Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

vancouver

Eu vad asa lucrurile:

1. Autostrazile si caile ferate se construiesc EXCLUSIV din bani publici. Sumele investite in aceste cai de comunicatii nu pot fi recuperate in mod direct. Ar fi o utopie.
2. Taxele de autostrada sau TUI pe calea ferata au destinatia de INTRETINERE a respectivelor cai de comunicatii.
3. CONCESIUNE se poate face pe o autostrada EXISTENTA, iar rolul concesionarului este de a prelua sarcina intretinerii in schimbul incasarii taxei.

Asadar, DA, Comarnic-Brasov se preteaza intr-adevar pentru concesiune. DAR CONCESIUNEA NU PRIVESTE CONSTRUCTIA AUTOSTRAZII, CI EXCLUSIV EXPLOATAREA ACESTEIA. Care poate fi o afacere banoasa (nici un privat nu misca un deget, daca afacerea nu este profitabila sau nu are sanse de reusita rezonabile).


Domnule Rus, va rog opriti aceasta nebunie, incercarea de a construi o autostrada in "concesiune". Nu este posibil, decat daca ne vindem si pielea de pe noi. Nu trebuie sa renuntati total la ideea de concesiune. Dupa finalizarea constructiei poate incepe concesiunea, mai ales ca aici vom avea tunele cu ventilatii active, iluminat, poduri, deszapezire la nivel de 6 luni pe an, etc..., deci treaba serioasa.

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Hercule

#5446
S-au mai contestat si alte loturi in afara de lotul 2 pe Targu Mures - Campia Turzii? Ar cam trebui sa fie gata perioada de depunere a contestatiilor.
Deșteaptă-te române!

horatiu.cosma


Ionut

Cred ca era o intrebare.
Ar trebui un singur lot sa aiba contestatii. Aveti rabdare, aflam in curand.

alecu26

doar lotul 2....99% sigur.

Restul cred ca sunt deja si semnate.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

laszlo.robert

Dar Bors-Suplacu nici o stire ,a fost licitata inainte de C.Turzii-Tg.Mures,sau se trage de timp din lipsa banilor,ori cum ci cistiga lotul va avea o buna bucata de timp de evaluare a cea ce a lasat in urma Bechtel.

Storyteller

Se poate adresa cineva la CNDNAR si sa intrebe in ce stadiu se afla tronsoanele de la nadasel la suplacu si cele de la Campia la Tg. Mures.
Cel mai tare ma doare de Suplacu... macar sa finalizeze jumatate din el, partea dinspre Suplacu daca am inteles bine, e mai avansata si care se degradeaza cel mai mult.

horatiu.cosma

De la Nadasel la Suplacu e asa(sau asa o sa fie raspunsul lor): Nadasel-Mihaiesti pregatire documentatie pentru licitatie proiectare-executie, Mihaiesti-Suplacu pregatire documentatie pentru refacere studiu fezabilitate, tunel Meses: s-au deschis ofertele pentru studiu fezabilitate.

disney

#5453
Quote from: Hercule on February 19, 2015, 03:57:38 PM
S-au mai contestat si alte loturi in afara de lotul 2 pe Targu Mures - Campia Turzii? Ar cam trebui sa fie gata perioada de depunere a contestatiilor.
Quote from: Ionut on February 19, 2015, 04:06:35 PM
Ar trebui un singur lot sa aiba contestatii. Aveti rabdare, aflam in curand.
Vedeti noua confirmare de ieri a CNADNR, in care se spune ca din toate cele 5 loturi din Campia Turzii - Targu Mures, este contestat doar lotul 2 din Campia Turzii - Ogra.


Quote from: disney on February 03, 2015, 10:15:42 PM
Quote from: alecu26 on February 03, 2015, 06:55:23 PM
nu stie nimeni? exista contestatii? ar cam trebui sa inceapa sa expire perioada de contestatii.
Conform raspunsului CNADNR de ieri, lotul 2 din Ogra - Campia Turzii, deci lotul Iernut - Chetani, a fost contestat la CNSC.
Presupun ca si STRABAG a cotestat pentru lotul 3 din Ogra - Campia Turzii, deci lotul Chetani - Campia Turzii, pentru ca diferenta fata de oferta STRACO era foarte mica.
Quote from: NGC20 on February 04, 2015, 10:19:54 AM
Quote from: alecu26 on February 03, 2015, 11:36:14 PM
Dysney, nu cred ca Strabag a contestat. Altfel ar fi aparut in raspunsul CNADNR.
S-ar putea totusi ca disney sa aiba dreptate.
In general, data stampilei de pe raspunsurile CNADNR NU este si data la care a fost elaborat efectiv raspunsul pentru punctul respectiv.
Raspunsurile la diferitele puncte sunt elaborate in general de mai multe persoane, iar la sfarsit se trece totul intr-un document care va fi trimis drept raspuns, cu data de eliberare in general diferita.
@NGC20: Ai dreptate privind raspunsurile lor, care de multe ori nu mai contin informatii valide in ziua cand pun stampila de iesire pe document.
Daca va uitati in raspunsurile lor anterioare din paginile precedente, veti gasi mai multe exemple.
Dar, de data asta se pare ca au nimerit-o.  :p

adiarc

 :drunk:....acum poate se misca si CNADNR-ul cu semnarea ctr-lor........daca nu a facut-o deja
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

#5455
@disney: E bine ca ai intrebat explicit, daca s-a contestat pina la terminarea termenului posibil.  ;)
Am actualizat sinteza si am trecut ca pentru acele loturi se semneaza contractele.  :drunk:

nicolaem

am tot criticat "autoritatiile" dar cred ca in cazul acesta au aratat ca se poate !!!
evident daca exista si dorinta ( politica in special)
nu stiu daca au facut licitatiile / caietele de sarcina f corect, sau au negociat cu usile inchise cu constructorii sa nu se conteste intre ei, rezultatul ma intereseaza si e unul bun.... eh daca ne miscam asa in ultimii 3 ani....

NGC

CNADNR a semnat in 16.02.2015 contractul cu GEIGER pentru lotul 1, Ogra - Iernut.

alecu26

Cam as ar trebui sa se intamppa cand dai lucrarile la locul 1. Singurul iepure lau scos din palarie pe cele doua fidic rosii. Am zis inca de atunci ca era singura sansa sa nu fie contestatii....si nu au fost. La cum e acum dna peste tot nu negociaza nimeni cu usile inchise.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Zi libera la UMB.
Au adus zeci de utilaje inapoi pe santier, avem un concasor montat intre I si II, drumul de acces e pietruit pana la viaduct V. S-au apucat de culee la viaduct II.... deci avem miscare in zona.
Terenul este moale inca.... poze sper spre seara sa reusesc sa le urc.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe