Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

alinuttt

Dar totuși, Astaldi a rămas la 88%?

raulbogdan23

Sa zicem ca fac tot nodul Chetani in regie proprie, dar ce se intampla cu restul lotului?

voicul

Pasul inainte e ca nu sta muzeu (prea mult) lotul Astaldi. Restul, eu nu cred ca o sa mai fie asa de amiabile lucrurile.

Oare se scade din contract nod-ul sau ramane la aceeasi valoare contractul?


horatiu.cosma

^^
Cum să rămână la aceeași valoare contractul  :lol:?

Kimi

Conteaza prea putin.
Fie cnair plateste lucrarile suplimentare si intra un subcontractor precum Marcu la terasamente, fie reziliaza de pe acum contractul.
Altfel se mai pierde un an si tot acolo se ajunge.

voicul

^Ok zic altfel: ar fi interesant de vazut cum a iesit negocierea, pentru ca asta era singurul avantaj al Straco. Oare ce au primit de a fost totul amiabil?
Oricum 50 - 70% din sectiunea preluata este deja gata, deci cum s-au facut calculele?

Probabil nu o sa aflam, dar totusi merita si CNAIR felicitari pentru deblocarea situatiei.

ludus

Ludusenii si Iernutenii sunt cei mai castigati din afacere. Au centuri ocolitoare.
T. Luduș

gicu

Si traficul de tranzit va avea de castigat destul de mult. Acum se pierde semnificativ la cele doua treceri la nivel cu calea ferata, de la Ludus si din nod Iernut. Am prins si blocaje de 10-12 minute.

adiarc

si eu sunt din randul celor care consideră ca trebuie tot lotul reziliat

ok,in prima faza e bine ca au acceptul Straco la Chetani, pt a reduce pasii birocratici necesari in finalizarea nodului Chetani....dar imediat trebuie si lotul reziliat si facuta expertiza,licitatie,etc....

nu exista nici un motiv de mentinere a acestui contract...Straco  a aratat ca nu poate,bagat in groapa si de cnair care nu vrea sa recunoasca lucrari suplimentare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alinuttt

#23110
E clar că se va ajunge  la reziliere, n-ai cum să faci o autostradă cu o mână de oameni. Urgența e nodul Chețani, după ce se rezolvă preluarea în regie propie poate urma rezilierea pe întreg lotul.
E un lot ușor, foarte ușor. Ironia sorții face că pe o bună parte din structuri sunt avansați pentru că s-au concentrat pe ele. Nu va fi foarte mult de lucru aici, cei care vor câștiga acest lot nu vor avea o muncă foarte grea.

carutasul

Asta cu 25 de oameni e relativ, că nici Pizza nu par să aibă mai mulți ai lor. Banii sunt problema, că dacă ai capacitatea să faci managementul ( și Straco ar avea, dacă nu au plecat deja inginerii cu experiență) oamenii îi aduni...

alinuttt

#23112
La Pizza au avut cam mereu pe santier catre 100 de oameni de toti. Acum sunt convins ca sunt aproape 200 daca nu mai bine, ca sunt mai mobilizati in ultimul timp, par a fi si mai multi fierari decat cei 5-6 cu care eram obisnuiti. Si in conditiile astea au lungit contractul ani intregi(semnat in 2014, sanse reale de finalizare 2021...)
Pe Chețani-Luna e mult mai nasol si imi e greu sa cred ca vor mai fi tolerate asemena lălăiri.

pentium10

Quote from: alinuttt on May 13, 2020, 05:09:26 PM
E clar pentru toată lumea că se va ajunge  la reziliere, n-ai cum să faci o autostradă cu 25 de oameni.

De unde ai informatia ca au asa multi angajati? Au angajat zilele astea?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

carutasul

:) . Pot să fie și trei, dacă ai bani, sau măcar credit angajezi pentru proiectul respectiv, că nimeni nu cred că plimbă oameni de la Sebeș la Galați sau pe unde mai câștigă o licitație...