Magistrala M900 | Bucuresti-Craiova

Started by Sorinus, February 05, 2019, 10:07:35 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Din cauza grabei, nu am realizat ca linia/sectiunea asta este "imparțită" pe două topice....

Ionuț, sorry, dar postarea cred că trebuie să rămână pe ambele topice. Este FOARTE importantă....

Quote from: TibiV on February 26, 2021, 11:35:18 PM
Quote from: frunzaverde on February 26, 2021, 11:09:22 PM
Apropo, nu, nu ramane nici Bucuresti - Craiova la RK. Tocmai au lansat studiu coridorist, demolare + reconstructie, 160 km/h. Azi.

frunzaverde vorbeste despre asta:

Quote
CFR SA: 97,2 milioane de lei pentru prima etapă a programului demodernizare a tronsonului de cale ferată BUCUREȘTI - CRAIOVA

Bucureşti, 26 februarie 2021

Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA a lansat licitaţiile deschise, în valoare totală de 97,2 miloane de lei, pentru studiile de fezabilitate și proiectele tehnice necesaremodernizării liniei de cale ferată BUCUREȘTI - CRAIOVA, pentru circulația trenurilor de călători cu viteza maximă de circulație de 160 km/h, respectiv cu 120 km/h pentru trenurile de marfă.

Studiile de fezabilitateși Proiectele Tehnice se vor realiza pe 2 subsecțiuni, și anume: BUCUREȘTI NORD - ROȘIORI NORD (subsecțiunea 1, în lungime de 96 km) și ROȘIORI NORD - CRAIOVA (subsecțiunea 2, în lungime de 110,2 km) și au drept scop identificarea soluțiilor optime pentru modernizarea liniei de cale ferată, atât din punct de vedere tehnic, operațional, economic, financiar, cât și al impactului asupra mediului și al schimbărilor climatice.

Obiectivul generalal celor 2 contracte de prestări servicii este modernizarea infrastructurii feroviare pe tronsonul BUCUREȘTI - CRAIOVA pentru creșterea numărului de pasageri și a volumului de mărfuri transportate, precum și îndeplinirea următoarelor obiectivelor specifice:

► creșterea vitezei de circulație și, implicit, reducerea duratei de călătorie pe întreaga secțiune;
► creșterea numărului de călători, inclusiv a numărului de turiști;
►creșterea volumului de mărfuri transportate la nivel intern și internațional;
► îmbunătățirea condițiilor de călătorie și creșterea gradului de siguranță, gestionând în același timp impactul asupra mediului, în conformitate cu standardele europene.

Valoarea estimată a contractelor este de 45.555.581,25 RON, fără TVA, pentru subsecțiunea 1 BUCUREȘTI NORD – ROȘIORI NORD și 51.724.566 RON, fără TVA, pentru subsecțiunea 2 ROȘIORI NORD – CRAIOVA, sursa de finanţare fiind asigurată din Fondul de Coeziune prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei - CEF Sector Transport, în procent de 85% din valoarea eligibilă, iar restul sumei va fi suportat de la Bugetul de stat. Durata contractulelor este de 23 de luni.

Anunţurile de participare la procedurile licitaţiilor deschise şi documentaţiiile de atribuire sunt disponibile înSistemul Electronic al Achizitiilor Publice(SEAP), la adresa www.e-licitatie.ro.Termenul limită pentru primirea ofertelor este 05.04.2021.


http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2021/5593-26-februarie-2021-cfr-sa-97-2-milioane-de-lei-pentru-prima-etapa-a-programului-de-modernizare-a-tronsonului-de-cale-ferata-bucuresti-craiova
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Sealand01

Un link pt ce a spus frunzaverde, mi se pare si mie foarte adevarat

bogdanstancu

Chiar ministrul cutter vorbise imediat dupa investire de oportunitatea rk-urilor. O documentație trimisă la anap nu poate fi luată înapoi pt modificari?
Macar sa ceara analiza mai multor scenarii de cost doar d-aia se cheama studiu de fezabilitate.

florin74

Asta poate sa faca CFR pe parcursul derularii SF-ului... Sau sa vina cu o clarificare la documentatie acum, pe parcutrsul licitatiei.

