Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

bbogdan8

E in acelasi stadiu pasajul respectiv. La spatiile de servicii lucreaza jenant de incet, cred ca au avut maxim 5 oameni care sa lucreze in acelasi timp la ele. Asta de cand au inceput lucru la lotul 1, nu de o saptamana doua

irirat

ST2 Teius - Aiud - filmare din 30.10.2021 - @Radu Ignat


rocklee

#27077
o filmare de la RADU IGNAT din zona Sancrai.... 8)

https://www.youtube.com/watch?v=2yTr82JvDy4&ab_channel=RaduIgnat

MULTUMIM.... :D

TibiV

Tot de la Radu Ignat, ST2 - nodul Teius filmat ieri.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

trifuhoria

Cele 2 cadre pe care le-am surprins azi de dimineață...par sa ne arate Luminița de la capătul A10-ului

Daniel_I

#27080
A10 zona binecunoscuta Oiejdea, duminica 31 Octombrie





Ne vedem la deschiderea traficului. Ca va fii 15 noimebrie sau 1 Decembrie, nu inseamna nimic fata de cei de 6 ani de asteptare in trafic
On The Road

mishu77

Banuiesc ca instaleaza si parapete ....

tacocat

Pe lotul 1 mai este restrictionata viteaza la 100km/h ?

SUHOI

Referitor la postarea anterioara vreau sa fac precizarea ca nu de dragul pesimismului sau "cobitorului" de serviciu am facut anumite remarci cu privire la termenul de dare in circulatie (nu finalizare) a Lotului 2 din A10. Imi amintesc cand la LD4 se faceau cele mai horror profetii pe forum cu prabusiri de versanti, cu termene de zeci de ani de sapaturi in dealul Soimus, etc. Si  ma enervam forte ca tineam cu UMB si vedeam cu ce mobilizare a atacat UMB lucrarea de la Soimus. Exact despre aceasta vorbeam si aici: MOBILIZAREA Aktor! Desi pare ca prezentul Aktor lucreaza cu o mobilizare "fara precedent" fata de vechiul Aktor lucrurile sunt departe de a fii chiar asa de roz! Imi amintesc cand pe A3, lotul Iernut-Chetani, Astaldi a tinut vreo 6 luni lotul tot intr-o " bibileala"! Si era Astaldi. Eu spun inca o data ca si eu as fi la fel de fericit ca orisicine de pe aici sa se poata circula pe A10 Lot2 din 15 noiembrie, 1 decembrie, etc. oricand anul acesta. Nu conteaza ca eu ma insel.  Ar fi oricum pentru mine win-win. Pentru ca daca se va circula pe acest lot (cu punerea in folosinta 100% si a Lotului 1+ Lotul 3) ar fi un castig pentru Romania si cetatenii ei, inclusiv si pentru mine! Sa se deschida circulatiei fara parcari, fara CIC, fara Oiejdea finalizata, cu rigole nefinalizate si colmatate (practic cu Autostrada in mocirla), fara garduri de protectie (adica animale macelarite ca la abator pe carosabil), etc. Si mai fara ce ca sa avem circulatie pe Lotul 2 anul acesta?  Pentru mine Aktorii raman in familia Pizzari&Compania-Vila fara ganduri! Daca s-ar fii lansat aici pe forum o bursa a pariurilor,  cine ar fii pariat (si la ce cote) ca Pizza nu va finaliza nici in noiembrie 2021 (cu deschidere de circulatie in decembrie 2020) restul de executat de pe Lot1: nod Alba Iulia Nord, rigole, parcari, bucata de autostrada de racord cu Lotul 2, curatenie, etc. ? Niste nimicuri si mizerii de lucrari si cantitati si totusi Pizza ne-a "intrecut orice asteptari"!!

Bogdan_Cluj

Apropo de +1 si "like-uri" pentru baietii cu dronele (pe care clar le merita).


Unii dintre cei care posteaza si pe aici (cel putin doi dintre ei) au pe youtube sectiunea de "JOIN" (langa butonul de Subscribe), unde incepand cu 10 ron pe luna (sau mai mult) ii putem ajuta.


