fost făcută filmarea, ieri 15 pe la orele 16 30 era o macara care se zbătea cu niște armaturi în cârlig. Și ceva muncitori, nu prea mulți.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

GDPR

#2851
^Te referi la pasajul de la Arad aflat in "grija" Implenia?  :lol: Oamenii sunt foarte economi cu resursele, de exemplu au un singur set de cofraje pentru riglele pilelor, iar dulgherii si fierari-betonistii ii numeri pe degetele de la o mana.

voicul

La ritmul actual de lucru (cam modest pentru o firma ca Strabag) e posibil sa il dea in folosinta mai repede cu vreo 7 - 10 zile fata de contract :D.
Inca e timp sa intre mai in forta in santier.

punktnet

Just kidding.

GDPR

La giratoriul de la Tunari au terminat de asfaltat portiunea de trotuar de langa postul trafo, astfel ca lucrarea poate fi considerata ca fiind finalizata. La Cernica foreza s-a mutat pe partea sudica a DJ 301, dar azi pe la 10.30 nu era nicio activitate pe santier, desi muncitorii erau prezenti.

MindRuler

Pun si eu o intrebare asa mai de amator, recunosc ca nu stiu exact cum va fi proiectul final al Pasajului DNCB-Mogosoaia. Deci, se va merge pe aceeasi solutie pe care au implementat-o si la Pasajul DNCB-Chitila? Adica va exista posibilitatea ca, pe sensul Bucuresti-Mogosoaia, sa faci stanga pe o bretea si sa urci pe centura pe directia Chitila? Si invers, ca pe sensul Mogosoaia-Bucuresti sa faci stanga si sa urci pe centura pe directia Otopeni?
Pentru ca daca asta e planul, pasajul se construieste fix degeaba. Dopul de trafic de la Chitila, unde traficul era rezonabil pana acum 2-3 ani, a aparut tocmai din cauza acelor mizerii de bretele care au fost date in folosinta mai tarziu si care au generat cozi de cel putin 2-3 km dinspre Chitila spre Bucuresti dimineata si dinspre Bucuresti spre Chitila seara. Acele bretele nu trebuiau sa se descarce in sensul giratoriu, a fost o solutie constructiva aiuirstica inca de la inceput pentru ca sugruma traficul pe relatia Bucuresti-Chitila si invers. Deci, daca la Mogosoaia se merge pe aceeasi varianta, va fi jale si pasajul nu va rezolva deloc problema traficului.
Modernizarea DNCB la doua benzi e o solutie buna pentru transportatori, dar care aduce deservicii majore locuitorilor din zonele limitrofe ale Bucurestiului si celor din Ilfov. In locul unei fluidizari, traficul de pe centura, care a crescut masiv in ultimii ani, contribuie la dopuri si blocaje care de la an la an devin tot mai mari. Nu mai spun ca pe ambele iesiri din Bucuresti (si de la Chitila, si de la Mogosoaia), a crescut enorm traficul greu. Sunt zeci de tiruri care vin din oras, iarasi un haos de toatqa frumusetea pentru ca eu n-am vazut ca prin orase sa vedem in nestire trafic greu.
Revenind, fara semaforizare sau fara interdictia de a vira la stanga pe bretele in acel sens giratoriu (ceva similar cu ce-au facut la DNCB-Otopeni), traficul va fi multi ani de acum inainte un cosmar pentru toti cei care tranziteaza zona.

panzer

Exact. :lol: Este aceeasi solutie: pasaj simplu pe directia DNCB, giratoriu sub pasaj.

Eu imi rup gura de 5 ani spunand aceste lucruri. Nu asculta nimeni. E nevoie ori de interzicerea stanga sub pasaj sau de semafoare smart. Ce naiba o fi atat de greu sa pui un semafor acolo, nu pricep.

Refacerea DNCB de la Mogosoaia la A1 a dus la explozia spatiilor logistice in zona inclusiv pe DN7. E nevoie ca de aer de DNCB extins corect. Spre comparatie dupa A1 spre sud nu e nici o investitie noua. La fel intre DN2 si A2. E la mintea cocosului ca dupa ce se va rezolva si DN2-A2 si acolo se va intampla la fel.

