Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 17 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Pentru Iernut nu stau depozitate grinzile , ele vin si se monteaza direct sus , sau le mai tin garate pe masini in parcarea de pe DN de la Intrare/iesirea din iernut spre Tg Mures. Nu e grav ca nu le vedeti, ele vin si se monteaza rapid.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

Eu vad gata nodul Iernut anul asta.

La Bogata e cu ? Si per ansamblu tot lotul e cu ? Mai au destul, desi au un ritm foarte bun.

Mentin parerea: oricat ar trage, din pacate totul cred ca o sa se blocheze la Straco.

SergiuSerj

Daca gata nodul Iernut undeva prin octombrie, eu zic ca sunt sanse (minime dar sunt) sa termina si la Bogata, daca toata forta de munca de la Iernut o sa se concentreze pe podul de acolo. In rest cred ca asfaltul ieste turnat pe majoritatea lotului.

Stalpul acela de electricitate cred ca si el e gata mutat, deci alte impedimente majore nu prea sunt. Sau ar putea fi un imediment... Straco... (avem vrun update cu terasamentele de la nodul Chetani? ce trebuie finalizate de Straco?)

In cel mai "rau" caz in primul trimestru din 20-20 o sa fie gata.


ciprebbe

NU va fi gata in octombrie nodul, e obligatoriu sa fie gata pasajul la care azi mai avem lipsa grinzi, apoi predale, cofraje laterala, armare, placa, hidro, straturi rutiere,rosturi,trotuare, balustrada, marcaje.
Depinde si cate zile, dupa 31, va avea luna octombrie dar eu zic ca ne ducem bine in noiembrie si trebuie sa tina vremea cu noi/ei....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

Nici pe noiembrie nu as prea merge, desi e posibil pe la final. Decembrie pe undeva ca sa fie mai sigur.

Oricum sper ca ii dau drumul cand e gata. (desi nu ma astept sa fie probleme cu deschiderea. O fi Astaldi firma straina, dar se numeste cum trebuie  :) )

alecu26

Tot mai mici sanse sa termine Astaldi. Si nici nu cred ca e intentia. Daca era...deja vedeam casiuri, santuri la greu, vegetal chiar si parapeti
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TS30

Quote
Răzvan Cuc, în inspecție noaptea pe un ciot de autostradă. Laudele ministrului pentru constructor



Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a descins marți seară, pentru a treia oară, pe şantierul unde se realizează capătul celei mai aşteptate autostrăzi din ţară: Ploieşti - Braşov.

Este vorba despre un ciot de 6 kilometri, aflat aproape de Râşnov, care nu va rezolva problema traficului pe Valea Prahovei. Ministrul e mulţumit că lucrările avansează rapid, însă nu poate spune când va începe treaba şi pe autostrada propriu-zisă.

Răzvan Cuc şi-a făcut apariţia pe şantier imediat după căderea întunericului. Vizibil mulţumit de activitatea din teren, ministrul nu a contenit cu laudele la adresa constructorului.

Răzvan Cuc, ministrul Transporturilor: ,,Ăsta este unul dintre proiectele care se mişcă foarte, foarte bine. E un constructor la care nu am ce să-i reproşez, din moment ce lucrează ziua şi noaptea. Eu cred că ăsta este modul în care se construiesc autostrăzile şi ar trebui să se construiască de acum înainte".

Este a treia vizită neaşteptată pe care Răzvan Cuc a făcut-o în ultimele două luni pe şantierul de la marginea Rasnovului.

Constructorul susţine că, în ciuda vremii capricioase din această vară, a luat toate măsurile ca să rămână în grafic, chiar dacă asta înseamnă să lucreze zi şi noapte. Acum se aşterne terasamentul drumului.

George Manta, şef de şantier: ,,Teoretic, prin contract trebuia să realizăm umplutură din pământ. Folosim acest material granulat aproape de balast care este net superior, nu avem niciun cost suplimentar. Putem, după o perioadă cu precipitaţii, să demarăm lucrările mult mai repede şi putem asigura calitatea lucrărilor".

Mihai Nica, coordonatorul de proiect: ,,Noi ne-am propus să finalizăm undeva pe la sfârşitul anului viitor, înainte de iarna viitoare".

Bucata verificată este însă doar un ciot, în câmp, de 6,3 kilometri, între localităţile Râşnov şi Cristian, care nu va rezolva în niciun fel traficul de coşmar de pe DN1. Încă nu se ştie cine va face şi restul lucrărilor.

