Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

cfdp

parerea mea este ca podetul C-uri este pentru devierea apei pe deschiderea respectiva.
ca sa faca insula pentru ridicare grinzi trebuie mutat pamant pe deschiderile Oarda.
Deoarece pe malul respectiv nu exista , va trebui trecere prin vad.

danutzu_1069

Prefabricatele alea nu sunt C-uri, sunt tuburi rectangulare. Se vad doua mai la dreapta, culcate...

Cristi Deme

Quote from: gdo on September 10, 2018, 07:03:22 PM
La Raul Mures nu au aparut inca macaralele de la Deme, cel mai probabil constructorul are intarzieri cu pregatire terenului.
Poate ne ajuta cei de la Deme cu informatii noi, estimari cand vor incepe sa lucreze la Mures. :)

la mures se incepe din 20 sept 6 deschideri , dupa care se vor transporta inca 3 deschideri la Valea Neagra unde se vor pune cu lansatorul

Daniel_I

#12588
Quote from: rocklee on September 10, 2018, 11:02:49 PM
la  capatul bretelei a  nodului alba sud ce ar mai fi de lucru acolo...si ce probleme mai sunt
Teoretic calea e libera pentru Pizzaroti sa lucreze. Au inceput timid cu catevea decopertari langa soseaua de centura, magazinul depozit Unimat. Mai este o linie de medie tensiune de relocat...
@Cristi Deme: unde e Valea Neagra de care zici?
On The Road

AlinC


Daniel_I

#12590
Quote from: AlinC on September 11, 2018, 09:32:10 AM
E la Oarda.
Am inteles. La Oarda pe locul casei daramate unde avem 3 deschideri. Acum se inalta ultimii doi piloni. Deci in perioada urmatoare o sa avem grinzi pe tot podul Mures plus pasajul Oarda peste Valea Neagra. Ar fii perfect sa fie si suprabetonate in toamna asta, timp este. Merci de explicatii !
On The Road

voicul

De asta intrebam de grinzile de la Oarda: sa vad daca le pun anul asta sau nu.

Cum ai zic @Daniel_I - timp este.
Sa vedem ce iese pana la urma.

Ionut

Timp este până în 2020. :) Dar poate nu ne apuca 2020... zic.

horatiu.cosma

Ideea în sine că nu e grabă cu secțiunea A (între Alba Nord și Sebeș) pentru că oricum capetele (Alba Nord și Sebeș) sunt întârziate e relativ ok, însă dacă ne gândim că cele 2 capete sunt întârziate fiindcă nu sunt muncitori și că cei puțini care lucrează pe A se vor muta la capete când termină atunci parcă e puțină grabă să se miște mai cu spor pe secțiunea A.

danutzu_1069

Stati ca am o nedumerire... la Mures, unde este lansatorul, grinzile se monteaza cu macara si la valea Neagra (Oarda), unde nu este lansator, se monteaza cu lansator?
Nu prea inteleg...

neobluenet

Nici eu nu prea am inteles asta. Daca voiau sa mute lansatorul in alta parte cred faceau ceva pregatiri in acest sens - desfacerea elementelor acelea de ghidaj de pe pile, nu tineau o grinda prinsa de lansator. Daca la Oarda folosesc lansator, nu ar trebui dus in partea sudica unde este terasament pana la culee? Ca altfel nu prea au cum sa il puna la lucru. Si mai trebuie duse si grinzile pana acolo, urcate pe terasament. Logic ar fi sa fie lansator la Mures si in rest cu macaraua. Si la Ampoi au folosit tot o macara, dar acolo e drept ca nu aveau terasament pana la o culee.

La podul peste Mures, pe sensul Turda-Sebes, pila din sud este gri inchis, iar restul sunt gri deschis. Mai trebuie facut ceva la ea? Trebuie dat cu o substanta de protejarea a betonului?

AlinC

Nu se prea lucra astazi pe ST2, cel putin pe portiunea de ~2,5-2,7 km de la lotul 1 (Sintimbru) pana la intrarea in Oiejdea:


AlinC

S-a pus primul strat de asfalt pe DJ 107 A care o sa fie o alternativa pentru masinile mici la DN intre Alba Iulia si Sebes, pana se termina ST1:

https://ziarulunirea.ro/foto-primul-strat-de-asfalt-pe-paclisa-vurpar-drum-care-va-descongestiona-traficul-dintre-alba-iulia-si-sebes-489665/

Teoretic ar trebui sa fie receptionat in luna noiembrie 2018.

voicul

... "o variantă o a DN 1, între Alba Iulia și Sebeș"

O alta varianta este prin Cluj-Oradea-Arad-Deva-Sebes. Intradevar este o varianta mai lunga, dar e o varianta, nu?

Mai degraba va fi o varianta pentru cei care merg Alba - Deva (sa sa nu treaca pe langa Sebes) si nu cred ca ar fi putini.

Anonymous Rider

Quote from: voicul on September 11, 2018, 03:38:58 PM
... "o variantă o a DN 1, între Alba Iulia și Sebeș"


E vorba de masinile care vin de pe DN7 si intra in DN1 folosind DJ107C care trece prin Vintu de Jos si care creeaza ambuteiaje la giratoriul dintre DN1 si DJ107C. Astfel, cei care merg in Alba Iulia sau inspre Zlatna (Apuseni), daca vin de pe DN7/DJ107C pot folosi acest DJ107A (Vintu - Vurpar - Alba Iulia). Zic ca e de apreciat reabilitarea; acum vreo 5-6 ani cand am prins accident aproape de podul Muresului si am luat-o prin Vurpar; aproape am rupt masina.  :( [size=78%] [/size]