Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Zimox

Nenea Oprisan spunea ca vor sa ajunga la tg.secuiesc...amu cred ca vor depasi limita ca doar si Covasna e in Romania si Dn2D la fel...amu nu cred ca pana la iarna pot termina toata portiunea desi pana in Varf este astfalt...doar o portiune de 6 km nu are strat astfaltic. In ritmul asta cei de la UMB ma uimesc ce au putut face in 3 saptamani facand o comparatie la pozele din 20 iulie si cele din 6 august
!

gabibi

Asa e.

Mobilizarea e impresionanta si nu doar pentru vizita omului.

Oprisan parea un pic in plus acolo  :), iar oamenii chiar aveau treaba.

AFC

Am vizualizat tot foto reportajul...Impresionant, atat UMB-ul cat si complexitatea lucrarilor.
Mi-e si frica sa mai laud UMB-ul, sa nu-l deochi. :)
Raman la parerea ca UMB este super ok si merita mai multe proiecte decat are.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

iulius

se pare ca l-am vizionat simultan, articolul  :D, sper si eu ca UMB sa-si pastreze in continuare ritmul de munca si sa aibe parte de cat mai multe contracte, si spor la munca si fara incidente angajatilor..!!!

adiarc

anul viitor trebuie sa ajung in Rep.Moldova si ma va ajuta mult acest drum
bravo UMB
poate se schimba pana la urma legea , astfel incat companiile care nu se incadreaza in termene , sa nu mai poata participa la licitatii.....bineanteles cu prelungirile de rigoare atunci cand statul nu elibereaza hartiile la timp.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Zimox

Inca o sursa pentru a intari stirea despre DN2D Ojdula - Focsani, citez:

''Guvernul Ponta a alocat banii necesari pentru ca lucrările la DN 2D Focșani-Lepșa-Ojdula-Târgu Secuiesc să continuie până la finalizare. Marian Oprișan, președintele Consiliului Județean Vrancea: "Dacă nu vom avea probleme serioase, la finele acestui an vom putea circula de la Focșani la Lepșa-Ojdula-Târgu Secuiesc și Brașov pe DN 2 D!"

sursa: http://milcovul.ro/wp/?p=5631

Chiar si pe pagina personala de FB a domnului mentionat mai sus... https://www.facebook.com/media/set/?set=a.826713544029404.1073741875.325161187517978&type=1
!


frunzaverde

#1432
In baza postului lui @north citat mai jos, am fost curios sa vad ce s-a ales de drumurile din etapele de reabilitare din planum MT din 2004 pus in acelasi post.

Quote from: north on July 22, 2014, 01:06:04 AM
Si, de dragul istoriei am incarcat aici planul de reabilitare a DN-urilor, Etapele I - XV (!) asa cum exista el in 2004 (care, cum ar veni, trebuia finalizat la anul...) Etapele I - V corespund cu cele intamplate. Etapa a VI-a a fost (dupa cum arata realitatea de astazi), oarecum, alterata...  :-[

Iata rezultatele. Caveat Emptor, e posibil sa fie greseli, si cu siguranta lipsesc date (sunt multe semne de intrebare) nu cunosc situatia tuturor drumurilor, cand/daca au fost reabilitate si din ce bani. In unele cazuri am gasit sursa, in altele nu. Mi se pare foarte interesant cat de mult s-au modificat planurile pe parcurs si cum unele drumuri prinse in etapa XIV-XV (ultimele doua) au fost reabilitate, si inca exista drumuri in etapa VI care nu au fost atacate.

Mai mult, spre surprinderea mea, credeam ca planul etapizat era comprehensiv - adica toate DN-urile urmau sa fie reabilitate - nu este asa. Un numar mare de DN-uri nu au fost incluse spre reabilitare in nici o etapa - DN29A, DN55A sau DN26, spre exemplu.

Sper ca intereseaza subiectul, si astept completari:

Etapele I - VI:

Toate drumurile din harta au fost reabilitate sau sunt in lucru cu exceptia:
25, Galati - Tecuci - nereabilitat - galben

Mai departe:

Etapa VII:

1B, Ploiesti - Buzau - reabilitat (primar?) - verde
24B, Crasna - Albita - reabilitat de doua ori, ultima data, cu restul DN24 (2013) - albastru
6, Timisoara - Cenad - reabilitat (primar?) la inceptul anilor 2000 - verde + galben
68A, Lugoj - Ilia - reabilitat primar pe segmente, in curs de inlocuire cu autostrada (1 lot deschis, 3 in lucru) - verde + galben
1H, Zalau - Alesd - reabilitat prin fonduri FEDR (2012/13) - albastru
59, Voiteg - Moravita, inclusiv Centura Deta - reabilitat in etapa IV (2007) - albastru
19, Satu Mare - Livada - reabilitat in etapa VI (2012/13) - albastru
1C, Livada - Halmeu - reabilitat in etapa VI (2012/13) -albastru

Etapa VIII:

22C+DN3, Cernavoda - Constanta - reabilitat (fonduri bugetare?) si apoi inlocuit de A2 - albastru
1C, Baia Mare - Dej - reabilitat in etapa VI (2013) - albastru
73, Pitesti - Brasov - carpit, cu exceptia unui scurt segment reabilitat si extins la 2+2 (Pitesti - Mioveni) (f. bugetare) - galben + verde + albastru
2A, Harsova - Constanta - reabilitat (primar?) odata cu podurile dunarene (2011-13). Nu stiu sursa de finantare - galben + albastru
21, Braila - Slobozia - Drajna - reabilitat partial din fonduri bugetare (DRDP) intre 2007 si 2011/12. Albastru + verde
79, Arad - Oradea - reabilitat in etapa VI (2013) - albastru

