Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Bachus01

Crima si pedeapsa intersecția aia . Tarziu , dar bine ca sa făcut. 

Intrebarea mea este de ce nu se renunta odata la ideile astea ieftine.  Nu era mai frumos , sigur si elegant un pasaj ?

Nu sunt contra giratoriilor,  doar ca nu sunt gândite cu cap întotdeauna.  Numai la noi te trezesti cu ditamai giratoriu pe culoarele principale. Viteza medie scade an de an , în loc sa
o creștem.  Iar la Buzau frecvent la orele de varf apar blocaje si la giratoriu de la Dedeman direcția spre Ramnic . Gandim cu jumatate de creier

Skynick

Foarte mica ocolitoarea asta de la Giurgiu. Daca nu o termina anul asta e penibil.

Vam Giurgiu



Powered by API/PUM imgur uploader

horyatm



Am vrut să filmez tot tronsonul, însă nu era cablul bine introdus și am rămas fără baterie...

E o porțiune în județul Hunedoara care e impracticabilă, groapă în groapă. Porțiunea aceea voiam să o filmez neapărat. Cu următoarea ocazie voi filma toată porțiunea de drum. Nu recomand ruta DN7A dinspre Petroșani, decât dacă se parcurge cu o mașină offroad.

alext

Proaspat de pe drum (12.04.2021):

DN5, pod peste ARGES: pe sensul GR => B era o echipa care parea a astupa cu ceva asfalt sau mixtura o portiune de 3-4 m o denivelare de pe prima banda.

DN5, aproape de Remus (langa Giurgiu) au aparut baietii cu decopertarile pentru varianta ocolitoare catre vama. Au decopertat si pe ambele parti ale DN-ului. Sunt curios in cat timp termina zona aceea.

Primvara se anunta a fi plina de "avant patriotic" pentru avansul lucrarilor...

slartibartfast

#7009
Quote from: voicul on April 09, 2021, 05:59:30 PM
A aparut un sens giratoriu din bidoane la intersectia DN2 cu DN2B - destul de bine semnalizat.

Dar daca aici da, la Urziceni de ce nu?

Wow, remarcabil. Am trecut pe acolo nu mai târziu de acum 2 săptămâni și chiar mă întrebam. Intersecția e destul de importantă, pentru că prin ea trece traficul greu de pe direcția Brăila <-> Ploiești, plus cel Brăila <-> București care nu o ia pe A2+DN21; și e la ceva distanță de DN1B. Ca să nu vorbesc că aproape toți buzoienii care o iau spre București merg pe acolo, nu pe la Crâng-Hanul lui Țintă.

La Urziceni e deja giratoriu la intersecția cu DN1D (Ploiești) la câteva sute de metri - poate e de evitat totuși cascada de giratorii (la Buzău sunt vreo 5 km). Intersecția de la Petrom nu prea ar mai trebui (și nici nu prea este) folosită așa mult, decât pe sensul București -> Urziceni. Nu știu cum e semnalizată circulația prin Urziceni, dar ar trebui să dirijeze traficul Slobozia -> București prin giratoriul deja construit.

Dar cum zice Bachus01: mai bine pasaje. La Urziceni, poate ar fi bine ca DN2D să supratraverseze DN2.
La Hanul lui Țintă clar va trebui un pasaj, și e nevoie practic să fie denivelat doar sensul Ploiești -> Buzău.
La Spătaru poate fi complicat, dat fiind că e în localitate, localitate care s-a și tot extins... Acolo soluția trebuie să țină cont și de faptul că prin apropiere va trece A7: ideal ar fi o centură pentru Spătaru, care să intre în DN2 aproape de Costești, și eventual să ocolească și Costeștiul ducând în DJ203G, despre care știm că va avea nod cu A7. Food for thought.



LE: Hartă cu zona și ce spuneam

voicul

Viitorul A7 e pe teava si daca castiga un UMB, Strabag sau Astaldi - chiar sunt sanse sa fie gata foarte repede.
Deci nu stiu la ce ar mai ajuta varianta propusa de tine.

La Urziceni ma refeream la intersectia asta
Acolo ar putea interzice stanga spre B si deci toti fortati sa mearga pe la sensul giratoriu dinspre BZ.

AlexxC

Ce vrei tu acolo la sud de Spataru nu se poate pentru ca e ceva zona protejata de mediu....asta e si motivul pentru care nu este trasat A7 pe acolo.

slartibartfast

Nu acolo pe unde am trasat linia. Zona protejată este la vest de satul Spătaru, și lipită de el, și la nord de satul Groșani (un cătun micuț, pata gri de pe harta mea de la nord de Pietrosu). De asta am zis că drumul ăla ar trebui să stea la est de DN2 până aproape de Costești.

NGC

Ieri a fost lansata licitatia [CN1030203] "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Largire la 4 benzi DN 1A si masuri de siguranta rutiera pe sectorul cuprins intre Centura Bucuresti si intersectia cu Soseaua Chitila-Mogosoaia".

