Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Eurocopter

In ROGOP ultima factura platita acolo a fost pe 27.11.2015. Exista si ceva aditionale, posibil pe acolo sa fie problemele. Probabil trage si Vectra cat mai poate, ca ramane apoi fara lucrari. Nu vad ce legatura ar avea turnul cu bucata lunga unde este deja asfalt la strat de uzura.

mikidutzaa

#3196
Quote from: pasadia on April 05, 2016, 10:07:54 AM
...
Cat priveste DN1V, ii urez nastere grea!

In conditiile amanarii sine die a CoBra si daca va fi facut cum trebuie la standard de drum Transregio la viteza de proiectare de 80KM/h (cu tunel la pasul Predelus, curbe largi, ocolire localitati, 3-4 benzi unde se poate, etc.) va fi o foarte buna sosea de ocolit Valea Prahovei pentru lumea care n-are treaba pe-acolo.

Ar fi mult mai rapid decat pe Cheia si mai ieftin de executat decat un upgrade similar pe Cheia.

Harry

Quote"Lot 3 Reabilitare Pod de pe DN 39 km 8+988 la Agigea"

17.03.2016
Contract suspendat. Lucrari finalizate 64%
Pai se poate domn' ministru. Actul e din 17 martie. Pe 30 martie la vizita de la Constanta acesta a declarat ca:
,,Mai sunt două hobane de schimbat și terminăm. Problema acolo nu e tehnică, este de natură financiară"

pasadia

#3198
Quote from: mikidutzaa on April 05, 2016, 07:08:03 PM
Ar fi mult mai rapid decat pe Cheia si mai ieftin de executat decat un upgrade similar pe Cheia.

Si ar fi mult mai util daca banii aia ar fi cheltuiti pe o centura la Busteni (dar una reala, nu prostia aia licitata pe jumatate zilele trecuta). Si alta la Comarnic, dar si aia facuta cu cap. Si pe a treia banda pe serpentinele de la Paraul Rece, urcarea dinspre Rasnov. Si uite asa nu mai distrugem aiurea inca o vale, nu mai purtam de grija altui drum. 

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

Quote from: alecu26 on April 05, 2016, 09:41:14 AM
Sincer mi se pare o prostie ca sa se opreasca trecerea de DJ-uri in patrimoniu CNADNR. Pot fi cazuri si sunt o gramada, când respectivul drum are trafic de DN principal, dar e construit ca un amarat de DJ sau mai rau.
Daca trec DJ la CNADNR cu reclasificare ca DN e in regula, daca raman DJ si doar refacute cu bani de la buget prin CNADNR e furatul propriei caciuli.

alecu26

Nu cred ca CNADNR poate baga bani in DJ-uri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mikidutzaa

Quote from: pasadia on April 06, 2016, 01:22:23 AM
Si ar fi mult mai util daca banii aia ar fi cheltuiti pe o centura la Busteni (dar una reala, nu prostia aia licitata pe jumatate zilele trecuta). Si alta la Comarnic, dar si aia facuta cu cap. Si pe a treia banda pe serpentinele de la Paraul Rece, urcarea dinspre Rasnov. Si uite asa nu mai distrugem aiurea inca o vale, nu mai purtam de grija altui drum. 

Eu zic ca trebuie amandoua, evident intai ce ai spus tu. E incredibil cum vor sa faca o intersectie in T la Comarnic, o prostie mai mare nici ca am vazut.

Dar trebuie si Valea Doftanei (sau modernizare Cheia) pentru ca in sezon tot se va bloca si are nevoie Brasovul/Harghita/Covasna sa poata ajunge la Bucuresti fara sa faca 3-4 ore sau curbe fara numar pe Cheia.

TibiV

Quote from: alecu26 on April 06, 2016, 11:12:09 AM
Nu cred ca CNADNR poate baga bani in DJ-uri.
Nu poate.
Dacă ar face-o, ar fi la fel de legal ca şi când ar cumpăra un vaporaş în Herăstrău.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Ba lasa ca merita Brasovul sa faca 3-4 ore ca doar nu e centru universitar. Si nici centru industrial. Vezi ce se scrie pe alte topicuri. ;)

Bine, eu in continuare zic ca vom reface granita. Vorbim cu secuii si se rezolva. :))

alecu26

offtopic: de acord, dar vezi ca ne retrage Iohannis titlul de cavaler.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: Eurocopter on April 05, 2016, 06:52:56 PM
In ROGOP ultima factura platita acolo a fost pe 27.11.2015. Exista si ceva aditionale, posibil pe acolo sa fie problemele. Probabil trage si Vectra cat mai poate, ca ramane apoi fara lucrari. Nu vad ce legatura ar avea turnul cu bucata lunga unde este deja asfalt la strat de uzura.

Acum am vazut raspunsul: intradevar...mai multe lucrari par ca sufera când e vorba sa fie platite lucrarile suplimentare, nemaifiind alocare bugetara (A4 imi vine in minte acum).

Turnul poate avea legatura ca nu e finalizata lucrarea si atunci poate e un pic mai complicat sa deschida partial. (o nou semnalizare temporara, un PV prin care incepe sa curga garantia pe tronsonul deschis, fleacuri...dar pentru CNADNR e rocket science). Ce mai conteaza ca acum sunt doua puncte cu lucrari pe VO, si traficul e mult ingreunat....si ca aici s-ar putea recupera?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

A inceput ARL sa lucreze la vestitul contract de eliminare a punctelor negre pe DN1. O tampenie. La sfarsitul anului trecut au lucrat la Paniceni (Cluj-Oradea), acum au inceput in Feleac si la Tureni (Cluj-Turda). Daca niste borduri puse pe mijlocul drumului (de fapt ingropate in asfalt, ies cam 10 cm peste nivelul asfaltului) , cu 3 pavele rosii intre ele, elimina riscul ciocnirilor, atunci inseamna ca am innebunit.  Oare ce idiot a putut sa se gandeasca la asa ceva si altul si mai prost sa aprobe ?  :bash:

Ionut


alecu26

tara lui papura voda....kilometri intregi de drum pregatit pentru 2+1 stau nefolositi, exact când exista 2 puncte ingreunate de trafic in apropiere.

Pe Dealu Negru....sunt alunecari pe cativa kilometri, care stau de foarte mult timp si nu se face absolut nimic. Noroc ca sunt pe banda de urcare, si nu blocheaza neaparat traficul, dar ingreuneaza foarte mult. Si noi vrem sa contruim si sa intretinem autostrazi prin munti.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).