Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 37 Guests are viewing this topic.

Daniel_I

On The Road

cutter

Nu vreau să fiu o moară stricată sau în răspăr cu starea de spirit generală, dar mai întreb o dată (ultima, promit): mai are cineva vreo problemă cu deficiențele de calitate și siguranță de pe Orăștie-Sibiu lot 3? Avem poze cu crăpături în beton și informații credibile despre nerespectarea timpilor tehnologici, chiar ne pasă numai "să se deschidă, fie ce-o fi"?

Daniel_I

Quote from: cutter on November 10, 2014, 05:46:23 PM
Avem poze cu crăpături în beton și informații credibile despre nerespectarea timpilor tehnologici, chiar ne pasă numai "să se deschidă, fie ce-o fi"?
Avem poze si informatii. Daca chiar nu s-au respectat timpii tehnologici si s-au grabit, si or sa apara probleme, or sa apara ori ca ne agitam ori ca nu. Nu cred totusi ca se vor produce drame pe autostrada, nu o sa fuga soseaua in timp ce gonesti cu 130km/h pe Lot 3.
Daca or fi probleme, se vor constata, se va oprii traficul si se vor repara. Cum se vor remedia..e o alta poveste, lunga.. Receptia nu cred ca se va face acum.
Intre timp e campanie electorala si se ascut foarfeci pentru taiat de panglici...

On The Road

disney


disney


rudolf.s

#18740
Deci, nici anul asta...

Autostrada are nevoie de... vreme



QuoteOficialităţile anunţă că autostrada Nădlac-Arad, lotul 1, va fi gata în acest an; constructorul spune că totul depinde de vreme.

ARAD. Declaraţii diferite, dacă nu chiar contradictorii, între Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) şi reprezentanţii constructorilor de pe autostrada Nădlac-Arad. Compania a anunţat că, până la finele acestui an, vor fi inauguraţi 56 de kilometri de autostradă, aici fiind inclus şi lotul 1 al autostrăzii Nădlac-Arad, drumul de legătură aferent acestui lot, dar şi 6 kilometri ai lotului 2, cel care face legătura între Pecica şi Nădlac. Pentru anul 2015, cei de la CNADNR au anunţat că vor fi finalizate şi restul lucrărilor de pe lotul 2, astfel urmând să fie închis şantierul de pe întreaga autostradă Nădlac-Arad.
Dacă, din birourile de la Bucureşti, lucrurile se văd aşa, situaţia se nuanţează puţin când vorbim cu cei care se ocupă de realizarea autostrăzii, respectiv asocierea Astaldi-Max Boegl. Managerul de proiect, Adrian Adler, spune că speranţele de finalizare a primului lot rămân în continuare în picioare, dar lucrările vor fi dictate, în principal, de condiţiile meteorologice, de starea vremii. ,,Finalizarea primului lot este o dorinţă pe care ne-am pus-o încă din vara anului 2014. Vrem să finalizăm lucrarea până la sărbătorile de iarnă. Dar trebui precizat că, în urmă cu aproximativ 3 săptămâni, am avut probleme cu vremea. A plouat, am fost în noroi pe şantier, lucrările au cam stagnat. Asta este realitatea", a spus Adler.

Situaţia lucrărilor

Cu toate că vremea i-a cam încurcat, constructorii nu dezarmează şi îşi păstrează încă optimismul. ,,În prezent, încercăm să recuperăm întârzierile din perioada în care a plouat. Dacă avem noroc şi vremea ţine cu noi, sperăm să finalizăm primul lot şi drumul de legătură, dar şi 4 kilometri din lotul 2 (n.r. 4 kilometri, nu 6 cum au anunţat cei de la CNADNR). Vrem să ajungem cu lucrările până la nodul rutier de la Pecica. În prezent, asfaltarea pe primul lot este aproape încheiată, mai avem 200 de metri de asfaltat. În schimb, mai avem de lucru la parcare şi la punctul de trecere al frontierei. Dar la frontieră nu este nicio grabă, pentru că partea maghiară mai are de lucru, nu putem să ne legăm încă cu autostrada lor", ne-a mai spus Adler.

Doar pentru trafic uşor

Cu toate că autostrada ar putea fi gata între Pecica şi Nădlac încă din acest an, de noua şosea nu se va putea bucura oricine. Şi asta pentru că asocierea care execută lucrările spune că, în principiu, drumul va fi deschis doar traficului uşor. ,,Dacă vom reuşi să terminăm lucrarea în acest an, autostrada va fi deschisă doar traficului uşor. Vorbim aici despre autoturisme şi autocare. TIR-urile vor trebui să circule în continuare pe drumul naţional. Şi asta pentru că traficul de mare tonaj provoacă foarte des blocaje, coloane lungi de kilometri întregi de TIR-uri aşteaptă să iasă din ţară, în special la sfârşit de săptămână sau de sărbătorile legale. Şi, ţinând cont că oraşul Nădlac va fi legat de autostradă de un drum de legătură cu o singură bandă pe sens, TIR-urile nu vor putea staţiona pe această bandă şi nu vor putea bloca circulaţia în zona autostrăzii. Ca atare, s-a decis că numai traficul uşor va putea circula, pentru moment, pe noua autostradă", a concluzionat Adler.