Valoare estimata: 292.079,45 RON fara TVA

Durata contractului: 5 luni

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 17.05.2021

JohannDB

#7014
        Văd că nu s-a spus nimic încă, aici, de "micul deranj" ce a început deja pe DN1 Predeal - Sinaia.......................................

            http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/luni-12042021-%C3%AEncep-lucr%C4%83rile-preg%C4%83titoare-%C3%AEn-vederea

...

Luni, 12.04.2021, încep lucrările pregătitoare în vederea demarării reabilitării podului peste pârâul Azuga
09 Apr 2021 Interes general

Facebook
Twitter

Informăm conducătorii auto că, începând din data de 05.05.2021, se vor institui restricții de tonaj din cauza lucrărilor de reabilitare a podului peste pârâul Azuga, situat pe DN1, km 135+332, în județul Prahova.

Restricțiile de circulație ce vor fi instituite în data de 05.05.2021 se vor aplica vehiculelor cu masa totală maximă admisă mai mare de 7,5 tone, cu excepția celor destinate exclusiv transportului de persoane. Decizia instituirii acestor restricții a fost luată în urma colaborării dintre CNAIR, Poliția Rutieră, autoritățile publice locale și asociațiile profesionale în domeniul transporturilor rutiere.

Se exceptează de la aplicarea restricției vehiculele:

    deţinute sau utilizate în baza unui drept legal de către unităţile Ministerului Apărării Naţionale;
    deţinute sau utilizate în baza unui drept legal de către unităţile Ministerului Afacerilor Interne;
    deţinute sau utilizate în baza unui drept legal de către serviciile de ambulanţă;
    deţinute sau utilizate în baza unui drept legal de către serviciile publice comunitare pentru situaţii de urgenţă, aşa cum sunt definite în Ordonanţa Guvernului nr. 88/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare pentru situaţii de urgenţă, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 363/2002, cu modificările şi completările ulterioare;
    deţinute sau utilizate în baza unui drept legal de către instituţii ale statului cu atribuţii în securitatea şi siguranţa naţională;
    deţinute sau utilizate în baza unui drept legal de Administraţia Naţională a Penitenciarelor;
    deţinute sau utilizate în baza unui drept legal de către CNAIR SA şi de către subunităţile sale;
    deţinute sau utilizate în baza unui drept legal de către Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier şi utilizate pentru activitatea de inspecţie şi control;
    specializate, inclusiv vehiculele care efectuează transportul acestora, care participă la intervenţii în caz de forţă majoră, în caz de fenomene naturale care afectează căile de comunicaţii şi telecomunicaţii, zone locuite şi obiective de interes naţional;
    utilaje specializate sau adaptate pentru deszăpezire;
    care efectuează transporturi funerare;
    care efectuează transportul de echipamente, medicamente şi alte asemenea de prim ajutor şi ajutoare umanitare în cazul unor calamităţi sau dezastre naturale;
    care efectuează transporturi poştale;
    specializate, destinate prin construcţie salubrizării;
    destinate prin construcție exclusiv transportului de persoane;

Circulația vehiculelor rutiere cu masa totală maximă admisă mai mare de 7,5 tone, cu excepția celor menționate anterior, între Ploiești și Brașov, va fi deviată pe DN1A, pe ambele sensuri, pe traseul: DN1  -  DN1A Centura Ploiești – DN1A – Intersecția DN1A cu DN1 Săcele.

Circulația vehiculelor rutiere cu masa totală maximă admisă mai mare de 7,5 tone, între Ploiești și punctul de lucru (km 135+332), se va desfășura pe DN1 conform reglementărilor legale în vigoare (O.M.T. – M.A.I. nr. 647 – 127/2016 privind introducerea restricției de circulație pentru vehiculele rutiere cu mtma ≥ 7,50 tone altele decât cele destinate exclusiv transportului de persoane pe DN1 (E60), sectorul București-Ploiești-Brașov și O.G. nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, cu modificările și completările ulterioare).

Circulația vehiculelor rutiere cu masa totală maximă admisă mai mare de 7,5 tone, între Brașov și punctul de lucru (km 135+332) se va desfășura pe DN1, conform reglementărilor legale în vigoare (O.M.T. – M.A.I. nr. 647 – 127/2016 privind introducerea restricției de circulație pentru vehiculele rutiere cu mtma ≥ 7,50 tone altele decât cele destinate exclusiv transportului de persoane pe DN1 (E60), sectorul București-Ploiești-Brașov și O.G. nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, cu modificările și completările ulterioare).

În zona lucrărilor, circulația vehiculelor având masa totală maximă admisă mai mică de 7,5 tone se va realiza etapizat, după cum urmează:

ETAPA 1 – se va închide partea stângă a podului existent, urmând ca circulația pe direcția Ploiești – Brașov să se realizeze pe un pod metalic provizoriu (situat pe partea dreaptă a podului existent), iar circulația pe direcția Brașov – Ploiești se va devia pe partea dreaptă a podului existent.

