News:

API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!
Video dronă 25.05 DEx4 Tureni.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 8 Guests are viewing this topic.

TibiV

@PaulS ,
ti-as fi dat minus daca Monarchul nu ar fi desfiintat butonul "dislike"...

NU mai arunca un video "la misto".
Daca postezi un video (care, in mod evident, NU iti apartine) atunci spui si cine este "titularul" filmarii, si ce anume contine filmarea...

Ceva de genul:
de la @Raducu Popa : A7 | Buzau-Focsani lot 2 | Comparatie stadiu lucrari 26.04 - 25.05.2024

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

raulbogdan23

Am observat ca pe loturile UMB din A7 nu prea exista rigola mediana, in special unde corpul autostrazii e intr-un viraj spre stanga/dreapta. De obicei in functie de viraj partea exterioara e mai sus decat interiorul si avem o panta pentru scurgerea apei.

Neavand rigola mediana toata apa se va scurge pe sensul care e la interiorul virajului (asta daca nu s-a folosit unghi invers pentru sensul de la exterior - nu stiu exact termenul).

NoWords

#12002
@raulbogdan23 Vor face rigole mediane, vor freza zonele mediane abia spre final cred.


Edit: Vazusem modul asta de lucru pe DX12, cu rigolele mediene dupa ce e totul asfaltat.

Ionut

Nu e musai să ai rigolă/evacuare pluvială centrală. Ai săgeată ^ centrală și apa se duce pe laterale și apoi pe casiuri până în rigolele/șanțurile laterale de la baza trapezului.

Dar na, e migălos. Faci rigolă de acostament (ca să direcționezi apa de pe carosabil fix prin casiuri și apoi în șanț).

Ehe.
80 km!
Tic tac tic tac.

raulbogdan23

@NoWords am vazut ca frezeaza si pe A7 (vezi video-ul de mai sus la minutul 0:57), dar unde eram in dubiu e legat de viraje.

@Ionut da corect, e migalos de facut mai ales in viraje daca nu respecti planurile si inclinarea te alegi cu balti.

Poate cineva care o ia la pas prin santier sa verifice solutia care se aplica.

Ionut

Nu e necesar. Se vede din dronă soluția. Unde vedeți asfalt pe zona centrală va fi rigolă de acostament (casiuri, desigur, cum explicam). Probabil sunt și zone unde vor fi acele tuburi centrale care iau apa și o duc în șanțurile de la baza trapezului prin drenuri (țevi) transversale, ca la A3 Câmpia Turzii-Chețani, de exemplu, primul șantier recent care-mi vine în minte unde s-a folosit această soluție masiv.

Depinde de curbă, cum e geometria autostrăzii în zonele respective etc.

horatiu.cosma

Dacă curba e foarte largă, autostrada poate rămâne "acoperiș", și atunci nu e nevoie de rigolă mediană. Doar de la anumite curbe in sus autostrada va fi linie cu pantă unică și atunci se folosește rigola mediană. Unde se văd șanțurile transversale pe interiorul curbei pe unele zone va fi rigolă mediană.

Earthchild

Quote from: Ionut on May 28, 2024, 05:07:02 PMEhe.
80 km!
Tic tac tic tac.
Dialog spre finalul anului, API: tic, secretarul: tac.

NoWords

#12008
Un mic update:

Al doilea zid de gabione s-a ridicat destul de bine la nodul A7 X DN23 ( Mandresti - Munteni - Lot 4 ). Era o forfotă de utilaje acum o oră când am trecut pe acolo. Fara poze din pacate.

Ionut

Gabion? Nu știu fix nodul ăsta cum are structurile.
Vrei să spui biscuiți?

RazesIesean

#12010
@Ionut , e lotul 4 (cocoasa de la Focsani) nodul cu DN23,
Si se face zid de gabioane pentru rondul de sub autostrada, langa benzile de accelarare si decelerare cu autostrada.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

Ciprian85

Quote from: NoWords on May 29, 2024, 02:15:30 PMUn mic update:

Al doilea zid de gabione s-a ridicat destul de bine la nodul A7 X DN23 ( Mandresti - Munteni - Lot 4 ). Era o forfotă de utilaje acum o oră când am trecut pe acolo. Fara poze din pacate.

O filmare de la Emilian Grigoraș cu nodul A7x DN23

https://www.facebook.com/share/r/o7e1XZUecsAZw9xu/


NoWords

#12012
Multam, da, asta era forfota de ieri. Vor sa faca relocarea cat mai repede pentru a "sparge" DN23.