Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Alexandrei22

https://economedia.ro/autostrada-unirii-a8-umb-a-depus-proiectul-tehnic-pentru-lotul-3-pnrr-leghin-targu-neamt-lucrarile-incep-in-august-sau-septembrie.html

Umb deja a depus proiectul tehnic la cnair. Ori a început înainte de oil ori l-a făcut mai rapid. Dar oamenii de pe care șantier o să vină aici în toamnă??

26ld

^Ei si cu tine acum, termina Buzau-Focsani pana atunci si muta tot pe A8, ignora ce e mai sus de Focsani, Dx12, A3 si A0N4 si aia e.  :D

alin2pas

Să nu uităm că de la depunerea proiectului și până la OIL de execuție mai e un drum lung. Acest drum se poate lungi și mai mult dacă statul român nu va avea banii necesari pentru cofinanțarea proiectului. Să nu uităm și situația bugetară a României, cu un deficit mult mai mare decât ar avea voie.

NoWords

@Alexandrei22 Cel mai probabil, cei aflati pe A3.

hefaistos

Primii care vin sunt cei cu decopertări și apoi cei cu forarea de piloți pentru fundații.
Măcar de ar veni din toamna. Problema e ca... UMB n-are resurse disponibile în 2025 și 2026, pentru terasamente și pentru lucrările de arta.
Sper sa nu fi dezvăluit un secret.  :o
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

naivu

În 2023 am numărat pt UMB nu mai puțin de 22 contracte, toate cu scadență până la final de 2026 (A0N2+4, A1LD2E, A3 Nădășelu-Zimbor+Zimbor-PSălaj, A7 x 10, A8Moțca-Leghin, CraPi3+4, centura Timișoara S, DX Braila-Galați, VO Galați, pod Siret la Cosmești). A0N2 și CraPi3 le-a terminat, centura Timișoara S termină vara asta, pt VO Galați și Cosmești poate va obține rezilierea amiabilă, dar tot mai rămân 17 contracte pt o firmă care nu avusese mai mult de 7 contracte în paralel!

GIV

"Așadar, avem speranța din partea UMB că vom traversa munții cu A8 până în 2030" nu i ajunge ce are acum :lol:

mirceaeliade

in caz ca nu s-a mentionat:
QuoteCompania care realizează studiul de fezabilitate și proiectul tehnic pentru tronsonul Moțca-Lețcani-Ungheni, parte din proiectul Autostrăzii Unirii, a depus documentația completă la Compania Națională de Investiții Rutiere, a anunțat joi Irinel Bucur.

De asemenea, la compania de resort, au fost depuse cele 300 de pagini de completări solicitate. Pe de altă parte, în vederea eliberării acordului de mediu, se așteaptă depunerea documentației finale, astfel încât proiectul să poată intra în consultare publică, a precizat Irinel Bucur.

"Noi salutăm acest pas, că s-a mai depășit o bornă, și anume aceea de a depune studiul de fezabilitate. El se află momentan în analiză la CNAIR și sperăm noi ca în proxima ședință de informare cu societatea civilă pe care CNAIR-ul o va realiza, să fim informați cu referire la stadiul analizei lor și referitor la documentația care a fost depusă", spune Irinel Bucur. www
Parca un SF depus anterior fusese respins, iar cred ca acum s-au mai adaugat 300 de pagini de completari.

dumbravaandrei

De cel puțin două ori a fost respins până acum.
Prima dată din cauza drumului de legătură Uricani-Zimbru-Dacia, a doua oară ceva problemă pe nordul Iașului