ETAPA II – se va închide partea dreaptă a podului existent, urmând ca circulația pe direcția Ploiești – Brașov să se realizeze pe podul metalic provizoriu (situat pe partea dreaptă a podului existent), iar circulația pe direcția Brașov – Ploiești se va realiza pe partea stângă a podului existent,

ETAPA III – se va închide partea stângă a podului existent pentru așternere strat de uzură; circulația pe direcția Ploiești – Brașov se va devia pe podul metalic provizoriu (situat pe partea dreaptă a podului existent), iar circulatia pe direcția Brașov – Ploiești se va devia pe partea dreaptă a podului existent,

ETAPA IV – se va închide partea dreaptă a podului existent pentru așternere strat de uzură; circulația în ambele sensuri se va desfășura alternativ pe banda stângă,

ETAPA V – se va închide total podul existent urmând ca circulația să se desfășoare alternativ pe podul metalic provizoriu;

Zilele și intervalele orare în care se vor efectua lucrările conform etapelor menționate vor fi stabilite în funcție de stadiul de execuție al lucrărilor.

Retricțiile vor fi instituite în perioada 05.05.2021 - 15.12.2021.   

                                                                                                                                         CNAIR S.A.

... 

..........................    Nu știu cum să-mi iau un scurt "relache" pe...toată perioada din mai-decembrie; oricum îi plâng de milă pe cei ce vor traversa, volens-nolens, "Cheia" (DN1A) în toată perioada asta 24/24 ore, zilnic.... Un drum cu platforma de 2 x 3,30/40 m lățime.... Și cu curbele de la Babarunca (Km 167) la limita de județ BV/PH, Pas Bratocea (Km 160+500) și apoi serpentinele cu frumosele ace de păr dintre limita de județe (Km 160+500) și baza serpentinelor, la "Fabrica de Apă Minerală" (Km 156+600) spre Cheia (pe cei șapte kilometri), cu deosebire și dificultate până la Drumul de Muntele Roșu (Km 153+600), dar problematic până la Cheia (cca KM149+050).....
                            Să nu uit și bucățile proaste dinainte de stația Lukoil și de la serpentinele (trei la număr) de aici, dar și meandrele de la Măneciu Ungureni, Măneciu Pământeni, Izvoarele și micul, dar prost "abrupt", de la intrarea în Homorâciu, cu săritoarea de la calea ferată; liniștea o ai cât de cât abia la ieșirea din Malu Vânăt, după pod, către Teișani.....
                           Sâmbătă 10 .04.2021, când veneam spre Brașov, pe zonă, până la limita de județ, "imediat de la vârf spre Cheia, cei de la SDN lucrau în draci la asfaltare, "spre Cheia); joi, noaptea 08.04.2021, pe la miezul nopții, când coboram spre Cheia, erau numai frezări și gropi spre Cheia și mult după Cheia și Mănăstirea Suzana...... Mda, "reparau ce-au stricat cu freza", că le-am urat multe bunătăți trecând prin frezări............................ Pe  partea Brașov-ului era "liniște" la reparații..... !!
     

                                                                                                                                                                                                 

voicul

Si ei pun o poza cu niste curbe  :lol:

Asta e cel mai lung drum drept din Romania! Milioane de romani au trecut pe acolo, dar n-au stiut acest detaliu! Unde e amplasat

Asta e visul oricarui sofer: nicio curba, doar drum drept inainte cat vezi cu ochii. La propriu!

Cea mai lunga portiune de drum drept din Romania se afla pe drumul european E70, cel care face legatura intre Bucuresti si Alexandria. Intre Draganesti Vlasca si Vitanesti drumul nu are niciun 'obstacol' pentru soferi: linia dreapta e lunga de 15,8 kilimetri!

Recordul Romaniei este insa departe de cel mondial, stabilit in Arabia Saudita. Drumul dintre orasele Haradh si Badha are nu mai putin de 260 de kilometri si e cunoscut drept Autostrada 85. Pe locul 2 e '90 Mile Straight' din Australia, cu 146,6 kilometri in linie dreapta.

https://www.sport.ro/virale/asta-e-cel-mai-lung-drum-drept-din-romania-milioane-de-romani-au-trecut-pe-acolo-dar-n-au-stiut-acest.html

Dominik

DN7 lărgirea la 4 benzi între localitățile Tălmaciu și Boița la intrarea pe Valea Oltului....by Radu Ignat

You're in Steelers Country

TibiV

Absolut logica gandirea CNAIR...  8)

As paria ca si DN68A Holdea-Margina va fi modernizat / largit la 2 benzi/sens, dar numai dupa ce vor fi gata "tunelurile pentru ursi" de pe A1....


>:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Skynick

Da, si mie imi scapa nevoia acestei largiri la concurs cu altele de pe traseul Vaii Oltului, in conditiile in care de asta nu mai e nevoie intr-un an.

cristi5

Proiectele se pornesc greu si se opresc la fel de greu. Dupa depunerea ofertelor inteleg ca e greu de oprit un proces de achizitie publica. Mai punem niste intarzieri in toate etapele si asa ajungem la cele doua proiecte paralele... Banuiesc ca sunt colegi care stiu amanunte.