Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 15 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Sa deschida ce? Poate partial, pe o banda pe sens, cocoasa si bucata pana la nodul slobozia ciorasti, ca sa includa si trecerea Milcovului, sa aiba macar o semnificatie simbolica
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

hefaistos

În 2024 se deschid sigur tronsoane la sud de Focșani. Sa vedem câte și care.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

mike_us

Quote from: dr4qul4 on December 01, 2023, 12:20:48 PMSa deschida ce?
Ploiești - Buzău cele 2 loturi ceva parțial probabil ca se deschide. Si probabil ca UMB deschide ceva. Măcar lotul mic de 4 km. Am zis nu mult.
Si pun pariu ca UMB termina Buzău - Focșani tot pina in vara lui 2025.

dr4qul4

Eu cred ca glumiti.
Pizza e la 34% iar Coni la 30. 0 sanse sa deschida ceva anul viitor.
Apoi UMB? Lotul mic de 4 km banuiesc ca este Buzau-Focsani 1. Doar ca pe langa cei 4 km, mai au si un drum de legatura. Iar in cei 4 km au un mega pod peste Buzau, care nu va fi gata la anul.
Si chiar daca ar fi, nu exista nod, ca e pe lotul vecin (proaspat semnat).
Daca deschid ceva, atunci va fi drumul de legatura DJ203K - DN2.
Singurul lot cu ceva sanse (dar si alea minuscule) este cocosa de la FOcsani (Bz-Focsani 4). Si poate partial lotul 3 ca sa treaca Milcovul (simbolic)
Dar pentru asta ar trebui sa lase ciulinii sa creasca la nord de Bacau si sa directioneze toate fortele pe ciotul asta, care nu ajuta deloc traficul de pe DN2.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Stef

Cu un 5% lunar ar putea fi gata ambele loturi prin decembrie 2024... La câte perdele forestiere sunt în zona cred că reprezintă un procent mare din total

NoWords

#10625
QuoteDar pentru asta ar trebui sa lase ciulinii sa creasca la nord de Bacau si sa directioneze toate fortele pe ciotul asta, care nu ajuta deloc traficul de pe DN2.

Ajuta pentru zona respectiva, la ore de varf se circula bara la bara pe centura aia  :)

naivu

Nu aș subestima ambiția lui Umbrărescu. Eu cred că Buzău-Focșani va fi dat în circulație în 2024, chiar dacă asta va însemna neglijarea altor loturi. "Grație" viaductelor suplimentare Nădășelu-PSălaj se poate amâna pe 2025 sau chiar 2026; până se apropie chinezii de finalizarea A0N3 (încă neinceput) se poate lua liniștit încă un an sabatic pe A0N4; iar la limită Bacău-Pașcani poate fi terminat din ianuarie '25 până în decembrie '26

alexandru_m

Contractul ala de pe A0N4 a fost semnat pe hartie igienica sau cum isi pot lua ei ani sabatici acolo?

oneLess

#10628
Cred că colegul făcea o aluzie subtilă la faptul că studiul de mediu pe opt anotimpuri s-ar putea transforma în studiu de mediu pe minim 12 anotimpuri pentru a se studia mai competent comportamentul și adaptarea tânțarului anofel în urma migrației acestuia în Delta Cernica, dar și influența asupra acestuia a proximității junglei urbane temperate. Și se zvonește că s-ar fi identificat și niște cuiburi de termite prolifice cu copita despicată!

horatiu.cosma

#10629
De 3 ani se tot studiază pe A0 Nord 4 "câte 4 anotimpuri" pentru mediu. Și se vor mai studia încă 4 anotimpuri. Și încă 4. Până când? Până se eliberează niște fierari la constructor.

Legat de A7, dincolo de ambiții, mai există și realitatea care nu se potrivește tot timpul cu ambiția. Eu am zis că în 2024 maxim cocoașa de deschide pe A7. Poate face Ionuț o rubrică de pariuri, că ar prinde bine niste donații la API  :D.

danutzu_1069

Tot ca o paranteaza, apropo de A0 Nord 4, este (ar fi) chiar inutil lotul, faca ala chinezesc, terminat.... N-are niciun nod, doar ca este mai aproape de DN3, dar iar discutam de descarcari provizorii... si stam la mila cnair ca daca o face, daca n-o face....

dr4qul4

Eu nu inteleg nodul ala cu DN2. Nu era mai simplu sa faca un nod ca la Popasului (Pipera) ?
Eventual faceau bretelele putin mai lungi dar renuntau la 2 pasaje. SI mergea un singur giratoriu, in loc de 2 in nici 100m.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

danutzu_1069

Sau mai bine zis, nodul Bascov...
Cu bretelele "lipite" de A si doar un giraroriu sub pasaj...

oneLess

#10633
Măcar unul din cele 2 loturi mici se va deschide la anul. Cred că amândouă, au și termen. Vor avansa mult în iarnă și cu elevațiile la podul de la Buzău deși nu e util chiar la anul dar trebuie făcut oricum și îi degrevează de un șantier deschis!

mike_us

#10634
Quote from: horatiu.cosma on December 02, 2023, 10:44:42 PMEu am zis că în 2024 maxim cocoașa de deschide pe A7.
Chiar nimic nici parțial pe Ploiești - Buzău? Nici măcar deschideri parțiale? Totuși PIZZAROTTI se apropie de 40% anul asta. Nu sunt ei cine știe ce companie dar parca au început sa se miște un pic mai bine in ultimul timp.
Plus UMB mai are un lot mic in afara de cocoașa. Nu zic 100% dar măcar poate.