News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

E bun link-ul de Waze?
In curba de la vreo 200 m fata de link (spre Sibiu), acolo stiu ca era coada cea mai mare.

tom_sawyer

^ e aproximativ, am vrut sa arat ca e vorba de Talmaciu. De fapt e km 255 pe waze, trecerea de pietoni e la 255+400


tom_sawyer

DN Campul lui Neag - Cerna nu era blocat din considerente de mediu?

pasadia

Ce descriu ei, in denumire si anexa, nu e toata portiunea de DN neasfaltata. Mai exact ei vorbesc de portiunea de la Campusel pana in zona Izbucul Cernei (coada lacului Iovanu). De acolo pana in Cerna Sat mai sunt inca kilometri buni de drum forestier.

Oricum in continuare sper sa nu il faca...

thinker

#5645
Trecerea de pietoni de la Talmaciu e imediat dupa intrsectia cu strada Mihai Viteazul - sensul spre Sibiu.
Ideal era sa mute trecerea 30-40m mai spre Sibiu si sa desfinteze urmatoarea trecere care e alti 30m spre Sibiu la intersectia cu drumul spre Raul Sadului (trecere care a creat victime datorita optimei amplasari), sau doua semafoare sincronizate la cele doua treceri.

oricum doar ce au refacut si imbunatatit marcajul acolo.

Sa vedem daca trecerea mai traverseaza si parcarea  asa cum o face acum (lungime dubla), sau imbunatatesc prin marcaje si acest aspect.

Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

GDPR

^^Eu nu inteleg de ce nu modernizeaza bucata dintre intersectia cu DN 67D si barajul Iovanu si insista cu cea de la Campusel la Cernisoara. Drumul de acolo e deja lat, fara probleme deosebite de mediu, parca a fost si asfaltat odata si s-ar facilita in felul asta accesul la Cerna Sat, cheile Corcoaiei si lacul Iovanu.

AlexxC

Acest drum impreuna cu DN7A ar crea o linie turistica intre mai multe zone montane:Baile Herculane,Straja,Parang,Obarsia Lotrului,Voineasa,Caciulata.
Cred ca ar aduce un suflu nou si poate putina bunastare in localitatile de pe traseu.

dr4qul4

#5648
Ai mers vreodata pe acolo?  Trebuia doar asfaltat (cred ca inainte au fost placi de ciment) intre DN67D si Izbucul Cernei. Adica in partea cealalta (cum zice si Adrian rosca). Ar fi si pus pe hold transporturile ilegale de lemne de acolo.
Si nu trebuie sa alfaltam orice drum din tara asta. Unele lucruri sunt mai frumoase daca sunt neatinse de civilizatie.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alin2pas

Eu eram de părere că trebuie asfaltat DN66A, până am găsit folie de nailon de vreo 2 metri pătrați abandonată în apa izvorului Muntinu, pe Transalpina și până am văzut ce kitch a ieșit pe platoul Muntinu, cu toate acele tarabe în una din zonele cele mai înalte de pe Transalpina, dar acum sunt de acord cu dr4qul4. Din păcate, drumul lui Băsescu a fost asfaltat suficient de mult încât să ușureze transportul de lemne din zonă, dar nu suficient încât să crească numărul de turiști și să se observe tăierile de copaci din arii protejate sau chiar din parcul național. Pe alte forumuri au fost publicate fotografii cu păduri tinere unde ar fi trebuit să fie una din ultimele și cele mai mari păduri virgine din Europa. Ce m-a deranjat mai mult a fost faptul că ecologiștii au protestat împotriva asfaltării drumului, dar nu și împotriva tăierilor ilegale din zonă.

NGC

Quote from: NGC on March 14, 2018, 07:38:14 PM
Quote from: NGC on February 22, 2018, 10:03:49 PM
""Consolidare DN57 km 137+500 – km 152+990 Nicolint – Oravita" (proiectare + executie)"

Quote from: NGC on February 15, 2018, 09:12:27 PM
Surpriza! Pentru CNAIR, nu pentru noi. :lol:

CNAIR nu a mai contestat la CAB si licitatia "anulata" a fost reluata. :lol:

Au contestat totusi, dar s-ar putea sa fi fost prea tarziu, pentru ca decizia CNSC a fost emisa in 29.01.2018. Poate motivarea contestatiei a ajuns mai tarziu la ei, desi in mod sigur au si acces electronic la ea. O sa incercam sa aflam care e situatia.

Final de drum pentru CNAIR. :D

CAB a respins contestatia.

13.03.2018

Quote
Tip solutie: Recurs (alte soluţii)
Solutia pe scurt: Respinge plânegerea ca nefondată. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi,13.03.2018.

