Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 13 Guests are viewing this topic.

rota

CNAIR SA a retransmis spre validare la ANAP documentațiile de atribuire aferente următoarelor proceduri de achiziție publică:

1. Proiectare și execuție Autostrada Brașov - Târgu Mureș - Cluj - Oradea, Subsecțiunea 3A2: Nădășelu - Mihăiești (km 8+700 - km 25+500) în lungime de 16,80 km și Subsecțiunea 3B1: Mihăiești - Zimbor (km 0+000 - km 13+260) în lungime de 13,26 km
Întreaga Subsecțiune 3A2 se desfășoară pe teritoriul judeţului Cluj și traverseaza unităţile teritorial administrative: Garbău (km 8+700 - km 13+100) și Sînpaul (km 13+100 – km 25+500).

Subsectiunea 3B1 se desfășoară pe teritoriile judeţelor Cluj și Sălaj și traverseaza unităţile teritorial administrative Sînpaul (km 0+000 – km 0+920), județul Cluj și Zimbor (km 0 + 920 – km 13+260), județul Salaj.

Durata contractului este de 96 luni și cuprinde: 12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție a lucrărilor.

2. Proiectare și execuție Autostrada Brașov - Târgu Mureș - Cluj - Oradea, Subsecțiunea 3B2: Zimbor - Poarta Sălajului (km 13+260 - km 25+500) în lungime de 12,24 km

Traseul Subsecțiunii 3B2 începe după intersecția autostrăzii cu DN 1G, km 13+260 [Huedin - Zimbor - Tihau (DN 1G)], unde a fost prevăzut un nod rutier, apoi traseul autostrăzii se înscrie între dealurile Fânețelor și Lupului, în lungul Văii Capusu, intersectează DC 56 în Valea Glodului, între localitățile Bercea și Santa Maria, îndreptandu-se către nord până la intersecția cu DJ 108A (Românești - Agrij), la vest de localitatea Poarta Sălajului.

Durata contractului este de 96 luni și cuprinde: 12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție a lucrărilor.

3. Proiectare și execuție Autostrada Brașov - Târgu Mureș - Cluj - Oradea, Secțiunea 3B: Mihăiești - Suplacu de Barcău, Subsecțiunea 3B5: Nușfalău - Suplacu de Barcău (km 66+500 - km 80+054.044) în lungime de 13,554 km

Traseul Subsecțiunii 3B5 începe la km 66+500. La km 67+740, unde autostrada intersecteazaă DN1H (Aleșd – Nușfalău - Șimleul Silvaniei – Jibou - Rastoci) deviat, a fost prevăzut nodul rutier Nușfalău. Începând cu km 70+000 și până la sfârșitul secțiunii 3B (km 80+054), traseul autostrăzii se desfășoară într-o zonă plată, paralel cu calea ferata 413 (Șimleul Silvaniei - Săcuieni Bihor) și DN 19B (Săcuieni - Marghita - Nușfalău) până la intersecția cu DC 93 (Marca - Port).

Durata contractului este de 84 luni și cuprinde: 6 luni perioada de proiectare, 18 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție a lucrărilor.

CNADNR
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

pasadia

Cu 3B4, adica de la vest de tunelul Meses pana la Nusfalau, nu au de gand sa faca nimica? Nu apare niciodata in comunicarile astea, desi bucata aia (vreo 25 de km) nu ar trebui sa fie dificil de realizat. Cu ea si cu presupusa continuare a Zalaului practic am avea un traseu liber de obstacole intre Cluj si Oradea.

ps: Si cu ocazia asta, chiar daca nu are legatura strict cu A3, tot trebuie sa o mai zic odata: acel DX Turda - Dej - Baia Mare care dubleaza DN1C se dovedeste a fi in continuare o mare prostie. Din capatul 3B2, adica din Poarta Salajului, se va ajunge mult mai usor in centura Jibou si de acolo pe DJ108A pana la Farcasa, aprope de Baia Mare (si cu continuare spre Satu Mare). Da, acum nu e un traseu popular, DJ-urile alea nu au cel mai grozav asfalt, dar tare imi e ca vor cunoaste in 5 ani o crestere de trafic importanta.

Insa trecand peste asta, orice privire aruncata pe harta arata ca e mai indicat sa gandesti acel DX de conectare intre A3 si Baia Mare (Satu Mare) pe aici si nu prin Dej. E mai scurt, e direct si lipsit de obstacole importante, nu dubleaza aiurea un DN decent ci, din contra, scoate din izolare comunitati...

NGC



Quote from: rota on February 08, 2019, 01:56:38 PM
CNAIR SA a retransmis spre validare la ANAP documentațiile de atribuire aferente următoarelor proceduri de achiziție publică:

In afara de faptul ca eu inca nu am auzit de satul asta numit "Translivania", ar mai fi o chestie.

Rugam pe "desteptii" aia cu gura mare care scriu comunicate la CNAIR, "pentru o corectă informare a opiniei publice", sa explice de ce a nu ati fost in stare sa trimiteti documentatia corecta inca de prima data, mai ales daca tinem cont de faptul ca ati avut mai bine de 12 luni la dispozitie sa o actualizati / refaceti.

Facem si noi "apel la cei care vehiculează informații în spațiul public" sa ne explice "temeinic în prealabil pentru a nu induce în eroare opinia publică". ;)

E bine asa? Hai, sa va vedem.

alexV

Oare la Mihaiesti-Zimbor fac tunel in dreptul localității Țopa Mică ?