NGC

Ofertantii pentru "Studiu de fezabilitate si Proiect tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Craiova Subsectiunea 1: Bucuresti Nord-Rosiori":

1. CONSIS PROIECT
2. Asocierea I.S.P.C.F + BAICONS IMPEX S.R.L.
3. Asocierea 3TI PROGETTI ITALIA - INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A. + EAST WATER DRILLINGS
4. Asocierea EGIS ROMANIA S.A. + ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA + EGIS RAIL
5. Asocierea YUKSEL PROJE A.S. + TEC-CUATRO

NGC

Ofertantii pentru "Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferată București Nord - Craiova, Subsecțiunea 2: Roșiori Nord - Craiova":

1. CONSIS PROIECT
2. Asocierea YUKSEL PROJE A.S. + TEC-CUATRO
3. Asocierea BAICONS IMPEX S.R.L. + I.S.P.C.F
4. Asocierea EGIS ROMANIA S.A. + ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA + EGIS RAIL
5. Asocierea 3TI PROGETTI ITALIA - INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A. + EAST WATER DRILLINGS

Sorinus

Nu exista o varianta mai light a reconstructiei de pe coridor? Adica, podurile mari sa fie doar sablate si aduse la starea optima? Mai ales podul peste Olt. Costa mult si dureaza pana se refac.

frunzaverde

Exista multe optiuni, dar intai, pentru asta, trebuie sa scapam de Religia Coridorista si de BAICONS si Italferr.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

razvan96


Sorinus

Ma uitam la un film pe youtube de acum o luna, pe distanta Craiova Caracal, practic in afara de Banu Maracine, practic toate HM-urile de pe parcurs au doar o abatuta functionala (si in general una napadita de vegetatie). La Grozavesti HM, singura abatuta e napadita de vegetatie, nu pare functionala, deci HM-ul (ce se afla in camp), exista doar sa muti trenurile de pe firul 1 pe firul 2.

Face fata M900 in conditiile astea? Evident ca , daca se face coridoreala si aici, vor disparea cateva HM-uri, si capacitatea va scadea si mai mult.

Sealand01

Taica meo operator pe Rosiori-Videle aproape ca era sa lesine aseara, este infernal, m900 fiecare HM ar trebui sa aiba 2 3 abatute, uite-te la Malu Mare ce abatuta frumoasa, ingropata in maracini

etravel

Din ce motiv(e) au ajuns abatutele astea nefunctionale si implicit nefolosite?

frunzaverde

Cum adica din ce motiv? Din acelasi motiv pentru care au ajuns magistralele praf - nu s-au bagat bani in intretinere si refactie cu zecile de ani. Cand la calea ferata s-au alocat 1%-5%-10% din necesar, s-a dus dracu tot.

Abatutele sunt de obicei facute din materiale scoase de la refactii de pe directe, macazuri vechi, linii vechi. Cand alea nu s-au mai facut, nu s-au reparat nici abaterile, ca n-au avut din ce, si s-a dus dracu tot...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

etravel

Quote from: frunzaverde on June 20, 2021, 02:50:20 PM
Abatutele sunt de obicei facute din materiale scoase de la refactii de pe directe, macazuri vechi, linii vechi. Cand alea nu s-au mai facut, nu s-au reparat nici abaterile, ca n-au avut din ce, si s-a dus dracu tot...
Materialele scoase din demolările Constanta-Bucuresti-Predeal unde au ajuns? Totusi, sunt sute de km de linie dublă.

Xenos

În unele stații de pe Câmpina - Predeal cel puțin acum câțiva ani erau încă mormane de traverse vechi si stalpi tinuti pentru refolosire....