Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.


Cristi N

#5191
Finally repara intrarea in tara de la Giurgiu, mult le-a mai trebuit.

QuoteCNAIR S.A. și Primăria Municipiului Giugiu au încheiat un Protocol de predare – primire a sectorului de drum și terenului aferent în lungime de 600 m.l., proprietate publică a municipiului Giurgiu, situate între intersecția sens giratoriu acces Varna (segment parțial din strada Unirii) și intersecția cu DJ 507.

Prin acest protocol CNAIR dorește să rezolve problema de viabilitate a părții carosabile, astfel încât circulația rutiera să se desfășoare în condiții de siguranță, în zona frontierei cu Republica Bulgaria.

Încheierea acestui protocol a fost necesară deoarece, din punct de vedere legal, sectorul de drum în cauză se află în proprietatea Primăriei Municipiului Giurgiu.

Protocolul va fi valabil până la data exproprierii suprafețelor destinate obiectivului de investiții ,,Drum de legătură DN 5 - Șoseaua de Centura - Pod Prieteniei Km 61+400", obiectiv ce se va afla în administrarea CNAIR SA.
link

voicul

Pai imi suna doar a cedare de drepturi.
Cine il repara acum? CNAIR? Il fac la 2 benzi pana aici https://goo.gl/maps/6WkynTLB6Rp ?\

(bine, acolo si daca se face o banda K-lumea ar fi lux)

Cristi N

Din ce inteleg eu il iau ei (CNAIR-ul) in grija deci il si repara pana se face noul drum de legatura. Dupa aia o sa il paseze inapoi primariei Giurgiu.

voicul

Daca e doar de CrPit atunci asta poate sa faca CNAIR cu forte proprii - deci relativ rapid.

Ca daca e sa faca licitatie ...

TibiV

Au început lucrările în Vama Giurgiu

CNAIR SA și Primăria Municipiului Giugiu au încheiat un Protocol de predare – primire a sectorului de drum și terenului aferent în lungime de 600 m, proprietate publică a municipiului Giurgiu, situate între intersecția sens giratoriu acces Varna (segment parțial din strada Unirii) și intersecția cu DJ 507.

Prin acest protocol CNAIR dorește să rezolve problema de viabilitate a părții carosabile, astfel încât circulația rutiera să se desfășoare în condiții de siguranță, în zona frontierei cu Republica Bulgaria.

Încheierea acestui protocol a fost necesară deoarece, din punct de vedere legal, sectorul de drum în cauză se află în proprietatea Primăriei Municipiului Giurgiu.

Protocolul va fi valabil până la data exproprierii suprafețelor destinate obiectivului de investiții ,,Drum de legătură DN 5 - Șoseaua de Centura - Pod Prieteniei Km 61+400", obiectiv ce se va afla în administrarea CNAIR SA.

https://www.facebook.com/cnadnr/posts/2005900813003321

Pozele de pe FB arata o mobilizare surprinzatoare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

CNAIR a lansat astazi licitatia pentru "Revizuire / Actualizare Studiu de Fezabilitate si Elaborare Proiect Tehnic pentru "Drum de legatura între A1 si DN 7 (DJ 711 A)"-LARGIRE LA 4 BENZI DE CIRCULATIE".

Valoarea estimata: 1,804,217.64 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 02.07.2018

Finantare: POIM -> "Proiecte cu finantare din fonduri nerambursabile, aferente perioadei de programare bugetara a UE 2014-2020, din care: FC, FEDR, altele."

Cerintele beneficiarului le gasiti timp de 7 zile aici

Durata contractului: 22 luni

ET -> 1 luna
SF -> 7 luni dupa ET
DTAC -> 9 luni dupa SF
PT -> 3 luni dupa AC
DA -> 2 luni

@CNAIR: Se actualizeaza SF 2008. Oare ce o zice Curtea de Conturi? Nu o fi situatia asemanatoare cu A12? Sau A8? Sau VO Timisoara Sud? ;) :lol:

vancouver

In sfarsit au inteles mesajul Curtii de Conturi? Adica sa nu faca aceeasi treaba de 2 ori, cu exceptia cazului ca este justificat.