Marcajele aşteaptă

Managerul de proiect a vorbit şi despre contractele încheiate de asocierea Astaldi-Max Boegl cu o firmă care să realizeze marcajele pe autostradă. ,,Din păcate, această firmă nu lucrează cu motoarele turate la maxim pentru că mai au o lucrare la autostrada Orăştie-Sibiu, parte din utilaje şi din muncitori fiind acolo. Ne cam nemulţumeşte acest lucru, dar, dacă am semnat deja contractul, nu mai avem ce face. Aşteptăm şi sperăm ca lucrările pe cealaltă autostradă să se finalizeze cât mai repede pentru ca muncitorii să se mute pe autostrada Nădlac-Arad", a declarat Adrian Adler.

adiarc

daca autostrada nu poate fii utilizata de traficul greu , pt ca parcarea imensa de la vama nu este gata ( va dati seama cum ar arata intr-un weekend cu sarbatori in Ungaria ) si din cauza drumului de legatura ,plus finalizarea PTF-ului, aceasta graba nu isi are rostul...asadar ramane ( complet , inclusiv jonctiunea cu partea maghiara ) , la incep. verii 2015
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rudolf.s

Mie personal nu mi-ar displace sa vin acasa pe autostrada de la Nadlac la Pecica, mai ales daca evit Pecica. Dar aici nu e vorba de preferintele mele personale. Problema e ca disconfortul celor din Pecica ramane in continuare dar afacerile de acolo mai primesc un ragaz. O data ce se deschide autostrada se inchid o parte din gheretele care vand vignete si o parte din restaurante, ca peste tot.

sebba

am mai spus-o si o mai spun: lotul 1 fara lotul 2 si/sau fara continuare spre Ungaria va fi doar un alt ciot
insa va fi "fruncea" cioturilor

de ce se incaoataneaza sa deschida lotul 1 in loc sa deschida lotul 2 nu pricep si nu voi pricepe
lotul 2, acum, ar avea mult mai mare utilitate
si zace neterminat de 2 ani
sa inteleg ca ar fi mai usor/ieftin/rapid sa termine un lot 1 luat de la 20% in loc sa termine lotul 2 care este undeva la peste 75% si care ptr utilizare nu ar avea nevoie - ca operatiuni majore - decat de finalizarea pasajului peste CF si nodul cu DN7 de la Pecica?
nodul fiind comun, adica de nod fiind nevoie si in cazul utilizarii lotului 1, ramane doar finalizarea pasjului CF, ca singura operatiune majora de efectuat

e chiar alta situatia din teren si chiar nu s-ar fi meritat concentrarea pe lotul 2?
Sailing away! S/Y Haimana

Eurocopter

Mai bine ar termina cu heirupurile si ar inaugura intreaga autostrada Nadlac-Arad finalizata complet cap-coada la o data precum 1 iunie 2015. Daca am rezistat pana acum mai rezistam si iarna aceasta fara autostrada. Important e sa fie toata gata pe vara 2015 pe cand vin in vacanta romanii din vest.

nctind

Daca deschiderea lot1 inseamna ca nu se face rabat de la calitate si sunt salvate cateva vieti in 6 luni atunci sa se deschida.
Orice km in plus de siguranta pe soselele noastre este bine-venit

horatiu.cosma

Se deschide in acest fel dintr-un motiv foarte simplu. Lotul 1 trebuie finalizat cel tarziu la iarna. Ca sa nu ramana in camp, si sa urle lumea ca avem 22 de km de autostrada neutilizati, incearca sa finalizeze in aceeasi perioada si conexiunile cu DN7 pe ambele parti.

rudolf.s

Si nu uitați ca deszăpezirea pentru lotul 2 se plătește de anul trecut. :)

erw78ar

Este ordin dela domnul "PRIETENE" sa terminam inaintea ungurilor nu conteaza daca dupa inaugurare nu va folosi nimeni. Astaldi are interzis sa lucreze intre centura Arad si nod Pecica! Intre centura Arad si nod Pecica executia lucrarilo nu dura mai mult de 5-6 saptamini dar trebui sa terminam inaintea ungurilor cu orice pret.

rudolf.s

Sa ce? Ce le-o mai aratam ungurilor! Uite asa o sa avem mai multi km de autostrada ca ei! Ha! Fraierii!
Ce gândire stupida...