Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 1 Guest are viewing this topic.

Calin88

Varianta propusa de vancouver mai are si avantajul mare ca poate fi realizata in intregime fara afectarea semnificativa a traficului. Traficul prin zona e destul de ridicat. Varianta proiectata acum nu cred ca poate fi realizata fara inchiderea unui sens de circulatie.

medicul de garda

Eu cred ca motivatia CNAIR pentru lucrarea astea subita si putin utila tine mai putin de geometrie si confortul utilizatorilor, ci de ceva ce se vedea clar intr-una din planse. Doar nu credeati ca se apuca CNAIR de indreptat un drum national cand nu a fost capabila nici sa refaca SFul autostrazii care tot pe acolo trece, nu?  :lol:



Uitati-va la mentiunea aceea cu planul de alunecare si necesitatea de a repara drumul in zona respectiva. Reparatie care probabil cere piloti de adancime si a rezultat un viaduct care nu difera mult de geometria intiala. Au refacut simetric si curba cealalta daca tot au santier in zona, si gata. Problema rezolvata strict punctual, job done!

NB: Incerc sa imi dau seama daca imbunatatirea minimala a razelor de curbura vine din marinimia lor, e contrangere tehnica a viaductului sau pur si simplu nu te mai lasa normativele sa proiectezi o asemenea nenorocire de curba?
Trust me, I'm an east-european doctor!

pasadia

Stiam eu ca am pozat si filmat poza aia acum 4 ani. Vedeti postarea asta si urmatoarele.

dr4qul4

Mai este putin si se va incepe lucrul pe PiSi5. Probabil in 3 ani vom avea autostrada pana la Curtea de Arges. Problema este ce facem dupa?
In weekend am fost pe bucata de DN73C care ar fi fost eliminata de PiSI4, care se pare ca va intra in prelungiri.
Drumul se prezinta din ce in ce mai rau cu multiple cedari ale platformei drumului. Si bucata rea era cealalta, cea intre Tigveni si DN7.
Filmarea incepe inainte de nodul Curtea de Arges (la 1:35 va fi) si continua pana aproape de Tigveni (dupa curba incep casele)


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

rocklee

nu a mai pus nimeni poze de pe drumul dn76 ...lotul pe care lucreaza selina ...sau ceva informati care sa stim de situatia acestui drum.. >:( :(

ultima data cand amtrecut eu pe acolo in octombrie 2020 ....in zona de munte se lucra pe toata lungimea tronsonului .....dar drumul era varza murata ....dar era speranta ...ca la vremea aceia .....toate utilajele erau in miscare ... :o 8)


gruiarew

Asta e în locul semaforului? Că nu pricep unde vine. Multumesc!
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

rocklee


lupualb

Am fost ieri pe DN -ul dintre Zalău-Satu Mare. Anul trecut acest drum a fost reasfaltat.  Acum arata mai rău, decât înainte de reasfaltare. Sectorul dintre Bocșa spre Satu Mare, primii 2-3 km este plin de cratere, siruri de gropi adânci. Merg pe acest drum de mulți ani și pot spune ca acum după turnarea noului strat de asfalt,  drumul arata mult mai rău decât înainte de "modernizare".

NGC

Astazi a fost lansata licitatia [CN1028361] "Actualizare PT+DDE modernizare DN 73 Pitești - Câmpulung - Brașov km 54+050 - km 128+250 - DRDP Brasov".

Valoare estimata: 2.022.071,75 RON fara TVA

Durata contractului: 24 luni (2 luni ET, 5 luni PTE + PAC, 1 luna AC, 18 luni asistenta)

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 19.03.2021

NGC

"Proiectare si Executie Largire la 4 benzi a DN 7 Baldana-Titu km 30+950 – 52+350"

Quote from: NGC on November 05, 2020, 01:25:26 PM
Quote
5 oferte depuse pentru lărgirea la 4 benzi a DN 7, Bâldana-Titu

05 Noi 2020

Miercuri, 04.11.2020 a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului "Proiectare și Execuție Lărgire la 4 benzi a DN 7, Bâldana-Titu, km 30+950 – km 52+350".

Până la termenul limită au depus oferte următorii agenți economici:

1. Asocierea CLAY WORK BUCHAREST - DIMAKS TURIZM INSAAT ENERJI AKARYAKIT NAK. VE TAS. GIDA TEM. OTOM. OTO. KIR.ITH. IHR. SAN.VE.TIC.LTD.STI. ISTANBUL;

2. Asocierea COSEDIL SPA – SC BIT INVEST SRL - CHIRULLI ANDREA IMPRESA INDIVIDUALE – SC TOTAL ROAD SRL;

3. Asocierea SC G&M ROAD BUILDING ENGINEERING SRL – SC KIRLIC GROUP SRL – SC BUILDING DESIGN 2000 TOP SRL – SC IRIMAT CONS S.R.L. - D'AGOSTINO ANGELO ANTONIO COSTRUZIONI GENERALI S.R.L. – SC CONCORDIA CON. STRADE S.R.L – SC SERCONSTRUCT ROADS S.R.L.;

4. Asocierea SC MAVGO HOLDING S.R.L. – SC BDU MAXI CONSTRUCT S.R.L.;

5. OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S.

Valoarea estimată a contractului este cuprinsă în intervalul 243.801.103,00 - 289.093.324,00 lei fără TVA.

Durata contractului este de 6 luni perioada de proiectare și 20 de luni pentru execuția lucrărilor.

Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile documentațiilor de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

Numai unul si unul. :lol:

Vrabiutele spun ca pe locul 1 se afla asocierea aia cu turci (pozitia 1 mai sus).

dr4qul4

 CLAY WORK?  Sa inteleg ca ne vom alege cu un drum de pamant/noroi?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AlexxC

  https://www.facebook.com/watch/?v=229915885441249
Se pare ca au inceput lucrarile pe Defileul Jiului in zona manastirii Lainici...despre podul cu restrictie de tonaj peste Jiu nu sunt informatii. Weekendul trecut am trecut prin zona si nu era activitate.

NGC

16.02.2021: "Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind modificarea datelor tehnice și actualizarea valorii de inventar a unui imobil reprezentând teren aferent DN 7D identificat cu nr. M.F. 144794 în anexa nr. 16 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului și transmiterea unui sector de drum naţional, inclusiv a terenului aferent, din domeniul public al statului şi din administrarea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în domeniul public al județului Vâlcea, precum şi declasarea acestuia din categoria funcţională a drumurilor de interes naţional şi încadrarea acestuia în categoria funcţională a drumurilor de interes județean"

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/3296-hg16022021dpsmpppp-2

Quote
Scurta descriere a reglementării:
Prin prezentul proiect de act normativ se propune:
1. modificarea datelor tehnice și actualizarea valorii de inventar a terenului aferent DN7D, km 0+000 – Km 31+360;
2. transmiterea sectorului de drum național, având indicativul DN7D km 0+000 – Km 31+360, din domeniul public al statului și din administrarea Ministerului Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, în domeniul public al județului Vâlcea
3. declasarea acestuia din categoria funcțională a drumurilor de interes național și încadrarea acestuia în categoria funcțională a drumurilor de interes județean

NGC

11.02.2021: "Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind declanșarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Reabilitare DN 76 (E79) Deva-Oradea km 0+000 – km 184+390" - Sector ,,Beiuș – Oradea km 133+660 – km 184+390"

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/3290-hg11022021dpsmpppp