Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

MNU

Pe tronsonul respectiv sunt cateva zone unde marcajul este "sters"... dar nu de uzura, ci este efectiv "sarit" sau "dezlipit". Este vorba despre marcaj din acela aplicat prin lipire care, cred ca a fost aplicat gresit (sau poate era umed ori frig). O astfel de zona virajata cu marcaj "intrerupt" se gaseste inainte de urcarea de la Plugova cum vii dinspre Caransebes. Stiu ca la un moment dat au aparut mici portiuni sarite care care s-au dezvoltat in intervale intregi fara marcaj. Nu stiu daca la zona aceea te referi, sau nu.

LE: despre cea de-a doua alunecare am scris si aici si pe SSC... a inceput sa plece de cca acum un an.

pasadia

Nu, nu e vorba ca ar fi sters marcajul sau prea putin vizibil. Marcajul median e vizibil, in clar, reprezinta o linie intrerupta, te bazezi pe el si consideri ca se poate efectua depasirea, insa constati ca de fapt in fata urmeaza un viraj care nu iti permite sa te asiguri. O sa caut pe Street View, efectiv eu am fost siderat de acele situatii.

ps: probabil o solutie mai simpla era daca foloseau marcajul cu 2 linii, una continua (pe sensul fara vizibilitate) si una intrerupta pe cealalt sens. Insa pe cei 80 de km nu prea erau zone marcate in acest fel, probabil nu au auzit de aceasta solutie.

cutter

Rapoarte de monitorizare DN-uri cu finanțare europeană:














MNU

Quote from: pasadia on December 15, 2014, 02:34:44 PM
Nu, nu e vorba ca ar fi sters marcajul sau prea putin vizibil. Marcajul median e vizibil, in clar, reprezinta o linie intrerupta, te bazezi pe el si consideri ca se poate efectua depasirea, insa constati ca de fapt in fata urmeaza un viraj care nu iti permite sa te asiguri. O sa caut pe Street View, efectiv eu am fost siderat de acele situatii.

ps: probabil o solutie mai simpla era daca foloseau marcajul cu 2 linii, una continua (pe sensul fara vizibilitate) si una intrerupta pe cealalt sens. Insa pe cei 80 de km nu prea erau zone marcate in acest fel, probabil nu au auzit de aceasta solutie.

Imi poti spune unde exact ai observat problema? Merg vineri incolo.

alecu26

Multe probleme pe Valea Jiului. Acum....parca e mai OK cu Copisa. Se pare ca multe sunt probleme de rezolvat de catre CNADNR. Ce nu inteleg e de ce atunci au demarat proiectul si mai ales de ce au acceptat inchiderea traficului...daca din cauza altor probleme se lcureaza oricum incet.

Si oricum marea problema....de ce se mai fac proiecte pe FIDIC ROSU, cand e evident ca CNADNR are probleme in a gestiona si manageria cele mai mici si marunte chestiuni (as zice chiar zilnice) care apar in cazul contractelor derulate pe FIDIC ROSU. (de ex. tot felul de avize, tot felul de lucrari suplimentare si plata lor).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

#1820
Am cautat sa vad daca sumele din aceste fise de raportare de la DN-uri se regasesc cumva si in facturile si CP-urile care apar in ROGOP, si am constatat cu surprindere ca nu le gasesc si ca nu exista nici combinatii de adunari de facturi si CP-uri care sa dea cifrele raportate.  :o
Asadar, ceea ce apare in fise difera total de ceea ce apare in ROGOP. Care este oare explicatia?
@cutter: Poti eventual intreba data viitoare ce anume este luat in calcul in acele sume? Semneaza cineva aceste fise?

pasadia

#1821
Quote from: MNU on December 15, 2014, 03:49:06 PM
Imi poti spune unde exact ai observat problema? Merg vineri incolo.

Din pacate Street View are imagini din vara lui 2012. Vad ca inca se lucra pe atunci la centura Domasnea, am impresia ca tot drumul a mai capat cel putin un marcaj nou de atunci (daca nu si un strat nou de asfalt). O zona ar fi asta - trecerea spre Plugova. Viraj la dreapta pe sensul spre Orsova, neanuntat de nici un indicator, dar unde e permisa depasirea.

Din amintiri as mai zice ca undeva dupa Plugova spre Mehadia, dar si dupa Sadova spre Caransebes am mai intalnit situatii similare.

MNU

#1822
Strat nou de asfalt nu a fost... sunt numai cativa ani de la "marea reabilitarea". Nici marcaj nou, cu mici exceptii punctuale, nu a fost pus. Daca este vorba strict de  centura Domasnea, inca nu stiu cum arata dupa rezolvarea alunecarii. Problemele pe care le descrii, daca sunt acolo, sunt de la reabilitare.

