Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 16 Guests are viewing this topic.

GIV

#6930
 "A7 Tronsonul Buzău-Focșani va fi lansat în licitație până la finele acestui an. .... si progresiv, anul urmator.. focsani bacau si bacau pascani spre executie"

ghrt

Cred că nu îşi mai face nimeni iluzii că va fi construită pe fonduri PNRR şi implicit că sunt bani pentru *tot* A7, mai ales în calendarul iniţial. Din tot traseul ar fi bine dacă ar mai lansa măcar ocolitoarele, suplimentar licitaţiilor în curs, în 2022. Ar fi Buzău, Focşani (cu drumuri de legătură) şi mai ales Roman, care nu are deloc centură. Dacă aceasta va fi într-adevăr situaţia, poate ar trebui gândite perechi de noduri şi pentru Râmnic şi Adjud şi apoi realizate şi tronsoanele dintre localităţi.
Cont (aproape) inactiv.

Feri

Parca nu s-a postat inca:

Raportul privind impactul asupra mediului, pentru proiectul "Autostrada Focsani - Bacău" – Titular CNAIR SA
http://www.anpm.ro/documente-procedura-eim-si-ea/-/asset_publisher/Wzb2ztRkJWtj/content/raportul-privind-impactul-asupra-mediului-pentru-proiectul-autostrada-focsani-bacau-titular-cnair-sa

p.s. La multi ani tuturor colegilor de forum!  :drunk:

danpandrea


TibiV

Interesant ca a inceput sa stranga de mai bine de 2 ani, dar acum chiar a acumulat cantitati impresionante...

StreetView, iunie 2019: https://goo.gl/maps/mM6Lc5NsYzf8Vr9s8
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ijwtsh


ghrt

Zi de zi câte o roabă. În fiecare zi altă roabă :)) Ce se vede e colateralul.

Scuze de OT.
Cont (aproape) inactiv.

alexV

Megaedil. Firma din Buzau ce are in portofoliu lurari de apa, canal, drumuri locale, deszapezire. Cifra de afaceri 17 mil lei. Raporteaza profit de peste 10 ani. Au excavatoare, basculante, cilindri, gredere, incarcatoare frontale, etc.

Pe site-ul lor la servicii oferite au scris deja: terasamente drumuri expres si autostrazi, transport agregate.  :)
Pare ca ei au inceput deja lucrul la autostrada, asteapta sa vada cui vor vinde :))

TibiV

#6938
Am impresia ca pentru ei chiar nu conteaza cui vor vinde...

Oricine castiga licitatia, va fi obligat sa apeleze la ei. Nu cred ca mai este cineva atat de "pregatit" in zona...

Trebuie sa recunosc ca pe undeva ii admir.
Au investit de cel putin 2,5 ani in "muntii" aia de balast, investitie fara un "return" intr-un timp scurt. Si muntii aia nu au costat putin...
Deci este clar ca sefii de acolo gandesc un pic mai departe de "hai sa dam un tun in 3-6 luni"...

Evident, cand va veni vorba de preturi, vor putea sa cam "puna piciorul in prag".

Iar ca pozitie, depozitul poate functiona si pentru lotul 2, si pentru lotul 3 Ploiesti-Buzau.
La nevoie si pentru lotul Buzau- Ramnicu Sarat....

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

doar sa fie conform.  :lol:
Si sa aiba o pila la mediu in judet sa nu autorizeze prea repede alte balastiere in zona.

In ce priveste investitia in "munte", cred ca doar au acoperit timpii morti in care nu aveau de lucru
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Asta cu timpii morti ar fi fost valabila daca angajatii ar fi jucat LoL in loc de Tetris...  ;)

Dar basculantele care au carat acei munti sigur au consumat ceva motorina si intretinere...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

#6941
E un proiect de HG pe circuit pentru gropile de împrumut, doar pentru județul Prahova, 67 de hectare. E puțin dubios că cineva din CNAIR a separat exproprierile astea de cele pentru autostrada propriu zisă și le a lăsat la sertar, iar acum, in urma unor sesizări, le a lansat suplimentar. Sperăm că nu se confirmă suspiciunea și se ajunge rapid cu ele in Guvern. Că dacă doamne ferește se blochează in circuitul interministerial, va fi urat pentru proiecte, in caietul de sarcini CNAIR a scris că materialele pentru terasamente sunt puse la dispoziție prin gropile de împrumut expropriate.

Rodeo

Quote from: TibiV on December 02, 2021, 06:31:25 PM
Am impresia ca pentru ei chair nu conteaza cui vor vinde...