Pana la decizia Curtii de Conturi erau in extrema cealalta, ziceau ca toate studiile de fezabilitate expira dupa 1-2 ani si nu miscau nici un deget in directia lansarii de licitatii de constructie pana nu se facea o actualizare, chiar daca studiul avea doar 2-3 ani vechime (ceea ce amana multe proiecte cu 1-2 ani). Apoi deodata n-au mai vrut sa actualizeze nimic, nici daca e vechi de 10-15 ani. Acum sper ca au ajuns la normalitate: ceea ce este vechi si e de asteptat sa existe multe modificari in teren trebuie actualizat, in schimb un studiu de acum 2-3 ani nu expira, ci se poate lansa licitatia pe el fara probleme.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

reed

@NGC Buna veste cu DN28A...arata groaznic.Mi-am rupt masina pe drumul asta


dumbravaandrei

@reed una chiar de la limita de judet nu ai?   :-[

dan_c

EXECUTIE LUCRARI PRIVIND INTRETINEREA PERIODICA - COVOARE ASFALTICE - SDN PIATRA NEAMT: DN 12 C KM 32+000 - 47+800.

Beneficiar CNAIR prin DRDP IASI

Proiectant  ????

Constructor CONEXTRUST - RUSTRANS

Autorizatie ????

Valoare investitie ????

Termen 2 LUNI

Incepere 23.04.2018

Finalizare 18.06.2018

Am niste intrebari catre Companie si DRDP Iasi.

Ce solutie exita conform Proiect ???  din cate am vazut s-a efectuat o curatire a marginii cu lama autogrederului, dupa care s-a facut o emulsionare superficiala pe care masinile circula.

Exista un PV receptie strat suport ?  :o

Nu trebuiau sa se refaca / repare anumite portiuni inainte de amorsare si asternere ?  >:(

Ce cantitate de emulsie s-a folosit ? ???

Sigur cei din CNAIR si DRDP IASI respecta specificatiile AND 605, referitoare la teste, frecvente si abateri la grosime care nu se admit.  8)

https://imgur.com/L9TPznP
https://imgur.com/BXzANmg
https://imgur.com/Fea81Et
https://imgur.com/KOuipnc
https://imgur.com/6V8B9FR
https://imgur.com/OUX1vr3
https://imgur.com/in40lDv
https://imgur.com/f0iPZxm
https://imgur.com/pmPE7wf
https://imgur.com/Xn0HRtF
https://imgur.com/07FwR9I
https://imgur.com/v95A203
https://imgur.com/YLO3Zap
https://imgur.com/6PpmGWR


reed

@dumbravaandrei de la minutul 3:24 poti vedea

TibiV

INFORMAŢIE DE PRESĂ privind proiectele de acte normative care ar putea fi incluse pe agenda şedinţei Guvernului României din 3 mai 2018

III. PROIECTE DE HOTĂRÂRI
(...)
24. PROIECT DE HOTĂRÂRE pentru modificarea şi completarea anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr.965/2012 privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică ''Modernizarea DN 5, sectorul Bucureşti-Adunaţii Copăceni km 7+573 - km 19+220'', precum şi suplimentarea sumei prevăzute ca justă despăgubire aprobată prin Hotărârea Guvernului nr.965/2012.

http://gov.ro/ro/guvernul/sedinte-guvern/informatie-de-presa-privind-proiectele-de-acte-normative-care-ar-putea-fi-incluse-pe-agenda-sedintei-guvernului-romaniei-din-3-mai-2018
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR

^Nope.

Raspuns MT la interpelarea deputatului Durus cu privire la finantarea lucrarilor de reabilitare a DN18 pe anul 2018:





http://www.cdep.ro/interpel/2018/r1326B.pdf