LE: zona din link e o curba usoara... nu pot crede ca te asteptai la marcaj continuu acolo. O sa incerc sa fiu mai atent. Circul des si stiu drumul ala bine, din cauza asta nu sunt foarte atent la marcaje. Nu-mi amintesc sa fi remarcat ceva asa de grav.

nirolf

Legat de marcajele ca cel din link, este posibil ca la momentul trasării lor vizibilitatea să fi fost bună, dar între timp vegetația a crescut și cum nimeni nu a tăiat-o... Am mai observat locuri de genul ăsta prin țară, cred că chiar pe Valea Oltului dacă nu mă înșală memoria.

pasadia

Lasa vegetatia. Inchipuie-ti noaptea, fara semnalizarea curbei, fara ochi de pisica pe margine...

Ma rog, poate exagerez eu caci a fost pentru prima oara cand am parcurs acel sector de drum.

MNU

#1825
Zona aceea a fost tratata superficial.

Ca sa explic: in zona respectiva, planul initial era sa se realizeze un tunel. Faza este ca, CNADNR-ul, ca sa nu se mai complice, s-a folosit de un mic "scandal" produs de niste localnici si a tergiversat lucrarile atata incat, ca sa nu se piarda fondurile disponibile pentru reabilitare a renuntat la tunel. In prealabil a cerut constructorului reabilitarea primara pe sectorul existent in ideea ca traseul ar fi fost schimbat in zona localitatii (stiind probabil dinaninte ca nu se va realiza tunelul). Varianta provizorie a ramas ca definitiva, renuntandu-se la tunel asa ca circulam pe ceea ce avem azi.

In rest , noaptea, fiind in urcare, probabil viteza ta sau a celui depasit nu era asa de mare (camioanele urca acolo foarte incet), si daca venea ceva din fata vedeai lumina generata (chiar daca nu vedeai farurile direct) curba fiind una foarte usoara. Parerea mea este ca sunt zone mult mai urate decat aceea.

NGC

Avem 2 oferte pentru "Realizarea Expertizei Tehnice si Revizuirea /Actualizarea Studiului de Fezabilitate pentru ,,SPORIRE CAPACITATE DE CIRCULATIE DN 2 km 7+848+18+330 pentru sectorul 7+848-11+500"".

1. 109.700,00 RON fara TVA, TEHNO CONSULTING SOLUTION
2. 120.385,20 RON fara TVA, EXPERT PROIECT 2002


ciprebbe

Contractul 5R12 - Reabilitare DN76 – km 68+350 – km 102+660, Varfurile – Stei, (in jud. BH limita jud AR/BH – Stei km.83+000 – km.102+660, lungime 19,660 km.); ( data inceperii lucrarilor: 2011) ->
Stadiu Lucrari in 05.12.2014: 45.19%;

Contractul 5R13 - Reabilitare DN76 – km 102+660 – km 133+660, Stei – Beius; lungime 31,000 km; (data inceperii lucrarilor: 2011); -> Stadiu lucrari in 05.12.2014: 11.41%

Contractul 5R14 - Reabilitare DN76 – km.133+660 – km.184+390, Beius – Oradea, lungime 50,730 km; (data inceperii lucrarilor: 2011)  -> Stadiu lucrari in 05.12.2014: 7.37%;

Reabilitare DN 1H , Alesd – Zalau, Lot1 : km 0+000 – 26+510, lungime 26,510 km ; (data inceperii lucrarilor: 2011) ->Stadiu Lucrari in 05.12.2014: 97,00%;

Reabilitare DN 1H , Alesd – Zalau, Lot2 : km 26+510 – 69+334, lungime 42,824 km; (data inceperii lucrarilor: 2011) ->Stadiu Lucrari: lucrare finalizata, perioada de garantie pana la 06.11.2015;

Constructie Varianta de Ocolire Carei: km 0+000 – 10+459, lungime 10,459 km; (data inceperii lucrarilor: 2012) -> Stadiu Lucrari in 05.12.2014: 49,68%;

Constructie Varianta de Ocolire Sacueni: km 0+000 – 7+623, lungime 7,623 km; (data inceperii lucrarilor: 2013) -> Stadiu Lucrari in 05.12.2014: 52,69%.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

Giratoriu Ungheni ; intersectie cu drumul dinspre Turda , Acatari si Ungheni...mai lipseste str de uzura...si cel mai important s-a asfaltat si portiunea de cateva sute de m , de la intrarea dinspre Tarnaveni , portiune anterior ciuruita de gropi
Scuzati calit. pozelor...sunt facute mai mult pe noapte







"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

PS....daca tot am vb ieri , uitati-va cat de groaznice sunt acele cabluri pe stalpi...poate ar trebuii o lege la niv national , ca in cativa ani sa dispara  majoritatea din ele.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura