News:

API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!
Video dronă 25.05 DEx4 Tureni.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

dumbravaandrei

Nu mai au lucrari acolo care sa necesite armate de oameni...
La bretele asa de multe nu sunt de facut acum, pana nu termina suprabetonarea la traversarea A3...

Sorinus

Pai sunt departe de suprabetonare, nu au pus grinzile si nici n-ar avea pe ce sa le puna.

hefaistos

#10052
Tocmai despre asta a spus, pana la suprabetonare nu se lucreaza la umpluturi rampe deci...pauza.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

Ionutcatalin

În seara asta pe A1 între Pitești și București un transport cu 2 grinzi, (pe același trailer), grinzile inscripționate "Retter" posibil sa ajungă pe lotul 1 din A7 Ploiești - Buzău, unde Retter face parte din asocierea cu Pizza.

dr4qul4

Deci Retter transporta grinzi de la Sibiu la Ploiesti iar Webuild de la Ploiesti la Curtea de Arges (paote in curand si pe la Caineni).

Oare sunt restrictii pe V Prahovei? Ca altfel nu vad cum sa fie mai rentabil pe A1 (de cand cu lucrarile la Bascov sunt si mai mari ambuteiajele si mai sunt niste restrictii si pe Dealul Negru unde au mai inchis portiuni din banda 3).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

mirceaeliade

#10055
sinteza la sfarsit de august 2023:

mike_us

@mirceaeliade Progresul e lunar sau de la începutul anului? De ex pe prima line e +13.5% pare prea mare sa fie lunar.

mirceaeliade


cosminn

5,5% progres într-un an pe un lot de câmpie. Dar "before here it was grass; now we have everything" (citat aproximativ din memorie).

stangabriel

https://economedia.ro/autostrada-moldovei-sectiunea-ploiesti-buzau-cnair-cauta-un-expert-tehnic-pentru-verificarea-proiectului-facut-de-consitrans-si-cum-lucreaza-pizzarotti-retter-la-podurile-de-pe-traseu-expertiza-la.html

CNAIR a scos la licitație o expertiză tehnică pentru primele două loturi ale Autostrăzii Ploiești-Buzău, contractele în execuție cu asocierile Pizzarotti-Retter și Trace -Coni.

Concret, CNAIR vrea să verifice proiectul tehnic predat de Consitrans, detaliile de execuție la podurile pe care le execută Pizzarotti-Retter și cum a ratat studiul geotehnic ,,orezăria" de pe cele două loturi, eroare pe care ministrul Grindeanu a semnalat-o chiar la verificările pe șantier. Dincolo de mobilizarea necorespunzătoare, problemele de arheologie, cu pânza de apă freatică la doar 60-70 centimetri adâncime și a gropilor de împrumut au făcut ca Pizzarotti să solicite și să primească de la CNAIR o extensie de 5 luni, din aprilie 2024 în septembrie 2024. Pentru lotul 2, Mizil -Pietroasele (28 km.) CNAIR menține termenul de finalizare aprilie 2024, dar la 20 % execuție nu poate fi respectat

CNAIR caută un expert tehnic pentru verificarea proiectului făcut de Consitrans și ce tipuri de grinzi poate folosi Pizzarotti-Retter la poduri/Expertiză la studiul geotehnic care a ratat ,,orezăria" de pe traseu

Stef

^^Îmi aduc aminte cât de optimist au început pe PlBz2 ca să ajungem acum să mai vorbim doar despre ,,ui haz azfaltplant". Poate totuși se reinventează în lunile astea de iarnă și vedem spectacol anul viitor.

JohannDB

#10061
      ((( Deci Retter transporta grinzi de la Sibiu la Ploiesti...))) Retter să transporte grinzi ? Nu cred să aibă flotă de trailere....
      ((( Oare sunt restrictii pe V Prahovei? ))) Hmmm, pe Valeea Prehovei, DN 1 nu ai ce căuta cu grinzi, la peste 30.... 35 m lungime la trenul rutier. Până la Brașov ai ajunge, dar nu treci pe Predeal și nici pe la Pârâul Rece; asta în ideea în care s-a gândit careva la acest traseu... Nici Cheia nu este abordabilă, la aceste lungimi... Am trecut Predealul cu 27 m lungime (trailerul de tramvai "strâns") și a fost nasol și de telecomandă, pe serpentine.

    În altă ordine de idei, acum 10 zile mergeam spre București pe A3 și joncțiunea A3 cu A7 pe la km 64/65 pe A3 era pustie; Am rămas ușor surprins când am văzut banner-ul imens pe culee, cu "Retter"...
    Sâmbăta trecută, venind pe DN 1D de la Urziceni la Albești Paleologu" la km 5/6 am dat de zona de lucru Pizza/Retter, pe sectorul de A7 intersecție DN 1D, unde și aici mișcare slabă, trecere soldată cu câteva poze la trecere....  ((( Dincolo de mobilizarea necorespunzătoare ))) Să înțeleg că și ce-i în paranteză spune multe ??.....

mirceaeliade

Bine ca incearca sa se faca ceva pentru predari de SF la misto.  Sunt curios daca poate sa ceara retroactiv niste penalizari de la Consitrans.  Ce nu inteleg e de ce nu verifica si lotul 3.  E imposibil ca si ala sa nu aiba aceleasi probleme. Si daca la cele 20 de luni se mai pun vreo 3-6 luni pana la semnare si inca vreo 8 luni din cauza problemelor cate s-au adaugat deja la lotul 1, nu stiu daca nu cumva limita de 36 de luni cat mai sunt pentru PNRR incepe sa fie in pericol.

GIV

Quote from: stangabriel on August 31, 2023, 04:55:47 PMCNAIR caută un expert tehnic pentru verificarea proiectului făcut de Consitrans

CNAIR nu verifica proiectul atunci cand ii este predat dupa modelul proiectului tehnic predat de fiecare constructor? deci prima data a platit pentru ce a oferit consitrans  si trebuia verificat de ei iar acum platatesc alti bani sa vada daca e bun ce au primit pentru ce au platit prima data? :lol:  :lolz:  :troll:  :madwife:

survola

Caută pe undeva niște specialiști in infrastructură rutieră și nu-i găsesc.