Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Stefan01

Si acum vin pozele promise de pe L1, sectiunea B, Alba Iulia Nord.

Vedere generala - captura de pe filmarea celor de la Ziarul Unirea


Pilele din apropierea CF 200A - se observa ca au inaintat la culee (partea dreapta a imaginii).


Avem prezenta si foreza (partea stanga a imaginii) pentru pilele care au mai ramas de executat pe acea parte


Suntem in "Zona 1" conform vederii generale - vederi spre Sebes








Suntem in "Zona 2" conform vederii generale - aici este cealalta culee a podului peste CF 200 A






Suntem in "Zona 3" conform vederii generale, langa DN 1 - vederi de o parte si de alta a DN 1

O vedere suplimentara cu "Zona 3" - am marcat-o intr-un chenar galben


Poze realizare de la sol








Au lucrat si pe partea cealalta a DN1




Atat pentru moment. :)

adiarc

Scurt dar cuprinzator......cam primele poze de mai aproape....oricum greeeuuuuuuu
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Quote from: Stefan01 on September 23, 2018, 02:47:13 PM
Au lucrat si pe partea cealalta a DN1

Este clar ca podul asta va fi demolat...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

marinul

Oare pe unde reloca dn, pana demoleaza podul nord sau sud?

Daniel_I

Quote from: Tavi on September 20, 2018, 06:19:05 PM
Sa notam si apropierea de final a ultimei pile 8)
Să mai notăm și faptul că au trecut fix 2 ani de la începerea primelor lucrări la podul Mureș.
On The Road

ddfab

Quote from: marinul on September 23, 2018, 03:24:57 PM
Oare pe unde reloca dn, pana demoleaza podul nord sau sud?

prin dreapta dn-ului actual, cum mergi spre Turda. peste structura pe care o ridica acum, unde este pregatit pentru turnat betonul peste armatura. vezi in pozele de mai sus, cele cu armatura pregatita.

ddfab

Quote from: ddfab on September 18, 2018, 12:53:34 PM
si acum noutatea...
se lucreaza la o structura care va asigura subtraversarea viitoarei devieri a DN1 de la Paraul Iovului. sunt destul de avansati...



@marinul. uite aici, intr-o postare mai veche de-a mea. pe unde sunt masinile va trece drumul. sper ca acum ti-e clar  :)

AlinC

Astazi, cel putin pana la ora asta, au intrerupt procesul de ridicare si montare a grinzile la podul Mures de pe ST1. Bate vantul foarte tare la Limba:




yetiman

Avem cod Galben de vant puternic.

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adiarc

Mda....cat timp am avut timp impecabil n-am facut mai nimic...acum a venit toamna.............jalnic modul cum se misca cei de la Pizzariotti

astazi in zona Lancram/Lukoil...la fel ca sapt trecuta,acum 2 sapt,3 sapt,etc,etc,la devierea DN din zona...nimic.....coloanele de fier beton sunt deja ruginite bine....la fel si terasamentul pana in spate la Albacher si mai departe spre Alba Sud....la acelasi nivel ca in primavara si deja in pericol,daca in curand nu va fii protejat de balast stabilizat plus minim un str de uzura.....si nu sunt exceptiile ,este regula pt lotul 1.....

iar lotul 2...nici nu merita mentionat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

AlinC

Quote from: adiarc on September 24, 2018, 07:28:48 PM
Mda....cat timp am avut timp impecabil n-am facut mai nimic...acum a venit toamna.............jalnic modul cum se misca cei de la Pizzariotti

iar lotul 2...nici nu merita mentionat



Cam ai dreptate. Deja nu mai era nimic pe santier. Ca noutati: o sa dea drumul la circulatie pe DJ-ul de langa drumul care duce la Florea (au inceput sa il asfalteze) si au ajuns cu asfaltul pana aproape de drumul de la Florea. In rest, astazi a fost cam pustiu pe ST1. E adevarat a fost cod galben.

horatiu.cosma

Mare ghinion avem cu constructorii astia 2 pe 2 loturi atat de importante. Pentru o comparatie graitoare, Pizzarotti au tras anul asta 30 de milioane (din vreo 700), Aktor 10 (tot din vreo 700). UMB la Deva a tras peste 100, Astaldi la Iernut peste 100. Asta e nivelul, atata se poate. La aktor nu m-as mira sa trebuiasca sa dea afara umplutura dinspre Pizzarotti, cat sa mai reziste neprotejata cu asfalt la ploi, inghet de 2 ani? Nici pizzarotti nu e departe, sunt zone unde sta umplutura de mai bine de un an si nu s-au sinchisit sa o acopere.

AlinC

Au reinceput de dimineata sa ridice grinzile la podul de peste Mures. Nu mai e cod galben dar inca bate vantul foarte tare. Se misca bine Deme Macarale:




AlinC

Astazi, in jurul orei 14:30, mai aveau de montat grinzi pe 4 deschideri + jumatatea ramasa pe partea unde e lansatorul. Cand am fost eu, mutau o macara si se pregateau sa aduca 3 grinzi. Grinzile le trec peste Mures, pe podul tehnologic temporar, asa cum am scris eu de la inceput.
Din ce am vazut mi se pare ca tasau terenul pana in apropiere de Mures. Probabil vor folosi macaralele pentru a ridica grinzile pe aproape toate deschiderile.

Video, de acum 25-30 de minute (14:30-35):



Probabil saptamana viitoare vom vedea toate grinzile sus la Mures (pe ST1)

voicul

Cu alte cuvinte: nu lucreaza Pizzarotti cat poate ridica Deme.

Vad bine ca se baga Durasol in pamant? Deci Muresul va trece doar prin deschiderea dintre 2 piloni?