Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

north

Quote from: delacroix on November 27, 2014, 02:36:07 AM
Evaluare eficienta Aiud Stadion-Alba Iulia Nord(giratoriu)
   A. DN1    25,6 km 22 min.     2 euro
   B. A10    33,4 km. 21 min.   2.4 euro

Eu încă mai sper într-o minune, să se facă nod la DJ 107E. Altfel traficul Aiud - Alba Iulia nu prea cred că va merge pe A10.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

adiarc

unul din marcajele despre care vb alecu...aproape de giratoriul de acces pe centura AB - iesirea spre Teius....in rest nici o miscare....oricum , incepand cu Lancram se circula numai in coloana pana la Turda

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

Quote from: north on November 27, 2014, 01:02:19 PM
Quote from: delacroix on November 27, 2014, 02:36:07 AM
Evaluare eficienta Aiud Stadion-Alba Iulia Nord(giratoriu)
   A. DN1    25,6 km 22 min.     2 euro
   B. A10    33,4 km. 21 min.   2.4 euro

Eu încă mai sper într-o minune, să se facă nod la DJ 107E. Altfel traficul Aiud - Alba Iulia nu prea cred că va merge pe A10.

Sa nu uitam ca autostrazile sunt eficiente pe distante mari. Avantajul va fi din mutarea traficului de tranzit de pe DN1 pe A10. Si atunci Aiud - Alba Iulia pe DN1 va fi lejer de facut.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alecu26

Quote from: ccado on November 27, 2014, 09:19:27 AM
Acesta este nodul din SF parca. Cei de la TS mi-au zis ca asteapta de la CNADNR acceptul pentru nodul propus de ei, care nu stiu cum ar arata.

Si eu sunt curios. Ma gandesc ce poate fi mai ieftin decat asta...si nu gasesc. Ok..mpoduri mai scurte...strict sa traverseze autostrada siCF.....da...dar in rest....ce alta configuratie poate fi mai ieftina?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ccado

#1864
Quote from: alecu26 on November 27, 2014, 07:20:25 PM
Si eu sunt curios. Ma gandesc ce poate fi mai ieftin decat asta...si nu gasesc. Ok..mpoduri mai scurte...strict sa traverseze autostrada siCF.....da...dar in rest....ce alta configuratie poate fi mai ieftina?

Mai ieftin ar fi doar daca ar face nodul la inceputul lotului 3, la intersectia cu drumul Aiud-Ciumbrud.

Dar nu ar avea sens decopertarea de pe toata acea suprafata a nodului propus in SF, plus decopertarea facuta deja catre calea ferata.

DUDDY

Astazi in jurul orei 19 in zona nodului rutier de la Decea era activitate.

alin_simeriaveche

Am venit ieri de la Ogra la Simeria. Pe lotul 3 se lucra in zona unde o sa supratraverseze E60. Ce am mai vazut inainte de a intra in Santimbru, (lot 1 cred) erau trei persoane imbracate bine faceau masuratori topo cu sistem gps. Imi era mila de ei, era un frig si un vant afara

ccado

Multumiri din nou pentru randari.

Daniel_I

Quote from: adiarc on November 27, 2014, 02:25:11 PM
oricum , incepand cu Lancram se circula numai in coloana pana la Turda
E a trei-a saptamana consecutiva, cand Vinerea dupa ora 16.00 se circula in coloana de la Lancram dupa la podul Mures la intrarea in Alba (aprox. 10 km de coloana), unde incep 2 benzi si se intra pe centura ocolitoare.
O fi un varf de trafic acum, in perioada asta, sau asa se va circula pana cand se va deschide A10, adica inca aprox. 2 ani. Fenomenul e mai accentuat de cand s-a deschs Lot3 din A1.
Cozile de la Sebes, s-au mutat la Alba.
On The Road

Daniel_I

Quote from: yetiman on November 27, 2014, 07:18:35 PM
Sa nu uitam ca autostrazile sunt eficiente pe distante mari. Avantajul va fi din mutarea traficului de tranzit de pe DN1 pe A10. Si atunci Aiud - Alba Iulia pe DN1 va fi lejer de facut.
Traficul nu va fi tocmai lejer, intrand prin localitati si cu o gramada de limitari de viteza, char daca traficul greu va fi mutat intr-adevar pe autostrada. Pentru cineva care face naveta zilnic la munca, nu e un moft.
Nodurile rutiere ar fi trebuit facute, gandite, tinand cont de usurinta cu care poti intra si iesii prin ambele capete ale orasului pe care il ocoleste autostrada, tinant cont bineinteles de traficul existent. Nu poti 2 face noduri rutiere intr-o comuna.
Ce am vazut la nodul Alba Sud, nu mi-a placut cum a fost gandit, referitor la usurinta cu care intri si iesi de pe A10 in DN1.
On The Road

Daniel_I

Quote from: alin_simeriaveche on November 29, 2014, 07:56:13 AM
Ce am mai vazut inainte de a intra in Santimbru, (lot 1 cred) erau trei persoane imbracate bine faceau masuratori topo cu sistem gps.
La Santimbru e Lot 2 - 24,3 km de la Paraul Iovului pana la intrarea in Aiud; constructori: asocierea Aktor SA - SC Euroconstruct Trading SRL
Bine ca se incepe sa se faca ceva si in iarna aceasta.
On The Road

mecatron

#1871
Salutare,
Pe rampa de după dealul de lîngă Kaufland şi lacul Stejeriş cîţiva oameni şi cîteva utilaje îşi făceau de lucru pe o vreme oribilă!; au apărut cofrajele/armăturile cîtorva piloni. Utilaje lîn mişcare şi în zona mănăstiriiDumbrava Leier.

ATENŢIE DN1 în zona aceea pînă dincolo de sensul giratoriu kaufland este plin de noroi şi pietriş! Pe sensul de mers spre AB, pe 3 porţiuni, drumul cedează la margine, şi au apărut fisuri lungi în asfalt! Cum dracu n'a învăţat CNADNR că drumurile se distrug sub utilaje grele? Nu a fost de ajuns experienţa Bechtel???

alexV

Quote from: delacroix on November 28, 2014, 10:02:49 PM


conform SF pare a fi viaduct continuu peste Mures si CF, si aparent se termina viaductul inainte de DN. care e variante finala?

alecu26

In nici un caz aberatiile din sf. In sf erau mai multi km de pod decat pe comarnic brasov. Ce deseneaza Delacroix e ceva decent...nu neaparat varianta finala.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

myid