Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Si inca 4 in zona Rm Sarat.....

http://www.b365.ro/accident-mortal-patru-morti-dupa-ce-un-tico-s-a-ciocnit-cu-un-tir_235234.html


Deja e prea mult. In nici o saptamana avem mai multi morti decat in tot restul tarii!!!

Tind sa cred ca si deteriorarea stratului de asfalt e de vina. Cel putin eu am simtit asta acum 1 luna fata de acum 8 luni/1 an.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ultrasbz

Aproape saptamana de saptamana e aceeasi poveste pe acest drum.
De ani de zile e supranumit "Soseaua Mortii".

adi

#962
^
Dragi colegi... am vazut accidentul la nici un minut de la producere....a fost horror

Acum... cnadnr-ul chiar nu poate fi raspunzator nici macar moral de atatea suflete?
.

__dir

#963
@dr4qul4, pentru cnadnr nici nu numar nu e prea mult. Dar nu e vorba de ei aici, oricum sunt o mana de lipitori.
In ultimul timp nici nu mai poti depasi in siguranta pe DN2, tirurile nu prea vor pe acostament fiindca e valurit, cei de pe contrasens se dau abia dupa ce le dai o faza lunga. Si nu vorbesc de depasiri riscante, ci calculate.

OT: nu vreau sa mai platesc rovinieta

razvan_43

#964
Quote from: dr4qul4 on August 17, 2015, 04:34:58 PM
Si inca 4 in zona Rm Sarat.....

Cred ca este vorba de un Matiz.Am vazut acum stirea si pe RTV.La TV au dat si filmarea de pe camera din bordul camionului(inca nu o gasesc pe internet). Horror din pacate...

http://www.romaniatv.net/accident-grav-in-rm-sarat-patru-persoane-au-murit-pe-loc-dupa-o-coliziune-dintre-un-tico-si-un-tir_239310.html



mns

#966
^^ Cred ca e o chestie generala in tara. Eu ma uitam peste stirile de acasa, din Arad, si deja au ajuns sa fie accidente oribile aproape zilnic. Azi a murit o mama si baiatul ei de 12 ani pe Arad - Oradea, pe DN7 saptamanal e un accident mortal, pe Arad - Timisoara un barbat a fost decapitat saptamana trecuta. Mi-e teama ca oricate autostrazi vom avea, cat timp educatia rutiera e complet ignorata si oamenii continua sa fie niste ignoranti nesimtiti, nu se vor schimba multe lucruri.

Cand am fost in tara luna trecuta am ramas socat de cum se conduce si de atitudinea generala a oamenilor. Am prins doua accidente usoare pe DN6, depasiri pe linie continua, semafoare si semne optionale, pana si oameni pe care ii cunosc se uitau la mine ca la sperietoare cand le spuneam sa-si puna centura si in spate sau daca eu imi puneam centura in masina cu ei, era ca si cum ii jignesc.

dr4qul4

#967
@mns, pe DN2, in 150 de km, avem 3 accidente intr-o saptamana, fiecare soldate cu 2, 3 si 4 morti! Nu sunt singurele accidente, sunt singurele cu morti. Pe DN2 au loc zilnic accidente.

Stii care e diferenta intre exemplele date de tine: Deva-Timisoara-Arad....avem autostrada IN CONSTRUCTIE in timp pe DN2 avem LICITATIE PT SF ANULATA!
Adica nimic. Si asa va ramane.

Acum cateva luni am pus un filmulet cu un accident. Un coleg, care mergea pe banda lui, depasind un tir care mergea pe acostament, s-a trezit cu un alt tir, care a intrat in depasirea unui al 3-lea tir. Practic, pe cele 1,5X2 benzi aveam 3 tiruri si un autoturism.  Colegul s-a ales cu oglinda rupta si cu usa zgariata.
@MNU, as vrea sa te vad cum ai fi facut tu "educatie rutiera" in acest caz.... Si sunt multi bizoni care se baga cu o roata pe sensul tau, si singurul lor reflex il reprezinta flash-urile. Eu pe DN2 merg calare pe linia dintre acostament si banda, exact ca toata lumea, ma lipesc de margine cand vad ca cineva mai grabit vrea sa depaseasca, iar cand vreau sa depasesc ma asigur ca din sens opus nu vine cineva lipit de linia de mijloc. (dar daca de pe contrasens am doar un autovehicul ce merge cu o roata pe acostament ma bag in depasire).
Ca tabloul sa fie perfect va spun asa: 50% dintre cei de pe DN2 au statii, iar viteza frecventa este de 80-90 km/ in localitati (chiar si pt tiruri) si de 120-150 km in afara.

Acelasi lucru il intalnim si pe DN65, Pitesti-Craiova. Aici acostamentul este mai mic dar tot au loc 3 masini pe intreaga latime a drumului. Iar cand se baga un "bizon" nu ai decat 3 variante:
1. iti continui linistit drumul, dar spui tatal nostru si te pregatesti de impact (bizonul nu are unde sa se bage).
2. ii arati cine e seful, stai cat mai mult pe banda de mers si tragi de volan in ultima clipa, ajungand astfel in sant/pom
3. Te lipesti de maginea drumul si ii faci loc sa treaca. Ii dai flashuri (doar ziua!) si il injuri de mama focului, dar te rogi sa nu te atinga.
Aici nu ma bag in depasire nici macar daca am motocicleta din sens opus.