Acum de cand a reinceput scoala, singura speranta este Politia Locala Chitila.  :cool:

Dna Ionita vorbeste de DN2 - A2 la minutul 09:00 despre problemele TS. Se pare ca si proiectul asta a fost facut tot prost. Si hartiile nu corespund cu realitatea din teren. Se cam desumfla teoria ca daca ai AC si PT o sa meagra repede implementarea. Si aveam sperante ca acest nou model va functiona mai bine. Am asteptat degeaba 6 ani pentru updatarea PT de catre CNAIR si relicitare. Am ajuns in acelasi loc.

udar

Quote from: punktnet on September 16, 2020, 08:23:35 AM
Santierul a fost eliberat pentru ca probabil urmeaza umplutura pentru rampa de urcare. Ritmul este mai mult decat bun raportat la santierele asemanatoare, strabag zicea ca vor termina in avans fata de termen (care parca este 24 luni)
pai ne meritam soarta daca referinta noastra este una gresita !!!
trebuie sa te raportezi la normal si am mai spus-o aici nu ne raportam la cei care mai isca cate ceva !!!

punktnet

Progresul la un proiect pe 24 de luni trebuie sa se incadreze intre 4.1 si 4.2% pe luna. Daca Strabag respecta aceste cifre, nu vad de unde ai vrea tu sa fie mai mult.
La 12 luni avem 8.3%.
Ai la dispozitie datele publicate de CNAIR sa iti dai seama daca lucrurile se misca dupa plan sau nu. Duh.
Just kidding.

SniperGuy

@MindRuler, oarecum... o asemanare mai buna ar fi pasajul de la Pipera peste Barbu Vacarescu.
Cam asa: https://www.google.com/maps/@44.4792636,26.0972131,3a,75y,101.37h,88.67t/data=!3m6!1e1!3m4!1sHoAln7BQhV1fkOEqxO27xw!2e0!7i13312!8i6656
Sa speram ca mica diferenta va face o mare diferenta  O:-)

udar

Nu pot sa accept ca o asemenea lucrare pasaj Mogosoaia cu 4 deschideri  are termenul realist de 24 de luni cand in 24 de luni Porr poate finaliza un tronson de A de 14 km.

hefaistos

Ai dreptate, dar daca asta-i termenul contractual...
Doar nu ai vrea sa se grabeasca constructorul pe banii lui cand nu primeste bonus de finalizare in avans.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

MindRuler

SniperGuy, nu mi se pare mare diferenta. :D
Atat timp cat va fi giratoriu sub pasaj cu bretele pe care se va putea vira la stanga nu are ce sa fie bine. Explic de ce cred eu asta. Coloana de pe DNCB care se formeaza deja de ani buni din directia Otopeni spre Mogosoaia nu va disparea, ci va migra. DNCB va favoriza pe portiunea aia un trafic mai mare la o viteza superioara, dar el tot se va gatui la sensurile giratorii de la Chitila. Ceea ce inseamna ca acea coloana care se forma inainte de DNCB-Mogosoaia se va muta dupa Mogosoaia. Cand va fi aglomerat, adica mai tot timpul :D, cei care vor incerca sa faca stanga din Bucuresti spre Chitila pe DNCB pe bretea vor bloca traficul din cauza congestionarii DNCB. Deci, tot la fel de greu sa intri din Bucuresti in Mogosoaia, tot greu sa iesi si din Mogosoaia spre Bucuresti sau spre centura in directia Otopeni din cauza dopului pe care il va crea traficul foarte mare spre A1. Adica vad de prea multe ori ce se intampla la DNCB cu Chitila ca sa-mi imaginez ca la Mogosoaia va fi altfel. Mira-m-as, dar nu cred in minuni. :)
A, si sa mai adaug ceva. Ma astept inclusiv la bizoni care, venind pe DNCB dinspre Otopeni spre Chitila, sa foloseasca bretelele pentru continuarea drumului inainte, atunci cand DNCB va fi blocata. Cand se va intampla si asta, in giratoriul de sub DNCB va domni haosul. :D

pest1969

Deci ar trebui sa se grabeasca cu A0 Nord...

tom_sawyer

Anunt de participare simplificat: [SCN1075179] Lucrari de remediere privind lucrarea: "Fluidizarea traficului pe DN 1 km 8+100 – km 17+100 si Centura rutiera a Municipiului Bucuresti in zona de nord: Obiect 5a – Reabilitarea si extinderea la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti pe sectorul cuprins intre DN1A – DN1; Obiect 6 -Continuarea centurii rutiere existente a Municipiului Bucuresti cu pasaj superior peste CF la Otopeni"

Data publicare: 16.09.2020

Valoarea totala estimata: 14.033.465 lei