Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 4 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Quote from: hadrian on October 30, 2013, 10:34:36 AM


Unii primesc 4000 ron pe metrul patrat de teren(fara constructii).Aproape 900Euro.
...
Interesant
Cam cat e un metru patrat de apartament...

e un pret absolut normal pentru acea zona
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

hadrian

#2221
^
Per total 645euro/m2.
Criza se vede ca nu a trecut :)
Intrebarea mea retorica cu aparamentele nu era intamplatoare.Sunt complexe rezidentiale unde m2 de apartament e mai ieftin de 1000e lejer :)

alecu26

pana la urma cum e cu expropierea pe grila notarilor? E valabila doar la pulimea din tara care primeste cate zece centi/mp si sunt case demolate la pretul de 40 Euro/mp???(vezi casele de la Soimus).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tonică

de vazut si cat a primit mobexpertul pt cativa mp de pe coltul intersectiei, unde orisicum nu aveau nimic construit ori amenajat. E o intreaga cântare cu exproprierile acestea de-atata timp o imensa si longeviva vaca de muls.

alecu26

eu ma bucur ca se face...chiar si cu acest pret. E pacat sa tinem o asa autostrada (nu ieftina) nefolosita...la capacitate si bucurestiul sa se sufoce in poluare si in bani pierduti la stopuri.

Acum cred ca urmatoarea investitie critica va fi sa se faca ceva la doamna ghica. E cred de zece ani acel pasaj pe masa si chiar s-a inceput executia. Deja spre Pantelimon e facut culoar....In acest fel, sfertul nord estic al bucurestiului este acoperit mai mult decat suficient.

In plus...prin aceste largiri se asigura acces in zona superclusterului de birouri din aviatiei-barbu vacarescu. (cred ca acolo ar mai lipsi doar niste parcari enorme gen park&ride).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Tavi

Expropriere Mobexpert:
Din anexa la "HOTĂRÂRE nr. 377 din 12 iunie 2013 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 381/2009 privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată rămase de expropriat, situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică "Construcţia autostrăzii Bucureşti-Braşov, tronsonul Bucureşti-Ploieşti"

cap de tabel:
Nr./ Judeţul / Unitatea administrativ -teritorială/ Numele şi prenumele proprietarului, deţinătorului terenului / Tarla / Parcela / Categoria de folosinţă / Număr cadastral / Număr carte funciară / Suprafaţa totală (mp) / Suprafaţa de expropriat (mp) / Valoarea despăgubirii aferente terenului, conform Legii nr. 255/2010 (lei)

pozitia 998 din tabel:
998 / BUCUREŞTI / SECTORUL 2 / S.C. MOBEXPERT - PROD - S.A. / Şos. Fabrica de Glucoză nr. 21 / curţi construcţii / 1607 / - / 13.582 / 63 / 96.451,24.

Adica ~340 euro/mp.. rezonabil, as zice.

dr4qul4

cel mai mult au primit cei de la barbu Vacarescu. terenul acela dintre lac-Barbu Vacarescu-fabrica de glucoza este perfect pentru un cartier de lux. descarcand insa autostrada vor fi nevoiti sa se reorienteze pe cladiri de birouri.

park@ride?  asa ceva ar tb la metrou pipera nu la aurel vlaicu. la Aurel Vlaicu ar trebui o super parcare nu rahatul ala de la promenada. nu inteleg cum cladiri de birouri de peste zece etaje primesc autorizatie de constructie fara sa aibe minim cateva sute chiar mii de locuri de parcare.

Sper sa inceapa sa ridice masinile parcate pe prima banda la B vacarescu si Calea Floreasca pt ca in weekend s-a facut groaznic acolo.

in schimb, cele 2+2 benzi de pe Caranfil sunt cat de cat acceptabile. acum ca au si marcaje nu mi se mai par atat de inguste. pot merge lejer 2 masini atat timp cat nu depasesc 40 km/h (restrictie de 30 acolo)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

teocharis

Quote from: dr4qul4 on October 30, 2013, 06:49:42 PM


in schimb, cele 2+2 benzi de pe Caranfil sunt cat de cat acceptabile. acum ca au si marcaje nu mi se mai par atat de inguste. pot merge lejer 2 masini atat timp cat nu depasesc 40 km/h (restrictie de 30 acolo)

mai sunt ambuteiaje la intersectia pipera/caranfil dupa gaselnita lui dr oetker cu 2x2?

cezar-mario2012

Pentru cine se miră pentru prețurile primite ca despăgubiri pentru expropriere,  sunt după grila notariala, iar valoarea de grilă este mai mare decât prețul pieței.  Cine a avut un teren de vândut s-a lovit de acet lucru, eu am vandut teren cu 105 €/m2 in București/Colentina și prețul de grilă era de 275 €/m2, deci taxele și impozitele s-au platit la acea valoare. Cel mai bine este să vinzi statului, el cumpăra dupa grilă.

teocharis

#2229
^
daca pret grila>pret piata statul ar trebui sa actioneze prin intermediari anonomi -agenti imobiliari - si sa achizitioneze la pretul pietei

dr4qul4

dar ce te faci cand proprietarul nu vrea sa vanda?

legea exproprierilor este facuta in asa fel incat preturile platite sunt dupa grile. orice alt pret ar cadea la contestatie. tot ce poate face statul e sa scada constant grilele notariale.

in ce priveste cele 2+2 benzi  de la Caranfil, nu se rezolva mare lucru. desi capacitatea intersectiei a crescut considerabil, numarul de masini a explodat odata cu deschiderea Promenada mall
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

sebba

nu se poate asa ceva
terenul, oricare ar fi el, in primul rand e al tarii si abia apoi al omului
si daca e vorba de interes national nu exista varianta in care omu nu vrea sa vanda si se pune de-a curmezisul
Sailing away! S/Y Haimana

realistul

Si cand te gandesti ca bunicii si strabunicii nostri au murit pe front pentru pamant si unii acum profita de pe urma vanzarii catre cetateni straini catre x catre y...

dr4qul4

Quote from: sebba on October 31, 2013, 09:40:50 PM
nu se poate asa ceva
terenul, oricare ar fi el, in primul rand e al tarii si abia apoi al omului
si daca e vorba de interes national nu exista varianta in care omu nu vrea sa vanda si se pune de-a curmezisul

eu spuneam doar ca nu au cum sa o faca prin antreprenori privati pentru ca nu toate terenurile sunt de vanzare.
asadar trebuie sa le faca asa cum scrie in  legea exproprierii.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

sebba

Quote from: realistul on October 31, 2013, 09:59:07 PM
Si cand te gandesti ca bunicii si strabunicii nostri au murit pe front pentru pamant si unii acum profita de pe urma vanzarii catre cetateni straini catre x catre y...

bunicii si strabunicii care au murit pe fron chiar n-ar putea profita acum de pe urma vanzarii  :lol:
profita insa nepotii si stranepotii lor... ai unora din ei...

si... intr-un final... candva... intr-o zi cu soare... bunicul (viitor, posibil) din mine... va profita de un mers de la Arad la Techirgiol fara sa se dea jos pe pe autobanda... (stiu, stiu, e A1 si A2, dar poate ala mic al meu, la volan, va vrea sa-si salute vreo prietena prin Brasov... si atunci nu mai sunt offtopic)  8) 8) 8)

Sailing away! S/Y Haimana