Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Dominik

Doamne in ce tara traim, stam in coloana pe DN si langa la 10-15 metrii te uiti la A nou nouta dar goala !!!  >:(
You're in Steelers Country

ciprebbe

Quote from: ghrt on March 08, 2018, 04:49:10 PM
Venim la un protest în legătură cu deschiderea celor două loturi?
Un pic de rabdare, o coacem :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

AkaManah

Doamne ajuta! Am trecut de pagina 666... :troll:

adiarc

Quote from: ciprebbe on March 08, 2018, 05:33:54 PM
Quote from: ghrt on March 08, 2018, 04:49:10 PM
Venim la un protest în legătură cu deschiderea celor două loturi?
Un pic de rabdare, o coacem :)
Nu prea mult ...sa nu fim lăsați in Off-Said de o eventuala deschidere....count on me
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

Crezi in minuni? :)) scopul e sa se deschida. 15 martie e vis umed....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

danutzu_1069

(Pe mobil, Tapatalk , pag. 1000!)
Deschid pariurile: In ce pagina o sa scriem: "se circula pe A10!"

Teo

Oare de ce Euroconstruct Trading intra in insolventa si face figuratie pe lotul 2, dar la calea ferata dintre Vintu de Jos si Orastie este prezenta pe santier si a lucrat sustinut in ultimii 2-3 ani, fara sa acuze probleme?

E aceeasi societate, nu?

ciprebbe

Si pe A10 au lucrat, iar zona lor de pe lotul 2(partea spre A.Iulia) e mai avansata decat zona in care lucreaza Aktor.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Granata06

^
Euroconstruct este lider de asociere pe parte economica, asta insemnand ca ei dirijeaza banu pe ST2.

Ionut

Are viața prioritate? Dați drumul la A10 Aiud-Turda!
Petitie Declic si Asociatia Pro Infrastructura

API pe Facebook - semnati si dati mai departe!

Loturile 3 și 4 ale Autostrăzii A10 Sebeș-Turda sunt gata să preia traficul rutier, dar nu sunt date în circulație. În acest timp, șoferii riscă să își piardă viața pe drumul național paralel (DN1). Pentru că, se pare, viața nu are suficientă prioritate. Împreună cu partenerii noștri de la Declic, am decis să lansăm o petiție pentru ca autoritățile să audă clar vocea noastră care cere deschiderea IMEDIATĂ a tronsonului Aiud-Turda.

Conform unui chestionar la care au răspuns peste 5300 de membri Declic, peste 60 la sută dintre noi am fost deja implicați într-un accident rutier. Suntem "campioni" în Europa la capitolul decese în accidente auto. În medie, 5 oameni mor în fiecare zi pe șoselele din România. 30 de km din DN1 (între Turda și Aiud) pot fi înlocuiți chiar astăzi cu o autostradă modernă (A10). Deși lucrările au fost finalizate, autoritățile tergiversează recepția.

Specialiștii independenți spun că aceste două tronsoane din A10 pot fi date în folosință fără riscuri. Posibilele neconformități imputate constructorilor nu afectează traficul și pot fi rezolvate după recepția parțială a lucrărilor și deschiderea traficului rutier. Mai mult, chiar purtătorul de cuvânt CNAIR (Alin Șerbănescu) a declarat de curând că recepția lotului 4 nu este împiedicată de problemele alimentării cu apă a Centrului de Întreținere și Coordonare (CIC), "întrucât nu afectează drumul propriu-zis".

Credem că viața chiar are prioritate în fața barierelor birocratice. Dacă noi tăcem, permitem birocrației, incompetenței și fugii de răspundere a oficialilor CNAIR să țină închisă o autostradă perfect funcțională. Pentru autorități este mai ușor să amâne rezolvarea problemelor, dar dacă suficient de mulți le vom spune că amânarea este un act criminal, vor urgenta deschiderea circulației. În caz contrar, vor putea fi considerați responsabili moral pentru morții de pe DN1.

Societatea civilă, reprezentată de comunitatea Declic și Asociația Pro Infrastructură, lansează o petiție prin care se cere deschiderea urgentă a traficului rutier pe A10. Semnați și voi pe acest link: http://bit.ly/2Hmbwjw

Există cadru legal pentru a se da drumul la trafic. Au spus-o chiar cei de la Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, lucrările adiacente nu împiedică recepția drumului propriu-zis. Atunci de ce nu circulăm pe autostradă? Este important să cerem autorităților, în număr cât mai mare, să găsească soluții pentru a nu ne mai pune viața în pericol pe drumuri precare, uzate moral încă de la darea lor în folosință.

Semnarea petiției durează câteva secunde. Câteva secunde care pot salva viața unui om! Semnați aici: http://bit.ly/2Hmbwjw și dați mai departe.

P.S. Autostrada permite circulația în condiții de maximă siguranță la viteze de 130 de km/h, așa cum am demonstrat încă din 16 februarie 2018 prin filmarea de la bordul mașinii (link Youtube: http://bit.ly/2IbnWM2), clip video cu peste 40.000 vizualizări.

#DeschidețiA10 #ViațaArePrioritate

gymi

O fi avand viata prioritate dar daca exista neconformitati NU trebuie semnata receptia.Dupa ce se semneaza constructorul nu mai are nici un interes sa finalizeze lucrarile.Cum am asteptat atata timp mai astept 2-3 luni .
Asa ca nu semnez petitia.

Trimis de pe al meu Redmi 4X folosind Tapatalk


Daniel_I

#9986
Quote from: gymi on March 09, 2018, 12:28:39 PM
daca exista neconformitati NU trebuie semnata receptia.Dupa ce se semneaza constructorul nu mai are nici un interes sa finalizeze lucrarile.
Asa ca nu semnez petitia.
Gymi tu ai fost cam absent pe forum in ultimele luni. Nu esti deloc la curent cu situatia loturilor 3 si 4 tinute inchise. Iti recomand sa citesti atent ultimele pagini din thread-ul A10 si pe urma sa iei decizia daca semnezi sau nu petitia !
On The Road

ddfab

^^^ Daniel... nu te obosi degeaba... probabil ca cel de mai sus nu este din zona  sau foloseste foarte rar acel sector de drum, asa ca-I este indiferent daca se deschide sau nu, acum sau peste cateva luni... >:( el nu gandeste, el respecta legea...

Granata06

@ gymi

Din cate stiu eu exista garantia de buna executie, deci constructorul va pierde niste bani frumosi daca nu sting "neconformitatiile" in perioada de garantie. Dupa parerea a 99 % dintre cei de pe forum, aceste neconfomitati sunt mai mult decat indoielnice, noi credem ca sunt niste motive pentru a nu deschide autostrada, fara baza reala. S-a detaliat aceasta problema in paginile din urma.

dragos76

^^^^
Sau a căzut în plasa argumentelor fantomă ale celor din CNAIR, și crede că (și) această petiție e doar o formă de șantaj a constructorilor ca să li se accepte o muncă necornformă, ei să se vadă cu sacii în căruță și apoi să pătimească statul român, care pe banii proprii să fie nevoit să repare ce nu e ok.