Etapa IX:
11, Brasov - Bacau - reabilitat primar, cu portiuni reabilitate complet in 2006-8 - galben + verde + albastru
52, Alexandria - T. Magurele - nereabilitat - galben
14, Sibiu - Sighisoara - reabilitat in etapa VI (2014) - albastru
2F, Bacau - Vaslui - nereabilitat - galben + rosu
11A, Onesti - Barlad - reabilitat primar Onesti - Adjud, restul nereabilitat - verde + rosu
1C, Baia Mare - Livada - reabilitat in etapa VI (2012)

Etapa X:
19, Oradea - Satu Mare - reabilitat in etapa VI (2011/12) - albastru
14B, Teius - Copsa Mica - nereabilitat - galben + verde
55, Craiova - Bechet - reabilitat Bechet - Port + reabilitat primar cateva segmente - galben
5B, Giurgiu - Ghimpati - nereabilitat, anumite lucrari la jumatatea anilor '2000 - galben
72, Gaesti - Ploiesti - reabilitat din fonduri bugetare - albastru
7+71, Bucuresti - Targoviste - extins partial la 2+2 si reabilitat complet (fonduri bugetare?) - albastru
28B, Targu Frumos - Botosani - in curs de reabilitare.

Etapa XI:

74, Brad - Alba Iulia - nereabilitat - galben + rosu
18, Sighetul Marmatiei - Iacobeni - Sighetu Marmatiei - Moisei reabilitat in etapa VI (2013), restul nu (contract reziliat) - albastru + rosu
64, Caracal - Olanesti - reabilitat primar - verde
2B, Buzau - Braila - reabilitat primar - verde
15, Toplita - Bacau - reabilitat la inceputul anilor 2000 pe Bicaz - Bacau si in 2005-7 (nu stiu daca primar) pe Toplita - Poiana Largului - verde + galben

Etapa XII:

14A, Medias - Iernut - nereabilitat - galben + rosu
79A, Varfurile - Chisineu Cris - reabilitat (primar?) fonduri bugetare (DRDP): verde
17C, Bistrita - Moisei - nereabilitat - galben
16, Reghin - Apahida - reabilitat primar in Cluj, nereabilitat in Mures : rosu + galben + verde
67, Severin - Rm. Valcea - reabilitat la inceputul anilor 2000 : verde

Etapa XIII:

75: Stei - Turda - nereabilitat - galben + rosu
74A: Abrud - Campeni - nereabilitat - galben
10: Buzau - Brasov - reabilitat in 2004? (nu gasesc date) - albastru + verde
71: Targoviste - Sinaia - nereabilitat - galben
13A: Balausei - M. Ciuc - reabilitat primar - verde

Etapa XIV:

29: Suceava - Manoleasa - reabilitat in 2014 pe Suceava - Botosani, buget de stat. Rest nereabilitat : albastru + galben + rosu
5C: Giurgiu - Zimnicea - nereabilitat : rosu + galben
29B: Botosani - Dorohoi - nereabilitat : galben
54: Caracal - T. Magurele - nereabilitat : galben
4: Bucuresti - Oltenita - reabilitat primar in 2004-7? : galben
61: Ghimpati - Gaesti - nereabilitat : galben
22: Rm. Sarat - Braila - reabilitat (primar?) in jud. Buzau (DRDP?), nereabilitat in Braila : verde + galben
22D: Macin - Ceamurlia - nereabilitat : verde

Etapa XV:

72A: Targoviste - Campulung - nereabilitat - galben
2G: Bacau - Comanesti - nereabilitat - verde
12A: Comanesti - M. Ciuc - nereabilitat - galben + rosu
58: Caransebes - Anina - s-a facut cel putin o reabilitare primara, nu stiu anul si finantarea - verde
58B: Resita - Voiteg (in textul lui North il chema 58D) - arata reabilitat complet pe Google Maps, nu stiu anul si finantarea - verde
57B: Oravita - Iablanita - reabilitat 2010 (nu stiu sursa de finantare): albastru
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Paul Pop

Drumul DN29 Suceava - Botoșani este aproape gata. Au lucrat super cei de la UMB, rapid, profesionist,  de calitate și inainte de termen. Merita felicitări!


dr4qul4

le incaci pe google+ (sau altundeva), CLick dreapta - Copy image url (cu poza deschisa ca sa fie cat mai mare) - apesi pe monalisa (aici pe forum deasupra la smiey face) - paste
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

Observati tendinta???

Cam toate drumurile din Moldova aduse in fata ca etape de reabilitare si reabilitate primar in general. Adica pui asfalt la greu, mult si repede si faci o gramada de bani.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

reed


alecu26

periculoase acele santuri....

in mod normal, ultimile normative nu o sa mai permita asa ceva.

Exact ce spun...se merge bine acolo unde nu se face aproape deloc terasament...si se pune asfalt mult, si se reabiliteaza, infrumuseteaza santurile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Periculoase dar si necesare. Altfel la primavara am ramane fara drum.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024