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

MNU

Vezi ca eu sunt cel cu "educatia rutiera", nu MHN.

Eu nu as fi fost in depasirea unui TIR care circula pe acostament decat daca aveam loc sa trec pe sensul celalalt.

Stiu ca e diferit dar cel mai frecvent mi se intampla pe centura Timisoara... se retrag "colegii" pe acostament invitand la depasire... nici acolo nu depasesc pana nu am loc. Daca ajunge la pasaj sau la podet, acostamentul se termina brusc si te trezesti cu el ca "se precipita" spre stanga. Nu e cazul pe DN2 unde nu ai situatia asta dar, daca TIR-ul ocoleste o groapa sau un obstacol nesteptat, in fata legii nu ai nici o scuza sa fii paralel cu el cand vine cineva din fata.

mircea

Quote from: MNU on August 15, 2015, 10:07:41 PM
Crede-ma, fac educatie rutiera de cand ma urc la volan si pana ma dau jos. Cui nu-i place, sa nu-mi iasa in cale.

E incredibil cat de bune reflexe are cineva care incalca voit regulamentul, atunci cand cel care circula corect nu se da la o parte.

Ce educație rutieră să faci și cui, când eu m-am trezit cu Poliția din Aiud (VW Transporter-ul ăla alb) pe banda mea, depășind în curba de la ieșirea din Inoc spre Unirea, pe linie continuă?!
Mă gândesc tot mai serios să-mi montez naibii o cameră pe bord și să o golesc direct la rutieră.

horatiu.cosma

Daca nu porneste de la noi aceasta educatie rutiera, atunci de la cine? Normal ca nu e usor sa civilizam restul soferilor, cand majoritatea incalca regulile(si eu le incalc, dar incerc sa reduc cat mai mult), dar la fel de greu a mers si PUM la inceput, si uite unde am ajuns.

dr4qul4

@MNU, nici nu trebuie sa intri tu in depasire. Tb sa intre cel de pe contrasens. Eventual un tir de pe contrasens.

La DN2, aceste lucruri sunt frecvente, pentru ca pe soferi ii asteapta un drum de 3-4-5-6 ore. Daca depasesc autovehiculul retras pe acostament, pot castiga si mai bine de 1 ora.

Vorbim totusi de un drum de 450 km, nu de unul de 10 km.

Iar ca sa fie tabloul complet, am vazut si depasiri pe acostament, cand cel de pe banda facea ca tine. Si atunci ce mai faci? te obliga sa treci tu axul drumului.... Si asta de obicei in localitati, unde exista dubla linie continua cu rezonator!

Eu te inteleg perfect; tu consideri ca mergi corect si respecti legea; Mai fac si din astea cand vad nesimtiti care vin cu flashuri de parca drumul e al lor; dar asta nu e condus preventiv.
E ca si cum ai merge pe autostrada, pe banda 2, cu 139 km la ora, si nu te-ai da deloc la o parte, pentru ca pe prima banda sunt masini care merg cu 100. Tu mergi legal, si il impiedici pe cel care vine cu 180 sa incalce legea...dar vezi tu....noi nu suntem politisti, si pana la urma cel mai destept cedeaza!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

MNU

#972
Pe autostrada mergi pe banda de urgenta?... ca sa conduci preventiv?

Eu am terminat... conduceti cum vreti ca sa ajungeti cat mai repede la destinatie, in felul asta aratand autoritatilor ca e OK, ca "merge si-asa", deci nu e nevoie sa schimbam nimic.

adiarc

Ajungem la ceea ce am spus de nenumărate ori
poliția , alias Miliția Rutieră nu știe sa faca Deloc Prevenție..,,,stiu doar câteva lucruri pe care le fac de zeci de ani - viteza excesivă , centura , neacordare de prioritate ....cam atat.....

de ce oare mulți dintre noi conducem exemplar dupa ce ieșim din țara si zici ca devenim posedați dupa ce intram înapoi ?

am condus de curând din Londra pana in Scoția..( vreo 700 de km )...camere la tot pasul si am mers tot drumul suta la suta legal........

primul lucru pe care il aștept este ca CNADNR sa operaționalizeze C.I.C -urile de pe autostrazi in care a investit atâția bani ( Săliște , Pianu de Sus , etc ).....
De fiecare data cand circul pe A1 ma confrunt cu bizoni care stau lipiți in spate la 1 m , cand depășesc , deși merg cu 140 la limita legalului.....sau care circula exclusiv pe banda 2 .....sau care nu semnalizează niciodată.....sau care ies de pe banda de accelerare , direct pe prima banda la 50 la ora , etc , etc.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dragos76

Eu cred că suntem în situația în care nimic măcar nu avem pretenția ca să conducă lumea 100% legal, dar măcar chestiile astea de bun simț, sau care prezintă un pericol potențial mare, cum ar fi cele prezentate de tine, să fie întâlnite cât mai rar.