Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 23 Guests are viewing this topic.

dorum

Salini mai are 2 loturi...probabil s-a purtat ceva negociere cu ei...si probabil deja se stie ca ramane castigator pe Sebes - Turda....

florin74

#14476
Credea Sova ca rezilierea unui contract e precum intelegerea privind pretul la rosii din piata Obor. A fost un compromis de ambele parti, Impregillo a mai redus din pretentii si CNADNR o sa inchida ochii la alte lucrari executate de SALINI. Marja cea mai mare o are pe lot 1 Sebes-Turda (unde a castigat cu  94,5% din pretul estimat in SF , adica 540 mil lei  fata de 570 mil estimat) si pot sa pun pariu pe o lada de bere ca vor castiga si un tronson din reabilitarea CFR Simeria- km 614.
A calculat CNADNR ca exista un risc de pierdere a fondurilor EU pe intreg lot (aproximativ 100 mil euro), asa ca banuiesc ca accepta ca Impregillo sa-si acopere cele 20-30 mil lei cheltuilie suplimentare din cele 2 loturi pe care le are adjudecate deja, plus un act aditional pentru cei 10% prevazuti de lege si in buget. (care inseamna vreo 60 mil lei).
Cred ca  80 -90 mil lei sunt suficienti pentru a rezolva problemele , ce zici Alecu?



alin_simeriaveche

  eu unul ma bucur foarte mult, sper sa se tina de cuvant. iar faptul ca o fac fara costuri suplimentare e chiar pe fata mai ales ca nu e public actul aditional. acest balci ori e real ori e regizat din'ainte, ca doar e campanie electorala pana cand ar trebui si Impregilo sa termine

igorashu

Stati putin... actul aditional poate fi secret din moment ce e un proiect pe POS-T ?!?!

Quote"Ne aflam acum intr-o alta paradigma, iar pana vineri va fi stabilit un nou program de lucrari si, printr-un comunicat de presa al CNADNR, cel tarziu luni vom aduce la cunostinta acel program, mai putin actul aditional pentru ca acesta face parte din contract si nu este public", a spus Ministrul Transporturilor.
Sursa

alecu26

#14479
Quote from: tigrel58 on April 01, 2014, 04:31:04 PM
Poate fabulez, dar smecherie: nu suplimentam contractul cu Impregilo, DAR intre timp i-a inghitit Salini (pestele cel mic inghite pe cel mare). Cine ne impiedica sa facem o negociere cu Salini ?

oricum negocierile au fost cu Salini...si cand spun Salini ma refer chiar la persoana. Cel putin asa spun sursele. Doar ca negocierile trebuie acoperite si de acte legale.

Cine stie...poate Salini dupa scandalul din Panama, nu-si mai permite inca un scandal international in care sa-i fie reziliat contractul...si poate e de acord sa "absoarba" niste pierderi.

Si contractul este public...este acelasi de la licitatie. Iar adendumul va trebui publicat pe SEAP. Este ceruta chestia de legea achizitiilor publice. Poate Florin 74 ne spune mai multe.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


indru

Compania Nationala de Autostrazi va scoate in perioada urmatoare la licitatie nu mai putin de 13 studii de fezabilitate pentru tronsoane de autostrada in mai toate zonele tarii, a anuntat marti Ministrul Transporturilor, Dan Sova. Sibiu-Pitesti, Focsani-Bacau-Siret, Bucuresti-Alexandria-Craiova sau Sibiu-Brasov-Bacau sunt doar cateva din studiile ce vor fi scoase la licitatie. "Inafara de Sibiu-Pitesti care va dura un an, toate celelalte studii vor fi gata in 4 luni", a precizat Sova.

Sursa : http://www.hotnews.ro/stiri-esential-16951105-compania-autostrazi-scoate-licitatie-studii-fezabilitate-banda-rulanta-pentru-tronsoane-autostrazi-toata-tara-lista-numara-sibiu-pitesti-dar-autostrada-lui-dragnea-bucuresti-alexandria.htm

adiarc

vestea cu acestea studii de fezabilitate ( pe langa faptul ca e 1 aprilie si declaratiile le face mascariciul de Sova ) , sunt o noua aberatie din ciclul..."hai sa mai imbogatim niste companii ce fac studii de fezabilitate"...caci in legatura cu realizarea lor...totul e can can  :D
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

"A1 Nadlac-Arad Lot 2

Potrivit ministrului Sova, pe acest lot construit deja in mare parte, dar al carui contract a fost reziliat ca urmare a falimentului firmei constructoare, , raportul evaluatorului a venit abia la inceputul lunii martie si pe 10 aprilie va fi publicata relicitarea constructiilor in SEAP. Termenul de deschidere a ofertelor va fi sfarsitul lunii mai."


Parca se spunea ca ar mai dura 2 luni finalizarea....E fezabil?

dorum

doua nu...dar 4 cu siguranta, insa ATENTIE...de la intrarea constructorului pe santier!...sau s-o spunem pe aia pe care o banuim cu totii???

...adica 3 luni de la intrarea Astaldi - Max Bogl pe santier?

:lol: :lol:

dorum

Quote from: adiarc on April 01, 2014, 08:47:15 PM
vestea cu acestea studii de fezabilitate ( pe langa faptul ca e 1 aprilie si declaratiile le face mascariciul de Sova ) , sunt o noua aberatie din ciclul..."hai sa mai imbogatim niste companii ce fac studii de fezabilitate"...caci in legatura cu realizarea lor...totul e can can  :D

...eu zic asa....hai acu, repede, cat putem, sa facem niste bani pt campania electorala....

SCUZATI OFFTOPIC!

:bash:

penad2007

Asta cu SF-urile, cam miroase a irosire de bani sau "sa mai facem un ban". :(

rocklee

scoate studi de fezabilitate....la licitatie in loc de autostrazi ...pentru prima data vad ceva pentru autostrada centura nord bucuresti ca se face ceva .... :o....face autostrada calafat bucurest sf ...dar se pe la lugoj turnu severin craiova in viorul MP ..:-[

mihaionescu

Si acuma sincer ce ar trebui sa faca sa liciteze acele autostrazi daca nu exista un SF. Nu contest faptul ca este o modalitate de a sifona niste bani, insa pentru a face o autostrada din cate stiu trebuie facute si acele SF-uri.

pasadia

Licitatii noi pentru autostrazi pe bani europeni nu or sa se faca lunile astea oricum din 2 motive simple:

- chiar daca mai sunt sume necontractate din executia 2007-2013 (sau se banuieste ca se va ajunge in situatia de a nu cheltui toate sumele alocate pe aceata linie) nu ar mai fi timp fizic pentru construit si nu e clar daca si cum ar putea face trecerea unui proiect de pe o executie bugetara pe alta
- sumele disponibile pe exericitiul 2014-2020 nu sunt inca garantate ca valoare (neexistand inca acordul semnat cu UE) si sunt conditionate de existenta master-planului care inca nu a aparut.

Bine, exceptia de la regula e lotul Pecica-Arad unde valoarea ar trebui sa fie mica iar durata de timp necesara foarte scurta.

In rest ma astept sa nu se liciteze nimic tot anul asta. Cu eventuala exceptie a lucrarilor finantate de stat (Gilau - Nadaselu sau Surplacu de Barcau - Bors, etc...)