Ministrul promite o nouă procedură de achiziţii, care va reduce termenul de atribuire a contractului la 30 de zile: ,,Este pe circuitul extern de avizare. Am pornit-o undeva în luna aprilie, am avut o problemă cu domnul Tudorel Toader, fostul ministru al Justiţiei, care mi-a dat vreo 17 pagini de observaţii. Aştept să iau avizele de la ANAP, de la Ministerul Finanţelor, sunt mai multe entităţi care trebuie să le avizeze".

Contractul, în valoare de 118 milioane de lei, pentru cei 6 km de autostradă verificaţi marți seară de Răzvan Cuc, a fost atribuit constructorului în 2017, însă lucrările au început cu întârziere, abia în luna mai a acestui an.

https://stirileprotv.ro/stiri/politic/cuc-inspectie-noaptea-pe-un-ciot-de-autostrada-numai-laude-pentru-constructor.html

ovicor

@Dominik, chiar nu intelesesem, nu stiam daca sa ma bucur de-o filmare si, iata, bucuria a venit. N-a fost atac la persoana, dar daca asta e perceptia ta, a fost public si, tot public, iti cer scuze!

alecu26

#21548
Se cam contrazic sefi de santier...cu Cuc. Ce naiba sa lucrezi pana la sfarsit de an viitor daca tii cat de cat ritmul ala?
In vara trebuie sa fie gata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Cetatean

As baga mana în foc ca a fost 'organizata' vizita.
Ma bucur ca Alpenside lucrează, se știe ca este puiuțul Straco. Sper sa tina ritmul.
Manta a fost șef de santier la Straco pe Deva-Orăștie.

voicul

Probabil ca a fost organizat, dar chiar lucreaza si noaptea.

Intrebarea e ... daca Alpenside lucreaza asa bine, de ce nu se duce subcontractor la Straco pe A3, mai la N?

voyageros

azi santierul celor de la Straco  de pe DN la Campia Turzii era pustiu...ma rog nu chiar pustiu caci cei cu camerele video pentru rovignete au gasit un spatiu propice acolo...liniste , nu tu deranj...

ivladbogdan

De urmarit la Straco este nodul rutier de la Chetani.
Sa reuseasca cumva sa il termine, sa ne putem bucura de lotul Astaldi, lotul cel mai important dupa parerea mea de pe Targu Mures - Campia Turzii. De ce? Pentru ca odata gata lotul Astaldi, scapam de intrarea in Iernut unde mereu se face coada in zona Petrom, scapam de radarul din centru din Iernut si cel mai important, scapam de coborarea de pe dealul Ludusului, unde, din cauza trecerii peste calea ferata care a ajuns sub orice critica, toate masinile trec cu 2-3 km/h, formandu-se uneori coloana si de 1 km.
De bine, de rau, de la Chetani pana la Campia se circula decent pe E60.
Eu zic sa nu va mai faceti sperante pentru intreg lotul Straco finalizat in urmatorii 2-3 ani. Nodul rutier sa il termine si apoi mai vedem.

Ionut

Hai sa va mai dau o profeție: Straco nu va reuși să se salveze și va intra in faliment. Prin urmare, se va alege praful de contractul pentru Câmpia-Chetani (evident și Domnești și poate chiar Fabrica de Glucoza ca nu cred ca vor reuși să termine). Sa vedem daca imi iese profeția și de data asta sau daca se va intampla o minune.

Vă reamintesc că Straco e in insolvență de ani de zile si eu unul nu mai cred in salvarea lor, chiar faca au fost mai multe momente in trecut cand am crezut ca scapa. Nu vor scapa. Sper sa ma înșel. O sa imi notez comentariul asta.

Cetatean

@voicul
E interesanta asta cu Alpenside. Ei au fost cam tot subcontractori la lucrări Straco. Autostrada, CF, Dn73 etc.
La început, au fost ceva poze, pe un excavator era un sticker Straco.
Au avut și lucrări singuri, una mare de care știu, a fost închidere groapa gunoi Călărași.
Lucrarea asta e a lor și asta schimba datele problemei. Nu au de ce sa meargă subcontractori.
Nu știu ce flota au, 3-4 excavatoare, câteva 8x4. Bănuiesc ca au si subcontractori la partea de terasamente.
In alta ordine de idei, da se pot face 6 km într-un an jumate.
Dar pentru asta ai nevoie de:
- oameni calificați, care au mai lucrat asa ceva
- sa nu aștepți luni de zile după bani pe situațiile de lucrari
- din aprilie pana în octombrie sa bagi 24 h la terasamente
- sa îți rezolvi cât mai repede problemele de proiectare, relocare utilități, descărcări arheologice, exproprieri suplimentare, gropi de împrumut și spatii pentru depozitat material neconform etc.
Lotul nu e greu, cred ca se poate face usor dacă nu apar blocaje birocratice.