Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

adiarc





aici avem prima grinda pe pasajul dinainte de centrul logistic Kaufland



organizarea Porr



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

tot in zona Kaufland , dar la intoarcere spre Aiud...deja cam toate grinzile sunt pe pozitii











in Aiud...





momentan atat
Concluzii - Tirenna lucreaza acceptabil , insa , pana acum , doar Porr baga mare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

laszlo.robert

Cel putin Porr a depasit cu mult loturile A1 Deva-Lugoj

horatiu.cosma

Dupa ultimele date, procentele fizice sunt asa: lot 4 lugoj-deva 25%, lot 4 A10 e la 9%. Sunt convins ca nu sunt procentele reale, dar nici chiar cum spui tu.

yetiman

Procentele sigur nu cred ca sunt reale, cel putin in cazul A10. 9% era si acum cateva saptamani.
@adiarc - mi-ai luat-o inainte cu pozele  :)
Asa ca nu le mai pun si pe ale mele.
Pot insa sa confirm ca la Kaufland au terminat de pus toate grinzile.
Si TS lucreaza bine, dar nu se vede din DN prea mult.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alecu26

sigur la depasit pe UMB. Daca mai freaca mult menta UMB si doar transporta zgura, si face piloti forati la Branisca....va fi depasit si de TS.

Apropo de TS...CNADNR ii joaca in picioare. Sunt singurul contractor care pe ultimile aprox 10 contracte de autostrada au fost obligati prin contract sa puna acea banda de delimitare a expropierilor. Exista in toate contractele...dar nimeni nu a insistat sa se puna.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Ce se poate intampla daca nu o puneau si nu delimitau clar? Pt ca vorba ta nu e chiar ultima chchita lipsa de la un santier.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

RaduC

Are poate legătură cu asigurarea celor de la TS, protecția împotriva accidentelor,  etc. Ceilalți poate sunt mai ignoranți, dar dacă se întâmplă ca vreun civil sa se accidenteze pe șantierul lor pentru ca a putut pătrunde nerestrictionat pe șantier,  sa vezi atunci procese... (cel puțin asa cred ca ar fi normal)

Poate respecta viata și bunăstarea în muncă a lucrătorilor lor mai mult decât ceilalți contractori....

Sau poate chiar nu au ce cauta la stânga și dreapta de coridorul expropriat...

...  :dunno:....

rin tin tin

Quote from: alecu26 on April 08, 2015, 07:57:48 PM
sigur la depasit pe UMB. Daca mai freaca mult menta UMB si doar transporta zgura, si face piloti forati la Branisca....va fi depasit si de TS.

Apropo de TS...CNADNR ii joaca in picioare. Sunt singurul contractor care pe ultimile aprox 10 contracte de autostrada au fost obligati prin contract sa puna acea banda de delimitare a expropierilor. Exista in toate contractele...dar nimeni nu a insistat sa se puna.

grea este viata la constructor.....fara aut de constr.....

danutzu_1069

Nu trebuie sa te oblige nimeni sa respecti normele de protectia muncii, (SSM-SU).
Si intradevar sunt prevazute in toate contractele antreprenorilor si acestea se transmit obligatoriu prin contract, catre subcontractanti, sau oricine lucreaza pe santierul respectiv.

SB76UFO

Am rugat un prieten sa faca cateva poze Sebes-Turda








"Prostia este eternă și invincibilă"

SB76UFO

"Prostia este eternă și invincibilă"

alecu26

#2412
Quote from: rin tin tin on April 09, 2015, 03:19:51 AM
grea este viata la constructor.....fara aut de constr.....
Care trebuia tot constructorul sa o obtina. Poate vede aISC ul postarea ta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alexV

nu-i mai fotografiati de doua ori pe zi ca se duce naibii tot farmecu de santier infrastructura mare. poate se mai si plange vreun angajat de incalcarea dreptului la viata privata.

TibiV

#2414
Dacă tu recunoşti vreo FIGURĂ de angajat ai dreptate...
Dacă nu, singurii care a-ar putea plânge sunt terasamentul, podeţele, pilele, pilonii grinzile etc. :)
Crede-mă, ştiu ce spun...

Dar altfel ai dreptate. La poze zilnice nici nu se observă avansul. Cu excepția unor cazuri rare, cum sunt pozele lui adiarc din capul paginii. La dus era poziționată doar o grindă, la întoarcere aproape toate.

Dar să nu uităm că A10 este probabil cea mai accesibilă lucrare, cu DN alături.

Ce bine era dacă era aceeaşi situaţie pe Izvin-Margina de exemplu...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)