Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 21 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

poate se refera la deschiderea santierului :))
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Hercule35


Santierul e deschis deja .. nu cred ca au nevoie de vreo organizare de santier ..daca utilajele, intr-un numar atat de mare, sunt acolo .... cred ca vor trece la treaba direct !

Ionut

Asa e, ăștia de la UMB sunt mai șmecheri, organizarea de șantier e pentru proști. Pe bune, abtineti-va sa emiteti asemenea inepții.

alecu26

Beton de unde aduc? Din Bacău cu elicopterul? Inginerii unde stau? Pe utilaje?
Pe desene si planșe nu se uita nimeni?
Organizarea de santier e prinsă în oferta si trebuie facuta. Exista si contract de chirie pt ea. Ca altfel esti descalificat de la licitație.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Ma uitam pe imaginea din satelit. Nu e semn bun toate acele terase facute in dealuri.
As zice minim 5 alunecări vor avea UMB. Din care 2 serioase.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

raresu

Am urmarit de vreo 3 ori video-ul postat de Ionut (multumim tare mult) si pare destul de "horror" traseul; nu-mi dau seama cat de concret a urmarit pe centrul filmarii traseul efectiv insa limitarile date de relief vs SF, AM, conditionari UAT-uri, toate pot duce catre abordari la limita pe care va trebui sa le puna cu succes in opera UMBu!

Tot lotul mi se pare mult mai montan decat LD4 cu toate pb-ele care au fost p-acolo. Dificultatile mari vor fi in zonele in care traseul nu a reusit sa evite zonele de pante tip "fronturi de cuesta " mergand in lungul curbelor lor de nivel. Sunt vreo 3 zone "fatale" daca pot spune asa...

voicul

Pai nu avem nici o sansa de tunel in munte daca gandim asa.  :)

Da, traseul e greu si UMB este o firma capabila sa il faca.

adiarc

cred ca vom asista din nou la acele ziduri duble de sprijin...cum au facut tot ei pe Gilau-Nadaselu
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Aici intradevar, de la licitatia anterioara, stiu de ceva zid de consolidare ciudat. Si in ax, si pe lateral. (ceva de genul).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Sa vedeti ce repede trec 3 sezoane peste ei :), un lot de 3x mai lung si de cel putin 3x mai greu......
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

zuma80

Daca avem parte de 3 sezoane de actiune e foarte bine, dar actiune sa fie!
Mie personal imi pare mai complicat A0.
Nu treci mlastini, lacuri, nu trebuie sa cauti material de umplutura, etc...
Aici este nevoie de utilaje si de forta de munca pentru structuri.
Daca proiectarea se face exemplar nu trebuie sa fie probleme cu alunecari de teren.
Pentru A6!

marinul

Intreba cineva daca a intrat Selina in teren. Din DN nu se vede nicio miscare iar din articolul celor de la Bihon reiese ca in februarie ar intra, daca ...



"Reevaluare pe Biharia – Chiribiș

Există totuși un contract semnat pentru proiectarea + execuția unui tronson de autostradă în Bihor. Este vorba despre tronsonul Biharia – Chiribiș (28,55 km), aflat în continuarea tronsonului dat deja în circulație, între Biharia și graniță. În prezența fostului premier, Ludovic Orban și a ministrului Lucian Bode, asocierea Trameco – Vahostav semna contractul cu CNAIR în vara anului trecut, valoarea ridicându-se la 326,5 milioane de lei (66,6 milioane de euro, fără TVA). În prezent, constructorul lucrează la refacerea proiectului pentru acest tronson de autostradă abandonat. Aspect de netăgăduit, costurile materialelor și cele cu forța de muncă au suferit modificări severe, între 2018 și 2020. Iar cum contractul s-a semnat pe valoarea la care s-a adjudecat lucrarea în 2018, este acum imperios necesar ca Selina – Trameco și CNAIR să găsească o cale de compromis pentru revizuirea costurilor din proiect, astfel șantierul propriu-zis să poată porni în februarie, conform planurilor de la semnarea contractului. Altminteri, pierderile pe orizontală vor fi mult mai mari pentru societate, în ansamblul său.

,,Sperăm, împreună cu ANAP (Agenția Națională pentru Achiziții Publice – n.red.), să se găsească o soluție, pentru a se putea da drumul șantierului", ne-a transmis Mariana Ioniță, directorul general al CNAIR. Se remarcă însă precauția declarației sale. Una generatoare de suspine... De altfel, a fost necesară o întârziere de aproape doi ani pentru ca grupul de firme din Oradea, controlat de Beniamin Rus, să semneze contractul cu Ministerul Transporturilor și CNAIR, ca urmare a contestației depuse de Strabag, firmă care și-a jucat toate cărțile, prin instanțe. Paradoxal, la doi ani distanță, iată cum Strabag este acum ținută în șah cu drumul de legătură Oradea – A3, din cauza contestației introdusă de Rizzani și Erbașu."


Bachus01

Toate cele 3 culori politice au promis pana acum schimbarea legislatiei pentru o derulare mai rapidă a contestațiilor. Din pacate la nivel de promisiuni au rămas. Speram totusi sa se rezolve în actuala configurație .  Peste noapte nu se poate z, dar macar sa vedem pasi inainte.

E normal ca Selina sa nu meargă pe pierdere . Speram sa vedem o rezolvare.  Au demonstrat că au capacitatea de a duce la bun sfârșit un proiect . Chiar dacă a lotul nu a fost lung .

Kitz

Potrivit site-ului CNAIR, astăzi 27.01.2021 trebuiau depuse ofertele pentru Suplacu de Barcău - Chiribiș. Are cineva vreo informație ?

Fred

Quote from: alecu26 on January 26, 2021, 10:38:17 PM
Ma uitam pe imaginea din satelit. Nu e semn bun toate acele terase facute in dealuri.
Ar ajuta cu ceva daca ar face autostrada din 2 jumatati lipite intre ele, dar cu diferenta de nivel de cativa metri, in trepte? Ca sa faca o platforma lata de ~ 25 de metri trebuie sa sape mai mult pe partea dinspre deal sau sa o lipeasca de nivel si sa umple foarte mult pe partea dinspre vale, in schimb daca o fac in 2 trepte afecteaza mai putin dealurile si poate minimizeaza sansele de alunecari.