Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 17 Guests are viewing this topic.

SILVIUFG

Quote from: dr4qul4 on November 18, 2013, 02:30:27 PM
acest lucru ar tb rezolvat cu o centura nu cu o autostrada. Ar dura mult mai putin si ar fi si mai ieftin
http://www.cnadnr.ro/proiect.php?id=216

Linkul asta nu ma incalzeste cu nimic. Nici pe mine si nici pe alt fagarasean. Continutul lui il cunosc pe de rost pt ca oricum nu e mare lucru acolo. Repet!! Guvernul si-a batut joc de Fagaras la reabilitarea DN1 (Codlea-Vestem) cand nu a turnat nici un metru patrat de asfalt in oras. Pur si simplu l-au sarit. Era nevoie de asflat pe 4-5 km. Atat. Fara fundatie noua, fara alte studii etc... Si sa cred ca in urmatorii 20 de ani Fagarasul va avea centura?? Adica o sosea noua facuta cap-coada???  :lol: E probabil cel mai mare oras (municipiu) fara pic de centura, varianta ocolitoare cum vreti sa-i spunem de pe DN1. Scuze de off-topic dar simteam nevoia sa vars eu of-ul concitadinilor mei. Si nu e chiar off-topic pt ca Fagaras trebuia sa se afle pe A3. Nici acolo nu mai e....

Tavi

Varsa-l, varsa-l ... da' cine ne lamureste cum e cu bugetele. Nu cumva in localitati este responsabilitate locala sau mixta?
Daca a fost mixta si primariei i s-au alocat bani pt lucrarea dar s-au dus bani pe "te miri ce" atunci nu cred ca versi naduful unde trebuie.
Chiar nu stiu cum functioneaza treaba asta. Cine ne lamureste?

SILVIUFG

Eu lucrez in presa locala din Fagaras si nu am cunostinta despre sume alocate primariei Fagaras pentru realizarea ocolitoarei. Pt mine faptul ca centura municipiului e trecuta pe site-ul CNADNR la ft indepartate proiecte nu reprezinta mare lucru. E un fel de.... ,,stim de voi, am auzit de Fagaras, stati linistiti"

Tavi

Nu la ocolicioasa ma refeream ci la deneu  ;)

ovicor

 DN in localitate  apartine CNADR. cunosc localitati care au vrut pe cheltuieli proprii sa repare DN, dar riscau sa fie date in judecata de CNADR. Faceti analogie cu Dn in localitatile rurale, e valabil si pentru orase !

florin74

Quote from: ovicor on November 18, 2013, 06:21:54 PM
DN in localitate  apartine CNADR. cunosc localitati care au vrut pe cheltuieli proprii sa repare DN, dar riscau sa fie date in judecata de CNADR. Faceti analogie cu Dn in localitatile rurale, e valabil si pentru orase !

Regula este DN-ul in interiorul oraselor apartine primariei.

Prin exceptie - trebuie HG prin care sectorul de drum este preluat de CNADNR - drumul din interior este reabilitat de CNADNR.

In anumite situatii (Sighisoara, unde a avut interes Miron Mitrea), au fost alocati bani de  la guvern pentru modernizarea drumului din interiorul localitatii.

SILVIUFG

V-aș povesti multe in legatura cu subiectul relatiei Primaria Fagaras-CNADNR. Dar nu cred ca e timpul si nici locul potrivit. DN1 apartine CNADNR care se chinuie sa-l plaseze in bratele primariei Fagaras care la randul ei nu vrea sa-l preia daca CNADNR nu-l aduce la stadiul restului de DN. Sau daca nu se face ocolitoare. Si bine face ca nu-l ia. Si primaria Fagaras a fost amendata pt ca a peticit DN1 in oras. Nesimtire fara margini. De fapt poate era mai bine daca il lasau asa pt ca probabil pana acum drumul  ori era inchis ori refacut cum ar fi trebuit. Daca vreti sa continuam discutia o putem face pe drumuri nationale. Cred ca deja Ionut pufaie...  :D Scuze Ionut.