Sectiunea Nusfalau-Suplacu e la Câmpie și are 6 luni proiectare (fata de 12 celelalte) și 1,5 ani execuție (fata de 2 ani celelalte)

Au mai rămas subsecțiunile 3B3 și 3B4 de la Poarta Sălajului pana la Nusfalau.

Presupun ca 3B3 este tunelul Meses, și 3B4 e totul in afara de tunel.



NGC

^^^

Quote from: NGC on October 07, 2017, 05:26:57 PM
^^^ Si fara 3B4 (Zalau - Nusfalau) deocamdata.

P+E Nadaselu - Mihaiesti + Mihaiesti - Zimbor
P+E Zimbor - Poarta Salajului
P+E Nusfalau - Suplacu de Barcu

Coming soon in 3D in selected theatres. :D

Quote from: pasadia on February 08, 2019, 02:25:31 PM
Cu 3B4, adica de la vest de tunelul Meses pana la Nusfalau, nu au de gand sa faca nimica? Nu apare niciodata in comunicarile astea, desi bucata aia (vreo 25 de km) nu ar trebui sa fie dificil de realizat.

Uite ca am dat si de unul din primele mesaje pe tema asta si e din Octombrie 2017. Din ce am auzit nu e gata documentatia de atribuire, dar o sa incerc sa aflu mai mult.

@Vrabiute: Prepare for take off. ;)


realfanady

Eu poate nu am inteles bine ceva. Punctul 1 Nadaselu-Mihaiesti si Miheiesti-Zimbor aparent este o singura licitatie, adica vom avea un singur constructor pe mai bine de 30km (pe cele 2 tronsoane amintite). Gresesc? Incep sa ma ingrijorez, in ultima vreme nu prea functionau tronsoane asa lungi, vezi Aktor pe A10, sper sa nu fie cazul si aici.

florin74

Quote from: alexV on February 08, 2019, 02:29:30 PM
Oare la Mihaiesti-Zimbor fac tunel in dreptul localității Țopa Mică ?

Nu cred, traseul este in stanga DN-ului (destul de mult, cateva sute de metri buni - cum mergi spre Zalau) acolo urcusul/coborasul  este mai lin, panta nu este asa mare.

ciprebbe

#19702
Nu e nici un tunel la Topa, se merge pe vale.
Daca dai zoom pe maps se vede unde a lucrat Maltauro  , acolo au avut niste descarcari arheologice si e vizibil de sus zona cu traseul.

LE: Practic e vizibil de sus traseul A3 prin Jud Cluj pt ca Maltauro a facut gropile arheologice pana la liziera padurii spre Salaj.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Mersi alexV că mi-ai amintit ce bine mă amuzau în 2016 ăștia din CNAIR responsabili de A3 Transilvania cu denumirea Țopa Mică și Mihăilești. Pregătim în avans poziție pentru o nouă respingere  :D?

Liviu Zalau

Buna seara,Pe tronsonul Zalau- Nusfalau traseul autostrazi in zona Meseseni-Crasna traverseaza o parte a lacului Varsolt.Posibil sa necesite construirea a doua viducte unul de 300-500m si cel de la Crasna de 1000-1200m.Daca am retinut bine si traseul e proiectat de Bectel intre Dj. 109C si lacul Varsolt.

esendy

@pasadia, deacord cu parerea ta cu DX

si pe harta de proiecte PUM apare asa cum spui tu si NU DX Turda-Halmeu

alexandruduma

Naiba sa le ia!  >:( Deci pentru Nădășelu - Mihăiești (si restul) 2019 se duce cu licitatie/contestatii/desemnare castigator. Daca avem noroc in 2020 fac proiectarea (de la MALTAURO nu a ramas nimic pe partea de proiectare?), in 2021 si 2022 lucreaza si prin 2023 predau lotul... daca mai lungesc si emiterea ordinului de incepere ajungem in 2024  :o

horatiu.cosma

^
Astea ar fi termenele ideale. Hai să îți dau câteva exemple ca să te aduc cu picioarele pe pământ:

Suplacu - Borș: "licitat" în 2003, reziliat de 2 ori, probabil se va termina prin 2022 dacă nu mai apar surprize.
Gilău-C.Turzii: "licitat" în 2003, terminat în 2011
C.Turzii-Tg. Mureș: licitat în 2014, probabil se va termina prin 2021 dacă nu apar complicații
Sebes-Turda: 2013-2021 (dacă își revine Aktor).
Lugoj-Deva: 2012-202x (x mergând spre maxim, la cum se mișcă cu tunelele).

Mai vrei și altele ca să îți faci o idee cam cum vor decurge lucrurile cu CNAIR la cârmă?

Iceman

#19708
Apropo de sectiunea Suplacu de Barcau -Bors.....Lotul 1,2 sper sa sa dea termen de executie 3-5 luni proiectare 12 luni de executie avand in vedere ca cele 2 loturi au avans intre 40-50% realizate de Bechtel....Nu ii cazul sa prelungim termenul de executie deoarece Bechtel a lucrat si a fost platit pentru ce a executat !!

cristi5

Scuze daca a mai fost asta pe forum. Dar nu ma surprinde daca Comisia de Prognoza nu intelege PPP

Quote
O asociere de firme spaniole care voia să construiască în parteneriat public-privat Autostrada Ploieşti-Braşov a depus marţi contestaţie la decizia Comisiei Naţionale de Prognoză de a-i elimina din cursă şi acuză instituţia de neînţelegere a ,,specificului contractelor de PPP".

https://adevarul.ro/economie/stiri-economice/primele-controverse-privind-autostradaploiesti-brasov-parteneriat-public-privat-constructor-acuza-comisia-deprognoza-neintelegere-1_5c5bd792df52022f75795db4/index.html