Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

ioji

Quote from: horyatm on December 06, 2021, 12:34:39 PMChiar mă gândeam ce o fi în mintea ăstora de Alba. Ani de zile s-au chinuit pe DN cu coloane nesfârșite, depășiri la muchie, accidente, nervi. În sfârșit se circulă civilizat, cu o singură mențiune la Oejdea, dar ei tot bizoni sunt. Unde pot își arată mușchii...

Ardelenii in general sunt oameni chibzuiti...Cine stie, poate vor sa-si scoata parleala dupa atatia ani, un fel de refulare  ;) Pacat ca unii vor continua traditia cu mortii pe sosele. Am vazut din filmare cum depasea unul in zona unde incepea ingustarea. Ce a castigat, 5 secunde?

survola

Așa e la început, până se învață lumea cu autostrada.

gdaniel

#27632
Am prins si eu un dus intors pe A10 de la Sebes pana dupa Aiud, Pizzarii chiar sunt de toata jena la planeitate comparat cu lotul Aktorilor.
Si am vazut ca a aparut si o groapa pe banda1 chiar pe podul peste raul Sebes din zona Cerbu Arini, directia Turda. La intoarcere am vazut si 2 gropi petecite pe acelasi pod , tot pe banda1, pe sensul spre Sebes.
Parca vad ca o sa il reasfalteze complet si pe asta la primavara, daca nu intra in faliment..

adiarc

trebuie atenție maxima.

In ultima luna am franat violent de 2 ori in zona tunelului Sacel ,la îngustare,din cauza unora care fortau intrarea.
Ultima oara,sapt trecuta am si intrat pe banda de urgență,la limita de a lua parapetii si totusi bizonul a luat in plin toate semnele de ingustare...nu s-a răsturnat sau ceva dar a lustruit bine masina in fata si pe dedesubt...avea si "luminițe " in bord - de la baia de ulei...restilizata..
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alexV

Ne apropiem de suta de animale lovite/curatate pe A10 lot 2. Marea majoritate caini, dar si fauna salbatica.
Drive safe, cateva saptamani, lucreaza la garduri.

JohannDB

                         Cadavre de animale "curățate" ?? Măiiii să fie, avem și "ecarisaj" de autostradă/dirty jobs ?? Nu le lasă nimeni pe loc, până "mama natură" nu-și face treaba ?? Sau e vorba de "curățate" = ucise !?!?...... Deoarece nu cred că "la acest" moment, le "curăță"/ridică/îndepărtează cineva.....................
                        Concluzionând, vom avea "non stop" corpuri umflate, apoi explodate de gaze, apoi turite/returtite de roți până la a le face precum felia de "shaormă" și la final să mai rămână pe la baza N.J.-urilor sau acostamente rămășițe de piei super tăbăcite... Că în șanțuri/rigole, ferească "sântul" să calci în ele !!
                        P.S.  La zonele cu separatoare N.J. găsim un mare și adevărat măcel de animale mici/mijlocii care din păcate nu se pot strecura pe sub "bănoasele" (ca afacere) betoane sau nu pot sări peste aceleași "betoane"...!! Și nici dracul nu face curat; numai trecerea timpului !! Gândiți-vă cum este să stai în spatele trailerului și la un moment dat, de sub multele roți ale ultimei punți să-ți iasă-n față un biet corp făcut "pilaf", și să te alegi și cu bucăți de/pentru "tocăniță" pe parbriz, grila de radiator și  pe fagurele de radiator, pe spoiler, pe faruri și chiar și pe antena de la stația de radio, care-i "sus la cucurigu"  pe "terasa"/acoperișul ..... mașinii !! Poza de jos am mai pus-o ; cei cu gardurile erau cu 300m mai în față și mă oprisem la ei arătându-le poza.... Îi dureau "pe undeva"....!!



Powered by API/PUM imgur uploader

alexV

1) multumim pentru descrierea suprarealista a horror-scenariilor cu animale lovite pe autostrada.
2) DRDP Cluj a preluat autostrada in mentenanta, cu tot ce implica asta. Ca fapt divers, au si stoc de sare in nodul Teius, la CIC-ul neterminat.
3) Intretinerea A-urilor de pe raza DRDP-ului Cluj este decenta.
4) Oamenii cu gardurile sunt probabil angajati de o terta firma sa faca ... garduri. Cred ca te iei de cine nu trebuie la faza cu durutul undeva. Asta e ritmul, cateva zile/saptamani.

dr4qul4

gardurile de pe A10 sunt mult prea scunde. Cainele ala le poate sari oricand. La fel cum le poate sari si o caprioara sau un iepure.
Intre noi si unguri avem 30-50 cm diferenta! Plus balarii taiate in preajma lor, astfel incat animalele nu au unde sa se ascunda (si stau la distnata de asfalt)







Powered by API/PUM imgur uploader
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ddfab

^ la inaltimea gardurilor de protectie nu este un standard? fiecare pune cum il doare capul? pe alte autostrazi din RO, ce inaltime au?

mirceaeliade

Stie careva ce calificative au bretelele de la nodul de la Sebes?  Tin minte ca sunt vreo 5 km unde apare semnul de A barat ca nu mai e autostrada.  Dar e cumva denumit DX?? si au bretelele acelasi calificativ si cele spre Est si cele spre Vest?

adiarc

astazi,pe ploaie am venit de la Tg.Mures la Sibiu pe A3/A10/A1 ( Tg Mures - Luna - A3,etc ).
Am mers cam cu 120 pe tempomat ....si surpriza placuta 1:50 de min....ceva mai putin fata de 2 ore ,2 ore si 10 pe DN...dar in conditii de confort si siguranta net superioare...dupa deschiderea sect Chetani-C.Turzii se mai castiga alte min 10 min..sau chiar mai mult pe carosabil uscat ( merg pe 140-145 ...cam 134-138 in realitate ) si dupa ridicarea restricțiilor pe A10 ( sincer am mers si acolo cu 120 )

bineanteles,cand intri de pe sectorul Aktor pe al celor de la Pizza se simt denivelari nenumărate
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

RaduC

Sa vezi când, anticipez peste putini ani, A10 va deveni aglomerat și 3 benzi pe sens ar fi necesare.

Motivele?
Tocmai din cauza situațiilor ca cea descrisa de adiarc mai sus, când A10 devine atracție pentru trafic ce altminteri ar fi folosit o rută alternativă, alta decât Sebeș-Turda pe direcția nord<=>sud.

NewBest

^^^ Din cate stiu eu, este considerata parte a autostrazii orice bretea a nodurilor rutiere. Nu este niciun semn de sfarsit de autostrada in nodul Sebes (in afara de iesirile in DN1). Ba chiar in nodul Alba Sud avem semn de inceput de A imediat dupa iesirea din sensul giratoriu de la centura, chiar daca sunt aproape 2 km de drum dublu-sens pana la autostrada propriu-zisa.
Deci si bretelele de la Sebes fac parte din autostrada, nu sunt DX sau DN cu sens unic, ori alte chestii...


AkaManah

Sunt clasice aceste probleme. Baiul e ca Romania o sa piarda aceste procese pe mana CNAIR-ului.