CornelB

Pentru ca al nostru coleg @panda_no 5 este indisponibil din cauza unei dureri de spate, astazi mi-am luat camera foto si m-am dus eu sa vad ce mai este nou intre centura si Popasului.

Situatia este urmatoarea:
- la pasajul peste centura, acolo unde vazusem asfalt este intr-adevar asfalt, dar este chiar de la ultima vizita a colegului @panda_no 5, adica din 2 noimebrie;
- de pe partea cealalta a pasajului, vin basculante incarcate cu pamant, pe care il descarca pe o movila imensa de langa padure;
- pe aliniament se lucreaza pe la parapeti si intre ei;
- au aparut alunecari de pamant de pe taluzurile laterale;
- s-a decopertat bazinul colector pentru apa pluviala;
- in Popasului au aparut azi trei utilaje grele, un buldozer cu senile, un compactor si un autogreder (parca asa ii spune).

Vin si pozele mai tarziu, fiindca am uitat cablul de la camera acasa.

CornelB

Bun, ati dat suficient refresh la pagina, sa vedem niste poze:

Am inceput de unde ma interesa, adica dinspre centura. Da, asfaltul era acolo pe acea portiune din supratraversare.


Pamantul depozitat langa padure.


Catre Bucuresti.




Mai am de postat, insa internetul se misca oribil acasa, am sa pun restul pozelor maine de la birou.
:cheers:


CornelB


Tavi


dr4qul4

@CornelB, am o singura intrebare pentru tine: Crezi ca pana la sfarsitul iernii tu poti sa te duci spre munte pe acolo?
adica, daca vor termina pasajul, cei din pipera o pot lua pe o scurtatura si sa iasa pe A3?

Sau drumul care duce acolo este mult prea deteriorat si nu se merita
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

tonică

la cum trec zilele pe langa ei sunt cert convins ca anul asta nu mai au de facut decat o mica groapa in balastul ala stabilizat si de plantat un frumos brad ornat de craciun. Abia iepurasul de paste ce-ar mai putea revitaliza zona...sau niste alegeri dar mai curand cred in iepurasi de pasti .. :lol:

florin74


http://www.stiridecluj.ro/politic/ministrul-sova-va-anunta-la-cluj-ca-se-va-construi-autostrada-campia-turzii-targu-mures-exclusiv


Tinand cont de

"Art.6(1) Având în vedere riscul de dezangajare automată la nivelul Fondului de Coeziune din cadrul Programului Operational Sectorial Transport se autorizează beneficiarul CNADNR împreună cu Autoritatea de Management POS Transport să identifice noi tronsoane de autostradă care pot fi realizate în cadrul actualei perioade programare Si care respectă cumulativ următoarele conditii cumulative:
-   există documentatiile tehnico – economice elaborate Si sunt mai vechi de doi ani;
-   sunt situate pe reteaua de transport TENT CORE sau COMPREHENSIVE;
-   există documentatiile de mediu elaborate Si pot face obiectul revizuirii conform prevederilor legale în vigoare;
-   există studiu de trafic sau acesta poate fi elaborat/revizuit conform standardelor legale în vigoare;
(2) Proiectele pentru realizarea tronsoanelor de autostradă propuse pentru finantare în cadrul actualei de programare 2007-2013 vor fi agreate de comun acord între beneficiar CNADNR, AM POS Transport Si Unitatea DG Regio pentru România din cadrul Comisiei Europene;
(3) Se autorizează AM POS Transport să propună Unitătii DG Regio pentru România calendarul de actualizare a Studiului de fezabilitate precum Si de organizare a procedurilor de achizitie publică respectiv de implementare a proiectelor de autostradă mentionate la alin.(2);"

este singura solutie rapida si fezabila plus ca socrul meu fiind din Luna as putea odata pe saptamana sa bagam niste poze.....
Din ce stiu eu e singurul lot care respecta cerintele de mai sus