Oricine castiga licitatia, va fi obligat sa apeleze la ei. Nu cred ca mai este cineva atat de "pregatit" in zona...

Domnul senator are si productie de pavele. Desi el poate castiga orice licitatie si din pozitia a zecea, mai ales acum.  :lol: :lol:

MCI

CNAIR a avizat astăzi indicatorii tehnico-economici ai autostrăzii Buzău – Focșani, sector al A7 -Autostrada Moldovei.

Consiliul Tehnico-Economic al CNAIR a avizat astăzi indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investitii "Autostrada Buzău-Focșani" care va avea  o lungime de 82.44 km.
Proiectul cuprinde inclusiv realizarea unei variante de ocolire pentru Municipiul Focșani, în zona de Est, între DN 2 si DN 2D.
Traseul autostrăzii va traversa teritoriile administrative ale județelor Buzău și Vrancea și va tranzita 16 localități.
În județul Buzău: Municipiul Buzău, Comuna Vadu Pașii, Comuna Cochirleanca, Comuna Ziduri, Comuna Valea Râmnicului, Comuna Râmnicelu, Municipiul Râmnicu Sărat.
În județul Vrancea: Comuna Sihlea, Comuna Gugești, Comuna Slobozia Ciorăști, Comuna Milcovul, Comuna Răstoaca, Comuna Vânători, Comuna Câmpineanca, Orasul Odobești, Municipiul Focșani.
Stabilirea traseului și a soluțiilor tehnice din Studiul de Fezabilitate s-au fundamentat pe un Studiu geotehnic, în cadrul căruia au fost realizate 767 de foraje geotehnice cu adâncimi cuprinse între 6 m și 35 m, însumând un total de 9717 metri liniari de foraj. Tot în cadrul Studiului geotehnic au fost realizate 89 de profile geofizice de tipul tomografiilor geoelectrice și 120 profile geofizice de tip seismic (MASW).
Soluțiile tehnice propuse prin Studiul de fezabilitate pentru Autostrada Buzău – Focșani înglobează toate elementele necesare pentru execuția unei autostrăzi la cel mai înalt standard de calitate, în raport cu cele mai noi cerințe în domeniu.

Indicatori tehnico-economici
Autostrada Buzău – Focșani:

Lungime: 82.44 km
Poduri/Pasaje/Viaducte:  41
Noduri rutiere : 6  (cu o lungime a bretelelor de aproximativ 38 km)
Sisteme I.T.S 
Drumuri de întreținere stg./dr. (pe toată lungimea autostrăzii, cu o lățime de 3.5 m)
Parcări/Parcări securizate: 2
Acestea vor fi dotate cu sisteme de supraveghere video, conexiune la internet, iluminat, utilități.
Au fost prevăzute spații comerciale disponibile pentru concesionare: magazin, restaurant, benzinărie, service auto, hotel.
Parcări de scurtă durată
2 Parcări Tip S1
2 parcări Tip S3 
Centru de Întreținere și coordonare: 2

În cadrul Studiului de fezabilitate au fost cuprinse echipamentele și utilajele necesare pentru dotarea Centrelor de Intreținere și Coordonare dar și sumele necesare pentru achiziționarea lor.

Stații de încărcare pentru autoturisme electrice:  22
Perdele forestiere cu rol antiînzăpezire:  205 Ha

Valoarea totală a investiției este de 6.118.056.301,86 lei, fără TVA.
Din această sumă, valoarea lucrărilor de construcție și montaj reprezintă 5.263.440.710,80 lei, fără TVA.

În perioada următoare, indicatorii tehnico-economici ai Autostrăzii Buzău – Focșani vor parcurge circuitul legal de avizare. Acesta presupune avizarea în Consiliului Tehnico-Economic din cadrul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, avizarea în Consiliului Interministerial de Avizare Lucrări Publice de Interes Național și Locuințe și aprobarea prin Hotarâre de Guvern.

Proiectantul Consitrans S.R.L a finalizat și Proiectul Tehnic care urmează să fie analizat și avizat, astfel încât procedura de achiziție publică pentru realizarea lucrărilor să poată fi lansată până la sfarșitul anului 2021.
Finanțarea pentru execuția lucrărilor destinate Autostrăzii Buzău – Focșani va fi asigurată prin Planul Național de Redresare și Reziliență.

FB CNAIR
https://www.facebook.com/1555709434689130/posts/2977442962515763/

Mersul trenurilor

Lungime: 82.44 km
Poduri/Pasaje/Viaducte:  41
Noduri rutiere : 6  (cu o lungime a bretelelor de aproximativ 38 km)
Cocoase: 1