Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 16 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Pai Corsan a trebuit sa faca dovada unei sume consistente in banca. Zicea asta Neaga parca atunci cand era scandalul ca nu se lucreaza fiindca CNADNR nu a platit avansul. Adica ei trebuie sa dovedeasca ca se pot auto-sustine financiar pentru o perioada. Deci bani au, doar ca parca nu ar consuma prea multi :). Nu o sa fie primii care lucreaza pe banii lor in Romania, daca fac treaba, o sa vina cash-ul.

bridge

Quote from: horatiu.cosma on March 01, 2016, 09:08:13 PM
Deci bani au, doar ca parca nu ar consuma prea multi :).
Exact.Asta cu lucratul pe banii lor este putin optimist.Nu cred ca o sa lucreze pe banii lor.Au tecut 8 luni si n-au miscat nimic,nu stiu cat ar trebui sa mai treaca sa se sesizeze cineva ca nu vor sa faca nimic.S-au poate ca-i convenabil asa.

Ciprianul

@bridge si aici in Austria e la fel. Asfinag este firma care administreaza si se ocupa de tot ce tine de Autostrazi. Orice investitie se face sau constructia unei noi Autostrazi se face pe bani Asfinagului apoi vin bani de la Stat.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

bridge

Asa o fi in Austria dar in Romania mai avem putin :)

Ciprianul

Da asa e. In Romania e totul posibil si asta e trist.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

marinul

Quote from: horatiu.cosma on March 01, 2016, 04:33:41 PM
@bridge spunea ca deja e cam gata proiectarea si ca se va merge la CNADNR cu ea in cel mai scurt timp. Ma gandesc ca nu s-au facut nu stiu ce modificari, daca intre doua certuri in asociere, au terminat proiectarea. Dar probabil @bridge stie mai bine. In alta ordine de idei, s-ar putea sa ajung sambata la Suplacu. Stie cineva unde si-a facut Corsan organizarea de santier?

Cred ca tot unde a avut-o bechtelul, cum zicea ciprian la Chiribis. Am trecut azi pe acolo si nu era nicio miscare, nici macar buruienile :) cum zicea cineva. La fel pe toata distanta intre Chiribis-Biharia nu am constatat nicio miscare :(

ciprebbe

Quote from: fuscobal on March 01, 2016, 08:36:05 PM
La 4:04 - 4:40 este alunecare de teren sau ceva provocat de ei pentru a strecura drumul ala tehnologic ?
E facut de ei drumul tehnologic pt a ajunge de pe o parte pe alta a viaductului pana se va finaliza suprabetonarea.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Quote from: neaghi on March 01, 2016, 12:44:04 PM
Privita problema din alt unghi, as zice ca la ce bataie de joc este cu defrisarile si la ce dezastre s-a ajuns.. merita salvata orice bucatica de padure.
Ce intelegi prin salvata?(ca solutii)
Acolo nu se poate face tunel decat cut&cover, e plin de izvoare, zidul de sprijin as paria ca se va prelungii cateva sute de metrii.
La partea de cut....pica padurea. Partea de cover se poate rezolva prin a cere constructorului o impadurire a unei suprafete identice, adiacente actualei paduri.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Pur şi simplu nu îmi place (la noi, în Românica) ideea de cut&cover dacă nu e musai.
Presupune iluminare în tunel, MAI ALES ziua, adică becuri verificate şi schimbate periodic...
De către cine ?!
Make it simple....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

istvan78

E spatiu suficient in proprietatea statului, suprafete fara nicio utilizare (dincolo poate de pasunatul oilor), care pot fi (re)impadurite daca statul ar fi reamente preocupat de suprafata impadurtia a tarii. Momentan nu prea face treaba buna nici in protectia fondului forestier existent, cu varsta seculara pe suprafete extinse, cu valoare imensa in biodiversitate si "servicii ecologice".

Nu e cazul sa ne impiedicam de cateva hectare de padure cu valoare ecologica scazuta, cand vine vorba de constructia infrastructurii atat de necesare. Altundeva trebuie (altundeva merita!!) concentrata atentia ecologistilor.

yetiman

Cred ca UMB are in plan sa se apuce serios de lucru pe Gilau-Nadasel. Pe langa pozele si filmarile din weekend - Multumim! - azi am mai vazut un sir de camioane UMB care mergeau pe autostrada de la Turda spre Gilau. Nu pot sa spun cat de multe erau, eu eram pe DN la Turda si le-am vazut mergand pe A3.

@istvan78 - +1 perfect adevarat. Sunt atatea zone defrisate ilegal (sau chiar si legal) care ar trebui impadurite, ca este absurd sa blocam constructia de infrastructura (absolut necesara pentru viitor) pentru unele zone care nici macar nu au valoare ecologica. iar acolo unde este necesar, intr-adevar se pot face tunele, pasaje pentru animale salbatice si alte solutii.

Plus ca, dupa parerea mea, ecoducte se pot face si ulterior, chiar daca mai greu, fara inchiderea totala a circulatiei.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

horatiu.cosma

Aduc sorturi din zona Turda, si anul trecut erau o gramada pe Turda-Gilau in orice zi. Si daca ar vrea sa se apuce serios, nu prea mai au foarte multe de facut pana nu primesc padurea. Oricum, e imbucurator faptul ca au emis ultima factura. Ma gandesc ca se asteapta sa fie platiti. Si ar ajunge spre 200 de milioane primite din 270, ceea ce nu mai e asa de rau :).

horatiu.cosma

Am discutat azi cu cineva de la Consinit. Au inceput sa lucreze la organizarea de santier de la Chiribis. In principiu, o sa ne permita accesul pe santier, dar probabil va trebui sa vorbim si cu cei de la Corsan-Corviam, ca ei is "safii".

horatiu.cosma

#8773
HOOOOPPPPA:

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România informeză că ieri, 01.03.2016, a fost emis ordinul de ministru pentru aprobarea scoaterii definitive din fondul forestier naţional a suprafaţei pe amprenta căreia va fi realizat obiectivul ,,Autostrada Transilvania, sector 3A, Cluj Vest Gilău - Mihăieşti, între km 4+650 - km 5+550", beneficiar statul român.
mai multe detalii pe www.cnadnr.ro - Comunicate de presa

Adica padurea. Hai cu acordul de mediu odata...

Aici e comunicatul CNADNR.

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/comunicat%2002.03.2016.pdf

"Scoaterea definitiva din fondul forestier national a terenului mentionat se face cu defrisarea vegetatiei forestiere". @cipribbe, da un semn cand se apuca de defrisare, as fi interesat sa fiu prin zona :).

Ciprianul

#8774
@horatiu vad ca incet incet incepe sa se miste si la noi lucrurile si asta nu poate decat sa ma bucure. Abia astept sfarsitul de luna sa vedem cum stam pe Suplac Bors.
Am stiu eu ceva ca la Chiribis va fi organizarea de santier ca acolo cei de la Bechtel au facut un adevarat cartier.
Inseamna ca prin 15 Martie se vor apuca de munca si noi ii vom vedea la sfarsitul de luna la lucru.

Aici e organizarea de santier in Chiribis chiar langa terasament.

https://www.google.at/maps/@47.3010764,22.3392831,2592m/data=!3m1!1e3?hl=ro
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.