News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx4 Turda-Dej

Started by danpandrea, August 26, 2019, 11:47:19 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alexV

#1680
Grinzi la pasajul DN-ului vin imediat dupa Pasti, de la Sibiu (CON-A). Relocarile la liniile de curent mai dureaza vreo 3 saptamani. Linia de medie tensiune ii tine blocati la un viaduct, cea de inalta tensiune e mai putin problematica.

La debleul din mijloc au in lucru doua ziduri din piloti forati, cu ancore. Cate un zid pe fiecare parte. Incep motarea ancorelor, se vede asta in ultimul video de la LegatDeCluj. E un utilaj de ancore ca o foreza orizontala mai mica, sunt cateva placi de beton pe post de capete de ancorare. Nu continua sapatura (200 mii mc ramasi) pana nu e gata stabilizarea cu ziduri. Podul de aici are 3 deschideri, deci va trebui sa vedem inca doi piloni destul de inalti, 20+ metri.

Au incasat doua facturi, au aprobate alte situatii de plata, nu ar trebui sa fie problema de cash flow.

Eu zic ca merge ok santierul. In mai facem o vizita de documentare.

andreita

din ce am vazut astazi, 25% pare real. Si viteza este decenta. Cred ca februarie 2025 = start circulatie, este realizabil.

mai ales ca progresul s-a realizat intre oct-aprilie, nu in aprilie -oct (care sunt cele mai ok luni pentru constructii)

la centura nu ma bag.

alexV

30% in santier, zice sursa.

StefanCelMare

#1683
Pentru deschidere anul acesta, au nevoie să se alinieze ceva astre.
Vreme bună, plăți cât mai rapide, să nu alunece vreun deal, etc.
Mie mi se par în grafic, au făcut 30% în perioada cu vreme proastă a anului.
Decembrie pare încă posibil.
Oricum ar fi, nu poți judeca capacitatea constructorului după refuzul de a termina înainte de termen.
Sunt chestiuni de optimizare costuri, de profit.
Cât timp lucrează și sunt în grafic poate chiar înaintea graficului, totul e OK.
Cred că e unul din puținele proiecte în derulare acum în România, unde dacă nu-s în grafic sunt chiar înaintea graficului de lucrări. Țineți cont.
Ei și WeBuild pe PiSi5, poate și Porr pe PiSi4. Cam atât pe proiecte mai mari.

Hercule

Hai sa o punem altfel: se lucreaza de 8 luni (inceput de septembrie, conform filmarilor).
Da, e perioada cea mai proasta a anului. Dar, in fapt, vremea nu a fost asa de rea, s-a putut lucra mai tot timpul pentru ca nu a fost mult frig/zapada.

30% realizat nu zic ca e rau, dar nici bine nu e. Se vede ca e firma incepatoare si inca nu isi are stabilite prioritatile si fluxurile in constructii (uitati-va doar la cele doua bucle pentru DJ-uri).
Ce e important e ca o firma noua creste si invata sa construiasca autostrazi. Sper ca in timp sa mai castige tronsoane si sa se dezvolte in continuare. Avem nevoie de cat mai multe firme locale capabile sa se implice in constructia de autostrazi/DX.
Deșteaptă-te române!

StefanCelMare

#1685
Să vedem cum progresează.
Eu cred că și vremea este un factor care a influențat mobilizarea.
Nu i-aș condamna că nu au crescut mobilizarea, nimeni nu dă prognoze solide peste 1-2 săptămâni.
Angajezi oameni, apoi îi ții în concediu.
Era oricând posibil să dea o ninsoare și apoi ger, de nu poți lucra 2-3 săptămâni.
Deocamdată, nu m-aș grăbi să zic ceva negativ.
Prin final septembrie-octombrie, vom ști mai clar.
Vedem.

PS - de asemenea, cred că unele motive de mici întârzieri nu cred că țin de ei - relocări, exproprieri, etc.

TibiV

De la CUBGarage: AUTOSTRADA A3 Mureș - Cluj DEX4 DRUM DE LEGĂTURĂ. UPDATE PORTIUNEA TURENI 26.04.2024. FILMARE DRONA

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Feri

QuoteAu fost depuse astăzi 5 oferte pentru contractul privind elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru #DumulExpres #Cluj - #Dej!
- CONSTRUCT C.D.P. SRL
- Asocierea DP CONSULT SA (lider) - SOCIETATE CIVILA DE AVOCATI TEAHA & FUZESI
- Asocierea ECO GEODRUM SRL (lider) - TEHNO CONSULTING SOLUTION SRL
- PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA SRL
- Asocierea SPECIALIST CONSULTING SRL (lider) – SPECIALIST SMART GROUP SRL – PERFECT CONSULT EUROPE SRL
Valoarea estimată a acestui contract este de 28,34 milioane de lei (fără TVA), iar sursa de finanțare va fi asigurată din #FonduriEuropeneNerambursabile.
Durata contractului este de 21 de luni, din care 18 de luni pentru realizarea #StudiuluideFezabilitate.
Construcția Drumului Expres Cluj - Dej, o lungime estimata de 75 km, va reduce timpii de călatorie și va crește viteza medie de deplasare între localitatile Cluj si Dej.
Acest nou drum va asigura conexiunea cu viitorul Drum Transregio #Gilau - #Apahida și cu #AutostradaTransilvania.
C.Pistol FB



Powered by API/PUM imgur uploader


Cetatean

Ultima oara,adica acu' vreo doua luni cand am vb cu cineva de acolo,zicea ca vor sa termine anu' asta. Eu sunt mai rezervat. Daca la 1 august au 2-3 km de asfalt turnat pe un sens,si toate structurile afara cu grinzi montate,poate.
Con-a are reputatia asta,de a forta lucrurile pe final. Am lucrat cu ei si huh...cand erau pe final de lucrare,se calcau in picioare pe acolo,numa sa inaugureze cand au zis ei.
Contractual cred ca trebuie sa termine la anu,nu?
Legat de angajat oameni :) e o gluma buna. Desi salariile sunt mari,oamenii lipseste,ca sa folosesc un termen de snatier. Si inca nu a inceput A13 si A1 montan.

Ionut

Termenul la Tureni este februarie 2025.

ivladbogdan

Astazi, de Ziua Muncii, se lucra de zor pe acest santier.  :)

ddfab

ieri,la viaductul DN1 peste DEx,era o macara mare si vreo 2 mai mici... posibil sa urmeze grinzi...
macaraua mare era montata, gata de atac... si "marcata"cu un banner CON-A. :)