@CNAIR: O sa trageti si aici de timp si o sa incercati si aici faza cu revizuirea sau va apucati serios de evaluarea ofertelor? ;)

Cine zicea ca cei de la CNAIR nu isi fac treaba? :lol:

Uite ca au tot evaluat si evaluat si evaluat si dupa aproape 8 luni au ajuns la concluzia ca nu sunt oferte acceptabile, asa ca au anulat din nou licitatia.

08.11.2018

Quote
Motive anulare: Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Autoritatea contractanta anuleaza procedura de atribuire a contractului de achizi?ie publica, în conformitate cu art. 212 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile ?i completarile ulterioare, deoarece ,,nu a fost depusă nicio ofertă admisibilă".

pasadia

Imi e greu sa imi dau seama ce problema doreau ei sa rezolve prin aceasta licitatie. Acel segment din DN57 e unul aflat la campie si, din amintirile mele - ultima oara parcurgandu-l acum 2 ani, nu are probleme deosebite. Da, nu e nici cel mai bun, dar pe DN57 erau probleme mai grave pe alte sectoare, mai ales prin cazane: mici ingustari la podete, cateva segmente unde bucati de piatra inca alunecau pana pe carosabil, etc...
In plus bucata "montana", Moldova Noua - Naidas, mi-o aduc aminte ca avand probleme mari cu privire la calitatea asfaltului.


StefanCelMare

#5652
Quote from: alin2pas on November 16, 2018, 02:32:56 PM
Din păcate, drumul lui Băsescu a fost asfaltat suficient de mult încât să ușureze transportul de lemne din zonă, dar nu suficient încât să crească numărul de turiști și să se observe tăierile de copaci din arii protejate sau chiar din parcul național. Pe alte forumuri au fost publicate fotografii cu păduri tinere unde ar fi trebuit să fie una din ultimele și cele mai mari păduri virgine din Europa. Ce m-a deranjat mai mult a fost faptul că ecologiștii au protestat împotriva asfaltării drumului, dar nu și împotriva tăierilor ilegale din zonă.

S-a protestat, chiar oficial, pentru că tăierile sunt, surpriză, legale multe dintre ele.
S-a lăsat cu demisii prin consiliile parcurilor, dar mizeria a fost împinsă bine politic.
Așa cum este împins și DN66A spre Cerna.
Cu tupeu, fără să le pese de nimic.
Iar prelungirea spre Motru Sec este mai logică.
Deși sunt și pe acolo rezervații (Piatra Cloșanilor), măcar drumul este pe limită de parc, chiar exterior.
Pe hartă cu mov sunt limitele de parc, cu alb cele de rezervații.

PS - dacă faci prelungirea la Izbucul Cernei, e deja prea târziu... Din pasul Cerna-Jiu trebuie trecut dincolo și coborât pe cealaltă parte.




Powered by API/PUM imgur uploader

GDPR

#5653
Pana la barajul Iovanu drumul este larg, pe alocuri fiind si betonat. Mai incolo, pana la Izbucul Cernei drumul de contur al acumularii este ingust, de tip forestier, asa ca modernizarea ar insemna volume mari de sapatura si derocare. Mai e si o zona cu surpari, daca imi amintesc bine, si din cauza asta drumul a stat inchis ani de zile. Pe partea cealalta, pe valea Motrului Sec drumul este deja modernizat pana la barajul Valea Mare, asa ca rezervatia Piatra Closanilor n-ar avea de ce sa fie afectata. Cand am fost ultima data pe el asfaltul era ca-n palma, dar asta a fost acum cativa ani buni. Dar ma intreb de ce nu s-ar putea moderniza drumurile spre Cernisoara, dar la un standard de drum comunal care necesita o latime mai redusa, la fel cum s-a intamplat de exemplu pe Motru Sec? Modernizarea asta n-am auzit sa fie contestata de cineva, desi drumul chiar traverseaza rezervatia Piatra Closanilor.

Si un clip cu drumul respectiv gasit pe youtube:

DragosTm

#5654
@pasadia

Fac des drumul Timișoara - Moldova Nouă, s-a mai stricat și porțiunea aia între timp. Totuși porțiunea Moravita-Oravita e mai proastă, dar și Oravița - Nicolinț se apropie încet și sigur de același nivel. Oricum ambele galben.
Porțiunea "montană" e relativ ok, cu excepția unei mici alunecări, drumul este verde. Nu zic că nu îi lipsește puțină întreținere dar nimic grav.
După Moldova Nouă am mers acum un an jumate și erau porțiuni și porțiuni.