De asemenea si API are conturile la ei pe site. Asa ca cine vrea, si poate, ii poate ajuta cu "o donatie" (defapt nu e donatie, e o plata pentru "serviciile" de care ne bucuram aici proape zilnic).

ddfab

^^^ da este tot cu restrictie de 100 pe lotul 1. Se tot lucreaza pe ici pe colo... Ba un marcaj, ba un semn, pe la parcari, ce sa mai zic de paletele antiorbire, care au fost montate doar pe o mica portiune, la capatul dinspre Sebes, iar pe restul lotului deocamdata nici o miscare la acest capitol. De asemenea, mai au de finalizat acele zone cu parapeti de beton pentru eventuale devieri de necesitate a traficului, unde nu sunt facute racordarile dintre parapetul de beton si cel de metal. In aceste zone, cu parapeti de beton, pe loturile 3 si 4 sunt montate si niste elemente reflectorizante la nivelul carosabilului, sa vedem daca vor pune si pizzarii...

stangabriel

https://tirmagazin.ro/infrastructura/video-24-de-km-de-pe-autostrada-sebes-turda-lot-2-deschisi-la-1-decembrie

Reclama, cu cateva informatii.

Dupa multe amanari si prelungiri de termene, compania AKTOR anunta finalizarea lucrarilor si sunt gata sa dea in trafic cei 24 de kilometri din Lotul 2 al autostrazii Sebes-Turda in decembrie 2021. Cel mai probabil, daca vremea va fi favorabila, darea in trafic va avea loc oficial la data de 1 decembrie 2021.

Sustinere care s-a cuantificat in nu mai putin de 50 milioane euro ,,aduse de acasa" de AKTOR pentru finalizarea proiectului de infrastructura atat de disputat.

Astfel, in acest weekend s-au turnat ultimele 950 tone de mixturi asfaltice aferente corpului principal al autostrazii, cu exceptia a 900 metri din Calea 1 de la Oiejdea, unde alunecarea de teren a pus probleme serioase, care par a fi stabilizate conform expertilor implicati, dupa executarea de lucrari de consolidare care constau in realizarea de ziduri armate si turnarea unei linii de 34 de piloti forati ce au fost executati deja.

In afara acestei zone, unde Calea 2 este pregatita pentru trafic, pe cei 24 de km se executa pentru inca o luna lucrari de marcaj rutier, semnalizare verticala, montare parapeti, iluminat si montarea gardului de protectie pentru coridorul autostrazii.

dumbravaandrei

#27087
Asta cu 50 milioane aduse de acasa  :puke: :puke: :puke:


Jeguri.... nu stiu ce vor sa demonstreze cu articole din astea de doi lei.... ca in caz de claim sau actiune in instanta, nu cred ca judecatorii sunt abonati la toate articolele platite. Sau ca i-ar interesa astfel de miscari... asa demonstrezi cat de jeg esti....


Sa inteleg ca de capitalizarea unei companii sunt responsabili clientii, nu actionarii. Oare UMB cat "aduce" de acasa pana se compenseaza la plata cu CNAIR? Sau Porr? Sau Strabag? Sau .....

vancouver

Nu stiu ce e asa de greu de inteles cu cele 50 de milioane de euro aduse de acasa de Aktor. Costurile lor au depasit incasarile cu aceasta suma. Nu este vorba de claimuri, nu poti face un claim daca ai pierderi pe un proiect. Daca i-au adus de acasa inseamna fix invers, ca nu au cum sa-i mai recupereze.

Este un aspect demn de mentionat, pentru ca o firma mica sau cu o alta strategie manageriala putea pur si simplu sa rezilieze contractul sau sa intre in insolventa. Consecintele nefaste ale rezilierii puteau fi atenuate de cativa avocati buni si puteau economisi bani frumosi. Iar consecintele lucratului pe piedere pot fi mult mai grave pentru o firma, culminand cu falimentul.

Nu cere nimeni sa ne facem un monument cu Aktor, este doar un aspect care este demn de a fi mentionat si atat.

Si ca sa evitam comentarii aiurea, daca va uitati in urma, eu personal am cerut in nenumarate randuri sa se rezilieze contractul cu Aktor, pe vremea cand nu lucrau si frecau menta. Deci nici vorba sa fiu vreun aparator al lor.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dumbravaandrei

aici nu sunt de acord cu tine.
Daca terminau lotul la timp si nu o lalaiau sau nu se bagau prin tot neamul de "fente" gen Euroconstruct, tot nu i-as fi apreciat pentru aceasta afirmatie.
Daca CNAIR nu platea ce prestau ei, conform contractului, hai... asa cu titlul de dojeana treceam peste, dar chiar si asa, ca antreprenor e treaba ta sa-ti calculezi riscurile si sa licitezi la pretul corect. E ca si cum Straco ar fi zis ca au adus ei 5 mil de eur de acasa ca au licitat ca berbecii si contractul adjudecat nu acopera lucrarile. E ca si cum nea' Beni ar zice ca n-a anticipat evolutia preturilor la materii prime.... oh wait... de aia normal ar trebui sa vina cu banii de acasa, nu sa indexeze pretul... la orice licitatie ai o marja de risc, asa ca... foloseste-o inteligent!