Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 19 Guests are viewing this topic.

GDPR

Sa umbli la efecte, sa iasa ruginiul de la armaturi cat mai frumos  :lol:

Ce bataie de joc sa fie lasate lucrarile asa, fara o minima conservare  >:(

horatiu.cosma

Noi ne gandeam sa photoshopam pe traseu cateva sute de muncitori si utilaje, dar daca e nevoie, rezolvam si cu rugina  :lol:.

NGC

http://www.cdep.ro/interpel/2016/r9310A.pdf





Ignorati la raspunsul 1 partea cu anularea licitatiei, pentru ca anularea a fost contestata si acum trebuie sa evalueze ofertele locurilor 2 si 3.

runner

Quote from: horatiu.cosma on March 27, 2016, 12:13:44 AM

In incheiere, o sa va dau o veste proasta din anumite puncte de vedere, dar sper eu, benefica din multe altele. Probabil asta e ultimul meu reportaj din zona Ardealului in 2016. O sa plec la Bucuresti in echipa de consilieri pe probleme de infrastructura a lui @cutter. Sper sa contribui cu succes la rezolvarea problemelor din infrastructura.

Horatiu iti doresc succes in noua functie si sper sa faci o echipa buna alaturi de @cutter de acum ca stii si care sunt offurile noastre, mai ales in ceea ce priveste simplificarea actelor cu circuit birocratic si viziunea strategica a proiectelor viitoare ce urmeaza a fi implementate.
In rest nu pot sa zic decat ca este o pierdere pentru noi in ceea ce priveste munca, ideile argumentele si intuitiile tale postate aici pe forum.

Eurocopter

A fost platita vineri factura catre UMB in valoare de 57,478,587.59lei pentru Gilau-Nadaselu. Plata asta concomitent cu rezolvarea problemei cu padurea practic bate in cuie calea spre finalizarea tronsonului prin septembrie-octombrie. Totul in neant insa, fara viaductul de la Gilau.

ciprebbe

^Decembrie mai realist (prea mari alunecarile la Nadaselu urmeaza zid de sprijin in zona viaduct VI)) insa concluzia e tot aceeasi.
QuoteTotul in neant insa, fara viaductul de la Gilau.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Eurocopter

Chiar daca va ramane o portiune minora intarziata (precum alunecari sau breteaua nodului), restul va fi complet finalizat cel tarziu in octombrie. Nu convine nimanui sa se asterne stratul de uzura si marcajele pe vreme de octombrie-noiembrie.

grig

Quote from: cristi767 on March 27, 2016, 07:11:47 PM
De ani de zile nu mai lucreaza nimeni...

eh asta stiam si eu, dar nu era re-licitat tronsonul cu contract semnat ?!

cristi767

#9098
Chiar și așa, relicitat, din păcate nu lucrează nimeni nici acuma...

marinul


Skorpishor

foarte frumos, dar nu pot să mă opresc să nu-mi aduc aminte de logica NSA din Confesiunile unui Asasin Economic. Pe scurt: "Să construim ceva mult mai scump decât e necesar pentru a subjuga economic o ţară cu politicieni corupţi aflaţi pe lista noastră de plată"
Mă uit pe google maps şi nu înţeleg de ce trebuia traversat în lung lacul de acumulare pentru a ajunge la nişte case..... Dacă se ocolea lacul se ajungea in capătul suplacului, peste niste teren arabil... Poate realitatea din teren e alta, cine ştie?

marinul

ce e sigur in 2003 cand s-a facut SF-ul pentru Autostrada Transilvania, barajul nu exista. Oricum din cate mai tin minte SF-ul s-a facut pe o portiune de 7km din jud. Brasov, asa s-a calculat si valoarea din contract Brasov-Bors aproximativ 2,2 miliarde Euro. Pe urma nu mai stiu in ce an 2004 sau 2005 si-au dat seama ca pe traseul autostrazii va fi un baraj, dar Bechtelul n-a mai schimbat traseul iar statul nu stiu ce putere avea atunci sa-i oblige sa faca vreo modificare. sigur se puteau gasii solutii mult mai ieftine si cu abateri de max 1 km de la actualul aliniament. singura problema din zona e ca Suplacu de Barcau e inconjunrat de sondele Petrom

GDPR

Si mai sigur este ca lucrarile la acumularea Suplacu de Barcau au inceput in 2002, proiectul fiind promovat prin Hotărârea de Guvern nr. 661/1997 privind categoriile de cheltuieli şi obiectivele pentru înlăturarea efectelor calamităţilor naturale produse în bazinul hidrografic Barcău, în perioada 14-16 iunie 1997, în judeţele Bihor şi Sălaj, vezi si: http://www.cdep.ro/interpel/2006/r1236A.pdf

GDPR

Pana acum mi-a scapat ceva din ultimul raport CNADNR referitor la stadiul proiectelor: "In luna Aprilie va fi reluata procedura de atribuire a unui contract de lucrari pentru podul peste raul Somesul mic si canal Hidroelectrica si conexiunea cu Tronsonul Gilau-Nadaselu."

Asteptam cu cel mai mare interes. Sa vina luna aprilie evident.  :D

grig

Quote from: cristi767 on March 29, 2016, 01:09:12 AM
Chiar și așa, relicitat, din păcate nu lucrează nimeni nici acuma...

asta are perfect sens... la noi e mai misto sa ai tronsoane licitate/relicitate pe care nu lucreaza nimeni. In caz ca, apoi cineva spune dc nu se fac autostrazi ?! CNADNR-ul poate ridica frumos din umeri, exclamand nu e vina mea, constructorul e de vina...